וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמסי מחליט לעשות מראדונה

הפנומן כבש, ארגנטינה ניצחה בצרפת 0:2. ספרד ניצחה 0:2 את אנגליה, גרמניה הפסידה לנורבגיה 1:0, יוון-דנמרק 1:1, שוויץ-בולגריה 1:1

מוקד משחקי הידידות הערב (רביעי) היה במארסיי. המשחק בין צרפת לארגנטינה של דייגו מראדונה הבטיח וקיים. שער מרהיב של ליאו מסי בניצוץ גאונות קבע 0:2 לאלביסלסטה, שממשיכים להיראות מצוין תחת הדרכתו של המאמן החדש. בצרפת, הלחץ רק ייגבר על המאמן המושמץ, ריימונד דומנק. פאביו קאפלו הביא את הנבחרת שלו אל ספרד, אבל חטף על הראש עם תצוגה נהדרת של אלופת אירופה, בעוד אנגליה נחלה הפסד 2:0. ערב עגום עבר גם על גרמניה שהפסידה בבית לנורבגיה 1:0. הולנד לא יכלה לטוניסיה ונפרדה ממנה ב-1:1.

במקביל למשחקה של נבחרת ישראל, שגברה 0:1 על הונגריה, העיניים הישראליות הופנו הערב גם ליוון ושוויץ, יריבותינו בבית 2. השתיים ערכו משחקי הכנה לקראת המשך המאבקים בקמפיין ואכזבו בגדול. בפיראוס, הנבחרת של אוטו רהאגל נפרדה ב-1:1 במשחקה נגד דנמרק. גם שוויץ לא יכלה לבולגריה בז'נבה, והמשחק הסתיים ב-1:1.

ספרד - אנגליה 0:2

משחק בין השתיים הללו תמיד מעלה את רף הציפיות ולא רק על הדשא. מאות שוטרים איבטחו את אוהדי אנגליה, הידועים בחיבתם להחריב את רחובות ספרד, מה שכבר יצר אווירה של משחק רשמי. אלופת אירופה רצתה להוכיח את יכולותיה מול נבחרתו של פאביו קאפלו, שחסרה כמה שחקני מפתח כמו ג'ו קול, סטיבן ג'רארד ו-ווין רוני. בלעדיהם נראתה ההתקפה האנגלית עייפה ואיטית, כשאמיל הסקי הותיק מקבל את הצ'אנס, ומוכיח בפעם המי יודע כמה שקאמבקים הם לא תמיד מוצלחים.

מי שכן היה לקאפלו היה דייויד בקהאם, שחקן מילאן העונה, שעלה מהספסל כדי לרשום את הופעתו ה-108 ובכך השווה את שיאו של בובי מור להופעות בנבחרת. אלא שבקהאם לא הספיק, ובדקה ה-35 נשברה הבצורת, כשצ'אבי אלונסו שלח כדור נהדר שמצא את דוד וייה, החלוץ הספרדי כידרדר סביב כל ההגנה האנגלית, פינה לעצמו מקום לחצי שניה ושלח את הכדור בצורה נהדרת אל הרשת כדי לקבוע 0:1 לספרדים. במחצית השניה ירד מעט הקצב, אבל אז הגיעה הדקה ה-82, ופרננדו יורנטה. צ'אבי הרים כדור חופשי אל תוך הרחבה, שם מצא את ראשו המתולתל של יורנטה, שנגח אל החיבורים כדי לסגור הופעה נאה של הספרדים.

צרפת - ארגנטינה 2:0

בפעם האחרונה שהשתיים נפגשו, צרפת הגיעה כחצי שנה אחרי שהעפילה לגמר המונדיאל והפסד שלה משער בודד של חאבייר סביולה, התקבל. הפעם זה היה רק משחק ידידות, אבל ההפסד של צרפת והיכולת הרעה של הטריקולור רק יגבירו את הלחץ על המאמן המושמץ, ריימונד דומנק. המאמן ספג ביקורות קשות על הסגל שבחר למשחק, וכעת הוא ייאלץ לספק הסברים משכנעים גם ליכולת.

צרפת פתחה טוב את המשחק והגיעה למספר מצבים. חואן פאבלו קאריסו, שאיבד את מקומו בהרכב לאציו לאחרונה, הציל שערים בטוחים מתיירי הנרי וניקולס אנלקה. בדקה ה-41 ארגנטינה כבשה. סרחיו אגוארו תעתע בהגנה המפוררת של הטריקולור וג'ונאס גוטיירז סיים בבעיטת יעף לרשת, בעזרתו האדיבה של סטיב מנדנדה. הרגע הקסום של המשחק היה בדקה ה-83. ליאו מסי, שחזר לנבחרת, שעט ממחצית המגרש, התעלם ממגני צרפת וכבש שער מדהים, א-לה מראדונה. ואם כבר הזכרנו את דייגו, הוא כבר חוגג ניצחון שני משני משחקים כמאמן האלביסלסטה.

גרמניה - נורבגיה 1:0

יואכים לאו המשיך להיעזר במשחקי הידידות כדי לבחון את היכולת של שחקנים חדשים במדים הלאומיים והפעם מי שערכו בכורה הם אנדראס בק מהופנהיים ומסוט אוזיל מוורדר ברמן. השניים לא ירצו לזכור את הבכורה, כשגרמניה ספגה הפסד מביך בדיסלדורף. כריסטיאן גרינדהיים דחק מקרוב את השער היחיד במשחק בדקה ה-63, לאחר בישול של תורסטן הלסטאד. מריו גומז, שפתח בהרכב, החמיץ הזדמנות קורצת להשוות ארבע דקות לאחר מכן. אצל נורבגיה עמד אגיל אולסן הוותיק על הקווים לראשונה מאז 1998, אז סיים קדנציה של 8 שמונים. בינתיים משמש אולסן בן ה-66 כמאמן זמני, אבל לאחר תוצאה כזו, אל תתפלאו אם הוא יקבל שוב את המינוי הקבוע.

טוניסיה - הולנד 1:1

אחרי יורו שהתחיל בצורה מרשימה והסתיים במפח נפש והדחה מול רוסיה, הולנד פתחה מצוין את מוקדמות המונדיאל והיא בדרכה הבטוחה לדרום אפריקה, אבל לפני שתגיע לשם, נבחרת האורנג' כשלה במשחק המבחן מול אפריקאית אחרת. קלאס יאן הונטלאר, המתוסכל ממעמדו בריאל מדריד, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה וכבש את היתרון בדקה ה-62. ג'מיל סאיחי, שחקנה של מונפלייה, כבש את השוויון כעבור ארבע דקות

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

יוון - דנמרק 1:1

ההפסד הביתי של יוון לבולגריה סיבך את בית 2 של מוקדמות המונדיאל והנבחרת הים תיכונית בחרה ביריבת אימון חזקה למשחק האחרון שלה לפני הפגישה החשובה עם נבחרת ישראל, אך גם יוון, כמו ישראל, לא הרשימה וסיימה ב-1:1 ביתי במשחק שנערך באצטדיונה של אולימפיאקוס. ג'ונאס בורינג העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-49, לפני שתיאופינאס גקאס, חלוצה של פורטסמות, השווה בדקה ה-61. אוטו רהאגל המשיך להאמין בניסיון ולא הזמין את שני הכשרונות הצעירים, סויטיריס ניניס מפנאתינייקוס ו-ואסיליס קוטסיאניקוליס מאגרוטליס.

שוויץ - בולגריה 1:1

יריבת ישראל במוקדמות המונדיאל התאוששה מהפסד מפתיע ללוקסמבורג עם ניצחון בחוץ על יוון, אבל לא הצליחה להמשיך במומנטום במשחק הידידות מול בולגריה בז'נבה. איבלין פופוב העלה את הנבחרת של סטנימיר סטוילוב ליתרון בדקה ה-33. בנג'מין הוגל איזן בדקה ה-45.

משחקים נוספים:

קפריסין - סלובקיה 2:3
סרביה - אוקראינה 1:0
מצרים - גאנה 2:2
דרום אפריקה - צ'ילה 2:0
טורקיה - חוף השנהב 1:1
רומניה - קרואטיה 2:1
פורטוגל - פינלנד 0:1
מרוקו - צ'כיה 0:0
בלגיה - סלובניה 0:2
פולין - ווילס 0:1
אוסטריה - שבדיה 2:0
אסטוניה- קזחסטן 2:0
ליכטנשטיין - איסלנד 2:0
ליטא- אנדורה 1:3

יריבות ישראל במוקדמות המונדיאל:

מקדוניה - מולדובה 1:1
לטביה - ארמניה 0:0

רובי קין הציל את אירלנד

שלושה משחקים התקיימו הערב (רביעי) במסגרת מוקדמות המונדיאל. אירלנד עבדה קשה מאוד מול גיאורגיה בבית 8, אבל למזלה, היה לה את רובי קין. החלוץ שנזרק מליברפול וחזר לטוטנהאם, כבש צמד בדקות 73 ו-78 והפך שער מוקדם של אלכסנדר יאשווילי מהדקה הראשונה. אירלנד ניצחה 1:2.

במשחקים נוספים: מלטה ואלבניה נפרדו בתיקו 0:0. צפון אירלנד הביסה בחוץ את סן מרינו 0:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully