וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחת בגרמניה לא רוצה את המקום הראשון

המבורג הפסידה לקרלסרוהה אחרי שהובילה 0:2 ולא הצליחה לכבוש את הפסגה. הופנהיים חילצה 1:1 דרמטי במנשנגלדבאך ונותרה ראשונה

המחזור ה-19 בליגה הגרמנית נמשך היום כשהראשונה בטבלה, הופנהיים, התארחה במפגש קצוות אצל האחרונה בטבלה, בורוסיה מנשנגלבאך וחילצה תיקו 1:1 שהספיק לה כדי להישאר בפסגת הבונדסליגה. המבורג, שהיתה יכולה לעקוף את הסינדרלה, הפסידה 3:2 לקרלסרוהה אחרי שהובילה כבר 0:2. שטוטגארט הביסה בחוץ את לברקוזן 2:4

בורוסיה מנשנגלדבאך - הופנהיים 1:1

הופנהיים היתה יכולה לפתוח פער על הרטה ברלין וגם על המבורג שהפסידה, אך חילצה תיקו מול גלדבאך האחרונה. גל אלברמן ישב על הספסל ולא שותף, קולאוטי נכנס בדקה ה-89. אלכסנדר באומיוהאן העלה את גלדבאך בדקה ה-44. היתרון נשמר עד הדקה ה-89, כשהסינדרלה של הבונדסליגה השיגה שוויון מרגלי וולינגטון.

קרלסרוהה - המבורג 2:3

המבורג התארחה בקרלסרוהה, בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון. עד הדקה ה-48 הכל נראה מצוין מבחינת הצפון גרמנים, אחרי שחוסה פאולו גררו העלה אותה ליתרון בדקה השישית וקולין בנג'מין עשה 0:2 בדקה ה-48. סבסטיאן פרייס צימק בשער מהיר בדקה ה-49 וג'ובאני פדריקו הימם את האורחים עם שער שוויון בדקה ה-53. מרקו אנגלהארט המקומי הורחק בדקה ה-82, אך בדקה ה-90 המקומיים עשו מהפך עם שער שני של סבסטיאן פרייס בנגיחה אחרי הרמה מבעיטה חופשית של לארס שטינדל.

באייר לברקוזן - שטוטגארט 4:2

באייר לברקוזן, המדורגת חמישית, אירחה את שטוטגרט השביעית. הקבוצה של ברונו לבאדייה רצתה לעבור, לפחות זמנית, את באיירן מינכן במקום הרביעי, אך הובסה בביתה 4:2. מריו גומז העלה את האורחים ליתרון ושתי דקות לאחר שארטורו וידאל המקומי הורחק (49) בצהוב שני כבש תומאס היצלשפרגר את השני לשטוטגרט בבעיטה חופשית.

סטפן קיסלינג עוד הצליח לצמק בדקה ה-67, אך מריו גומז העלה את שטוטגארט ל-1:3, לאחר שהשלים צמד בדקה ה-75. לוקאס סינקוויץ' כבש שער עצמי לזכות האורחים בדקה ה-90 ואנגלוס חאריסטאס כבש למקומיים וקבע את התוצאה הסופית אחרי בישול של קיסלינג.

תוצאות נוספות:

שאלקה 04 - ורדר ברמן 0:1
בנדיקט הודס (48)

וולפסבורג – בוכום 0:2
אדין דזקו (21 ו-85)

איינטרכט פרנקפורט – קלן 2:2
לפרנקפורט: מרקו רוס (33) ומרטין פנין (62). לקלן: מיליבוי נובקוביץ' (57 ו-74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully