וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה תבהיר לרפאלוב: "לא נסבול בעיות עם הקהל"

19.1.2009 / 17:31

הקשר יזומן לשיחת הבהרה: "משהו עובר עליו, נטפל בזה". בוקולי יועמד לדין משמעתי פנימי. סכנין גיששה אצל זגורי שמעדיף להישאר

במכבי חיפה מתכוונים לערוך שיחת הבהרה עם הקשר ליאור רפאלוב בנוגע ליחסו עם הקהל, זאת לאחר שהמאמן אלישע לוי כבר ערך איתו היום (שני) שיחה מקצועית. במועדון יבהירו לקשר כי התנהגותו לקהל אינה מכובדת וכי המועדון לא יסבול הפרות משמעת בעתיד. במועדון ימליצו לשחקן על דרכים לשיפור התדמית שנוצרה לו בקרב הקהל וינסו לאחות את הקרע שנוצר. הפגישה אמורה להיערך עד סוף השבוע.

בחיפה לא פוסלים אפשרות שמשהו בחיים האישים מפריע לרפאלוב לתפקד על המגרש, והם רוצים לשמוע ממנו האם יש בעיות המונעות ממנו להצליח. היום קיים רפאלוב שיחה אחרת עם המאמן אלישע לוי בנוגע לרמה המקצועית בלבד. "אין ספק שמשהו עובר עליו, נצטרך לטפל בזה וכמה שיותר מהר", אמר גורם בחיפה.

בנושא אחר: שחקנים במכבי חיפה סיפרו כי הקשר גוסטבו בוקולי מצוברח מאז המשחק בשבת. "באימון הוא היה ב'דאון' רציני. יכול להיות שחוסר ההערכה אליו, הביקורת של אלישע והסיפור עם החוזה גורמים לו לא להתרכז בכדורגל", אמר אחד השחקנים. כזכור, מוקדם יותר היום, באימון מכבי חיפה, המאמן אלישע לוי ביקר את השחקן ואמר לו: "למה אתה בועט בקלקר אחרי חילוף, למה אתה עושה את זה? צריך לקבל כל חילוף. במקום לבעוט בקלקר, תכבד אותי". בחיפה לא הסתפקו בשיחה, ובוקולי יועמד לדין משמעתי פנימי בעקבות האירוע. לוי כעס גם על ליאוניד קרופניק ואמר לו: "לא סגרת את השחקן כמו שצריך בגול השני".

הבלם שי מימון מוכן לעזוב להפועל פתח תקוה. המנג'ר זאב זלצר שוחח כבר עם סוכנו, דדה חדד, בעניין. בני סכנין ביררה את מעמדו של הקשר ישראל זגורי, שהבהיר לאחר התייעצות עם קרוביו כי הוא מעדיף להישאר במכבי חיפה, לאור הבטחה שקיבל לשדרוגו המקצועי במהלך העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully