וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן לא מתכוונת ליהנות מן ההפקר

18.1.2009 / 11:59

בעקבות בקשה של הפועל ר"ג, נדחה שוב משחק הקבוצה בב"ש. הבעלים ירון קוריס: "לא רוצה לגרום עוול לתושבי העיר שגם ככה סובלים מהמצב"

משחק הצמרת של הליגה לאומית בין הפועל באר שבע להפועל רמת גן נדחה שוב, הפעם למועד לא ידוע, בשל המצב הבטחוני המעורער באזור. כזכור, באמצע השבוע חודשו משחקי הליגות הבכירות בארץ, באישור המשטרה, אולם המשחק של באר שהיה אמור להתקיים ביום שישי, נדחה ליום שני.

הנהלת הפועל רמת גן שלחה מכתב להתאחדות, שמבקש לדחות את המשחק מתוך התחשבות בתושבי הדרום, והיום (ראשון) הוחלט להיענות לבקשה. בבאר שבע סירבו להעביר את המשחק, בטענה שזה יפגע בביתיות שלהם ואלונה ברקת, הבעלים של ב"ש, עירבה בנושא את חבר הכנסת סילבן שלום, ששוחח עם יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, ושיכנע אותו לדחות את המשחק.

ירון קוריס, הבעלים של הפועל רמת גן, אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "אני חושב שלאור המצב העדין שקיים, המצב הבטחוני לא מאפשר לקיים משחק בבאר שבע. המועדון הפועל רמת גן, שאני בראשו, חרט על דגלו את רוח הספורט וההגינות. אני לא חושב שאנחנו צריכים ליהנות מן ההפקר ולהוציא את הפועל ב"ש מהבית שלה ובכך לגרום עוול לתושבי העיר שגם ככה סובלים מהמצב. לכן, ביקשתי שהמשחק יידחה לתאריך שבו תהיה רגיעה ואז המשחק יוכל להיערך ולהיות מוכרע בבאר שבע. הפועל רמת גן מספיק חזקה וגאה כדי להתמודד מול הפועל ב"ש ולא צריכה לנצל את יתרון אובדן הביתיות בעקבות המצב הבטחוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully