וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: טוב שיש מחליפים

קמביאסו ואיברהימוביץ' עלו מהספסל וכבשו ב-1:3 על גנואה, ששלחו את אינטר למפגש עם רומא ברבע הגמר. באנגליה, פורטסמות בסיבוב ה-4

ביום שבת לא הצליחה אינטר לנצח את קליארי וסיימה עימה בתיקו 1:1 בלבד בליגה במשחק שנערך בסן סירו. הערב (שלישי) חוותה החבורה של ז'וזה מוריניו חיים קשים בשמינית גמר הגביע האיטלקי במשך 100 דקות בסן סירו נגד גנואה. אז שערים של אסטבן קמביאסו (100) ושער גאוני של זלטאן איברהימוביץ' (103) העלו את הנראזורי לרבע גמר לאחר ניצחון 1:3 על הקבוצה מעיר הנמל אחרי הארכה.

בשלב רבע הגמר תפגוש אינטר את יריבתה המושבעת מהגביע, רומא. שתי הקבוצות נפגשו לא פחות מארבע פעמים בארבע השנים האחרונות, כולן בגמר (!) אינטר זכתה בפעמיים הראשונות (2005 ו-2006), רומא בפעמיים שבאו אחר כך.

אדריאנו סוף-סוף קיבל את הקרדיט בהרכב של מוריניו. החלוץ הברזילאי, שמרבה להסתכסך עם מאמנו הפורטוגלי שמשעה אותו רבות מהסגל, פתח במשחק וכבר בדקה ה-20 ניגש לנקודה הלבנה אחרי עבירה שביצע ג'וזפה ביאווה, שראה את האדום. אלא שאדריאנו החמיץ את הפנדל והתוצאה נשארה מאופסת. בדקה ה-75 הוא כיפר על ההחמצה וכבש את הראשון לזכות אינטר. אדריאנו הוחלף דקה אחרי השער ובדקה ה-79 השוותה גנואה משער של הקפטן מרקו רוסי.

המשחק נכנס להארכה כאשר בה שני המחליפים של אינטר, קמביאסו ואיברה, כבשו את שערי הניצחון. בדקה ה-100 כבש הארגנטינאי אחרי הדיפה לא טובה של שוער גנואה, אלסיו סקארפי. שלוש דקות לאחר מכן הגיע עוד אחד מהשערים הגדולים שהחלוץ השבדי הענק יודע לייצר. הוא קיבל כדור וניסה להערים על סקארפי, שהדף בפעם הראשונה עם הרגל. בניסיון השני שלו הוא שלח בנונשלנטיות בין רגליו של השוער ההמום.

ביום רביעי תארח יובנטוס את קטאניה במשחק שישלים את תמונות העולות לרבע הגמר. המנצחת מבין השתיים תשחק נגד נאפולי.

סיבוב שלישי בגביע האנגלי: פורטסמות ו-ווסט ברומיץ' עלו

באנגליה נערכו הערב המשחקים החוזרים בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי. מחזיקת הגביע, פורטסמות, שלא הצליחה לעבור במשחק הראשון את בריסטול סיטי מליגת המשנה, ניצחה אותה בחוץ 0:2. פטר קראוץ' (38) וניקו קרנצ'אר (88) כבשו את השערים עבור הקבוצה של טוני אדאמס שעולה סיבוב הרביעי.

עוד קבוצה מהפרמיירליג, ווסט ברומיץ' שנועלת את הטבלה, הצליחה להתגבר רק במשחק החוזר על פטרבורו, מהמקום החמישי בליגה הראשונה (הליגה השלישית בחשיבותה באנגליה). ג'יי סימפסון (18) ופול רובינסון (37) כבשו את שני השערים והעלו את ווסט ברומיץ' לשלב הבא.

מלבד פורטסמות ו-ווסט ברומיץ' מי שעוד עלו לסיבוב הרביעי הן: מילוול (2:3 על קרו), צ'רלטון (0:1 על נוריץ'), שפילד יונייטד (1:4 על לייטון), סוונסי (1:2 על היסטון) ו-וולבס (0:2 על ברמינגהאם).

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully