וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בבית"ר מקצב החלמתו של זנדברג

דור בלך

5.1.2009 / 15:30

הקשר עשוי לשוב לאימונים בסוף השבוע ובמועדון מקווים שלא יזדקק לניתוח. בן שושן ואמסלם כשירים. יציאתו של איתן מזרחי לברזיל נדחתה

מיכאל זנדברג, שסובל מפציעה בברכו, ערך היום (שני) אימון חלקי בחדר הכושר, ובבית"ר מרוצים מקצב החלמתו, ומקווים שלא יזדקק לניתוח. הקשר, שיחמיץ בכל מקרה את המשחק הקרוב מול קרית שמונה עקב צבירת צהובים, ינסה לשוב לאימונים מלאים בסוף השבוע. גם טוטו תמוז, המחלים מניתוח בברכו, ערך אימון חלקי בחדר הכושר ועבר סדרת טיפולים. החלוץ שב לאחרונה לאימוני ריצה, והצפי הוא שיהיה כשיר למשחק בשבוע הבא מול הפועל פ"ת.

עמית בן שושן, אשר מחלים משפעת, ערך אימון מלא היום ויהיה כשיר לשבת. גם דוד אמסלם מתאמן בצורה סדירה ואמור לעמוד לרשותו של ראובן עטר. כריסטיאן אלברז צפוי לשוב מחר ארצה מצ'ילה ולהצטרף לאימוני הקבוצה ביום רביעי. המגן לא התאמן כבר למעלה משלושה שבועות, ובצות המקצועי מעריכים כי לא יהיה כשיר ל-90 דקות בשבת. עם זאת, בבית וגן מחכים לשובו ורק לקראת סוף השבוע יוחלט האם יפתח בהרכב או שיואב זיו, ימשיך לקבל את הקרדיט.

סקאוט המועדון איתן מזרחי, אשר היה אמור להמריא מחר לברזיל, יטוס רק בעוד מספר ימים, לאחר שתוכניות החיזוק של בית"ר נדחו עקב אי הוודאות לגבי מכירתו של דרק בואטנג לקלן. מזרחי יוצא שבאמתחתו מספר שמות של חלוצים אחריהם יעקוב. כמו כן הוא יפגש עם חלוצה היהודי של קבוצת הנוער של קורינתיאנס, זקס בן ה-16 וינסה לסכם את הצטרפותו לבית"ר ועלייתו ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully