וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכניסה למעשנים אסורה

29.12.2008 / 15:32

בישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל הוחלט כי החל מהעונה הבאה יחול איסור מוחלט על בעלי תפקידים ומאמנים לעשן בתחומי המגרש

מזכירות התאחדות הכדורגל ערכה היום (שני) ישיבה בה התייחסו הנוכחים למצב השורר בדרום. בפתח הישיבה הביע יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון הזדהות עם תושבי הדרום: "מקום המדינה לא זכתה המדינה שלנו לרגעים רבים של שלום ושלווה. אנחנו מחזיקים אצבעות לצה"ל ולחייליו שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר וללא נפגעים. כולנו נושאים תפילה שחיילינו יחזרו לביתם בשלום, ותושבי הדרום יזכו לשלווה ושקט".

ביום רביעי הקרוב תערוך ההתאחדות ישיבה עם גורמי המשטרה ושאר גורמי הביטחון לגבי כל המשחקים הצפויים לסוף השבוע, הן בצפון והן בדרום, ויום לאחר מכן תערוך ההתאחדות ישיבה פנימית, בה יוחלט פרטנית לגבי כל משחק ומשחק. יש להדגיש כי ההתאחדות תפעל על פי הנחיות כוחות הביטחון.

כבר כעת מסתמן כי משחקי הילדים, הנערים והנוער לא יתקיימו אלא משחקי נוער לאומית, שלגביהם תתקיים כאמור החלטה פרטנית. לגבי קבוצות הליגות הנמוכות כדוגמת שדרות ונתיבות, ההתאחדות תעמיד לרשותן הסעות על חשבונה, בנוסף ההתאחדות פנתה לאשקלון ולאשדוד והציעה להן לבוא ולהתאמן במתקניה ועל חשבונה. קבוצות נוספות מאזור המרכז, נרתמו לעזור והסכימו להעמיד לרשות הקבוצות הדרומיות את מתקני האימונים שלהן.

עוד הוחלט בישיבה כי החל מן העונה הבאה יחול איסור מוחלט על בעלי תפקידים ומאמנים לעשן בתחומי המגרש, לרבות במנהרה ובחדרי ההלבשה.

כמו כן החל מהעונה הבאה הוחלט כי על בעל תפקיד, לרבות מאמן או שחקן שנענש בעונש של הרחקה, אם על ידי בית הדין ואם על ידי ענישה אוטומטית, לא יהיה רשאי להימצא במנהרה או בחדרי ההלבשה, לפני או במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully