וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסאנה דיארה הוצג בריאל מדריד

הקשר הצרפתי חתם לארבע שנים וחצי בברנבאו והוצג רשמית. אטו מרוצה מהאופי של ברצלונה: "אף אחד לא ייקח מאיתנו את הניצחון המנטלי"

ריאל מדריד הציגה היום את קשר הרכש שלה, לסאנה דיארה, שנרכש מפורטסמות תמורת 20 מיליון ליש"ט. הקשר הצרפתי בן ה-23 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה ל-4.5 שנים בברנבאו, לאחר שהעדיף את ההצעה הספרדית על זו של מנצ'סטר סיטי.

"יש לי את היכולות, ואני חושב שריאל מדריד היא מה שאני צריך. אני צריך להתרגל לכדורגל הספרדי ומהר. שיחקתי עבור קבוצות גדולות, קיבלתי ניסיון בנבחרת צרפת ועכשיו אני רוצה להשתפר", אמר דיארה, שיהפוך רשמית לשחקן ריאל בראשון בינואר, עם פתיחת חלון ההעברות.

אטו: "היתרון מספיק, אבל לא בביטחון מלא"

אחרי שרשמה רצף ניצחונות על קבוצות יחסית חלשות, ברצלונה נתקלה לאחרונה ביריבות הגדולות שלה על תואר האליפות, וגם מולם המשיכה ליהנות ולרקוד על המגרש. אתמול (ראשון) היה זה תורה של ויאריאל לרדת מנוצחת מהמגרש, אחרי שהקטאלונים ניצחו 1:2 ב"אל מדרגאל". הניצחון העניק לבלאוגראנה יתרון 10 נקודות בפסגה, והם יתחילו את שנת 2009 עם הרבה ביטחון עצמי.

על אף זאת, חלוצה של בארסה, סמואל אט, לא נותן להצלחה לסחרר את ראשו. "היתרון מספיק, אבל לא בביטחון מלא. אם נהיה שאננים, היריבות יצמצמו את הפער. הדבר הטוב הוא שיהיו פחות ופחות משחקים, אבל אף אחד לא ייקח מאיתנו את הניצחון המנטלי".

ועוד מברצלונה, סרחיו בוסקטס הכישרון הצעיר האריך את חוזהו במועדון עד שנת 2013. סעיף השחרור של בוסקטס יעמוד על 80 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully