וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: עכשיו הכל ברגליים של בוקה

הכחולים צהובים ניצחו 1:3 את סן לורנצו בפלייאוף, כשהם יודעים שתיקו נגד טיגרה יבטיח את האליפות. ויאטרי, פלאסיו וצ'אבס כבשו

אליפות האפרטורה קרובה מאוד לבוקה ג'וניורס. במבחן בגרות חשוב מאוד ניצחו הכחולים צהובים 1:3 את סן לורנצו במשחק השני בפלייאוף וכעת הם תלוים רק בעצמם לקראת המשך ההכרעה על זהות האלופה הבאה.

מאמן סן לורנצו מיגל אנחל רוסו, שפגש את הקבוצה ממנה פוטר, קיווה לנצח ולהבטיח את האליפות הערב (שבת) אחרי שניצח את טיגרה 1:2, אלא שמשחק רע של קבוצתו, שכלל הרבה מאוד עצבים והרבה פחות כדורגל לא השאיר לקבוצתו שום סיכוי לזכות בתואר.

דווקא טיגרה כעת נמצאת בתמונה, לפחות על הנייר, וניצחון שלה על בוקה בהפרש של שני שערים יכריע את האליפות לזכותה. ביום שלישי השתיים ייפגשו לקרב נוק אאוט שממנו אין דרך חזרה ובסיומו המנצחת תזכה באליפות. לוקאס ויאטרי (45), רודריגו פלאסיו (76) ומנואל צ'אבס (90) חוררו את הרשת של סן לורנצו במשחק התקפה יוצא מן הכלל.

על החגיגות העיבו פציעות קשות של שחקני שני הצדדים במהלך המחצית הראשונה, כשהתנגשות ראשים קשה בין חואן פורלין לנסטור סילברה גרמה להם לחבלות קשות ולשחקן בוקה לאיבוד הכרה. שניהם הוחלפו מיד, לאחר שטופלו על המגרש. פורלין, שנפגע קשה יותר, אושפז בבית חולים מקומי והסכנה לחייו הוסרה.

מהלך המשחק

אחרי דקות של גישושים הגיעה ההזדמנות המסוכנת הראשונה של סן לורנצו כשהגבהה מצד ימין של גונזאלו ברחאסו הגיעה לנסטור סילברה וכמעט ומצאה את השער. אלא שזו הייתה הפעילות האחרונה של סילברה על המגרש, שכן התנגשות ראשים עם חואן פורלין הביאה לאיבוד הכרה מצידו של פורלין ולפרפור שהביא את הצוות הרפואי לטפל בו דקות ארוכות ולהוציא אותו מכר הדשא ובכך הוא סיים את המשחק כשהוחלף יחד עם יריבו. פורלין אושפז, אך הוא לא נמצא בסכנת חיים.

שתי דקות לסיום המחצית הראשונה כדור חופשי שהוגבה לברחסיו היה רחוק מטר מהשער וסן לורנצו פספסה הזמנות לעלות ליתרון. בוקה ניצלה את שבע הדקות של תוספת הזמן כדי ללחוץ על השער של סן לורנצו והסבלנות השתלמה לה כשכדור קרן הגיע לראש של ויאטרי, שנגח פנימה את שער היתרון לבוקה אחרי ההגבהה של ריקלמה.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של סן לורנצו על שערו של חבייר גרסיה בניסיון להשוות ובדקה ה-61 זה הגיע כשהרחקה רעה של הגנת בוקה סיפקה מסירה של פאבלו בריינטוס לסנטיאגו סולארי, שבעט לא חזק והכדור עבר בין ידיו של שוער בוקה, שספג את השוויון (1:1).

דווקא אחרי הזדמנות של סן לורנצו בקרן, יצאה בוקה למתפרצת (דקה 76) ומצאה את השער כשמסירה בנגיעה של ריקלמה מצד ימין לעברו של רודריגו פלאסיו, ששחרר בעיטה מצוינת מהאוויר, לא השאירה סיכוי לאגוסטין אוריון. בוקה עולה ל-1:2. גסטון אגירה מסן לורנצו הוציא את כל העצבים שתי דקות לאחר השער וספג כרטיס צהוב שני, שהשאיר אותו מחוץ למשחק.

גם גונאזלו ברחאסיו ספג צהוב שני ארבע דקות לסיום ואת המשחק סיימה סן לורנצו בתשעה שחקנים. ושוב, כמו בסיום המחצית הראשונה, הבקיעה בוקה בתוספת הזמן שער ובכך נעצה את המסמר האחרון ברשת של סן לורנצו, כשצ'אבס קיבל כדור ושיחרר פצצה שקבעה 1:3 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully