וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "היו לנו משחקים טובים יותר, אך זה מתוק יותר"

הנרי אחרי ה-0:2 של בארסה על ריאל: "תמיד תענוג לנצח אותם". סלגאדו: "ריאל תיקח אליפות". דרנת'ה: "מדהים להיות חלק מהמשחק הזה"

96,059 צופים בקאמפ נואו ועשרות מיליונים ברחבי העולם חזו אתמול (בין שבת לראשון) במשחק כדורגל מצוין בין ברצלונה לריאל מדריד, בסיומו המקומיים ניצחו 0:2 באל קלאסיקו. איקר קסיאס היה מצוין והגנת ריאל מדריד נפלאה, אבל שער של סמואל אטו בדקה ה-83 ועוד אחד של לאו מסי בדקה ה-90 סגרו עניין. אטו עוד הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-70.

"ריאל מדריד הייתה יריבה ראויה", אמר נשיא ברצלונה, ז'ואן לאפרוטה בסיום. "אנחנו צריכים להיות עם רגליים על הקרקע, כי ריאל מדריד היא קבוצה קשה, חזקה מבחינה רגשית שיודעת להתאושש ממצבים קשים. יש עוד הרבה זמן וצריך להתחשב בוויאריאל, סביליה, אתלטיקו ואפילו דפורטיבו. הליגה לא סגורה, אנחנו במצב טוב ומקווה שנמשיך כך, אבל שום דבר עוד לא סגור".

תיירי הנרי יודע ש"היו לנו העונה כבר משחקים טובים יותר, אבל הנקודות האלה מתוקות יותר. אומנם נותרה לנו עוד הרבה עבודה עד להבטחת התואר, אבל זה הרגע שלנו לשמוח ופשוט ליהנות. זה תמיד תענוג לנצח את ריאל".

סמואל אטו סיפר בסיום כי "את המשחקים האלה צריך לדעת לנצח, ולא חשוב איך, העיקר שמנצחים". גם הקמרוני החמיא ליריבה. "התוכנית שלהם הייתה פשוט להתגונן, והם עשו את זה מצוין", אמר הקמרוני, והצהיר בחיוך: "אם היה עוד פנדל, הייתי בועט גם אותו".

דרנת'ה דווקא נהנה

מנגד, בריאל נרשמו הרבה פרצופים עצובים. הקבוצה הציגה משחק לחימה נפלא, הגיעה למצבים מסוכנים במחצית הראשונה, אך ירדה מנוצחת וכעת היא רחוקה 12 נקודות מברצלונה. "הליגה עדיין לא אבודה", אמר ראול, "היו לנו הזדמנויות, ואני חושב ששיחקנו טוב, והיינו יכולים להוציא תוצאה טובה יותר, אבל ברסה לחצה. יש פער גדול, אבל נותרו עוד הרבה משחקים ועדיין לא איבדנו את האליפות. היה חסר לנו רק לנצל את ההזדמנויות שהיו לנו. אם היינו מובילים, המשחק היה נראה אחרת".

רויסטון דרנת'ה סיפר שהוא דווקא די נהנה מהמשחק. "בתור ילד תמיד הייתי רואה עם אבא שלי את המשחקין בין בארסה לריאל", סיפר ההולנדי, "ועכשיו אני שיחקתי במשחק הזה, וזה פשוט מדהים, לא ייאמן. מעולם לא שיחקתי בקאמפ נואו, רק ראיתי את האיצטדיון הזה בטלוויזיה, וחבל שהפסדנו פה".

נדמה שמי שביטא היטב את מצבה הקשה של ריאל היה המגן הוותיק מיצ'ל סלגאדו, שהתגאה במשחק ההגנתי (על גבול הבונקר). "הייתי נותן לקבוצה שלנו ציון עשר כמעט בכל התחומים", אמר המגן, "צחקו עלינו כל השבוע, טענו שהשאלה היא כמה גולים נספוג, אבל שלטנו בעניינים עד הקרן ההיא".

"ברצלונה אולי כבר חוגגת את האליפות", המשיך סלגאדו, "אבל אנחנו רק חושבים על המשחק הבא שלנו מול ולנסיה". בהמשך יצא המגן בהצהרה נועזת: "אחרי שניצחנו פה בשנה שעברה אמרתי שניקח אליפות, ואני אומר את זה גם השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully