וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "ריאל תמיד עולה בשביל לנצח"

חואנדה ראמוס חתם בריאל מדריד עד סיום העונה במקומו של ברנד שוסטר שפוטר, והוא לא מתכוון להגיע מעמדת נחיתות לאל קלאסיקו

מאמן ריאל מדריד ברנד שוסטר סיים את תפקידו עוד לפני ה"אל קלאסיקו" מול ברצלונה בשבת, וחואנדה ראמוס הוצג בתור מחליפו. ראמוס סיים לפני מספר שבועות את תפקידו כמאמן טוטנהאם, אחרי שהקבוצה היתה תקועה במקום האחרון בליגה האנגלית. פיטוריו של שוסטר הגיעו יום לאחר ההתבטאותו אחרי ההפסד 4:3 לסביליה, כשאמר כי "זה בלתי אפשרי לנצח את ברצלונה". מי שהודיע על המינוי של ראמוס הוא המנהל הספורטיבי של ריאל, פרדראג מיאטוביץ', שקיבל את אישורו של נשיא הקבוצה, רמון קלדרון. מיאטוביץ הוסיף כי "ההחלטה התקבלה לאחר דיון מעמיק במצב ולא בגלל ההתבטאויות של שוסטר". ריאל תתמודד ביום רביעי עם זניט סט. פטרסבורג במחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, וכבר במשחק הזה יעמוד ראמוס על הקווים.

ראמוס אמר כי הוא גאה ומאושר לאמן במועדון גדול כמו ריאל מדריד: "אני מאמן כבר 20 שנה אין דבר יותר גדול מאשר לאמן את ריאל מדריד. אתמול הזמינו אותי לארוחת בוקר והיום אנחנו כאן. המשא ומתן היה קל, אינטסיבי וקצר". לגבי העובדה שהוא הוחתם רק עד יוני, אמר ראמוס: "שישה חודשים זה מספיק זמן. אם נהיה מרוצים, נמשיך עונה נוספת".

כשנשאל לגבי אל קלאסיקו, התעקש הספרדי להתמקד במפגש הקרוב של הבלאנקוס מול זניט בליגת האלופות: "הייתי רוצה שכל תשומת הלב תופנה למשחק מול זניט בליגת האלופות, כי יש לו חשיבות גדולה". בניגוד לאותה התבטאות האומללה של שוסטר, אמר ראמוס: "לא משנה אם אנחנו בקמפ נואו או בכל איצטדיון אחר, ריאל מדריד צריכה לעלות למגרש במחשבה שהיא יכולה לנצח".

לגבי הפציעות המרובות של ריאל והביקורת על הצוות הרפואי של הקבוצה אמר ראמוס: "הגיוני שבקבוצה כמו ריאל, שמתמודדת כל שלושה ימים, יהיו פצועים. מהבחינה הזו לריאל יש מזל רע יותר מאשר לאחרות".

מיאטוביץ', מצידו, אמר כי הוא וההנהלה יתנו לראמוס יד חופשית לעשות מה שהוא עושה. לגבי יחסיו עם שוסטר, אמר: "זו היתה החלטה מקצועית באווירה חיובית בין שני מקצוענים שעבדו זה לצד זה שנה וחצי כדי לעזור למועדון".

פז'ה גם הגן על נשיאו המושמץ, רמון קלדרון: "לנשיא שלנו אין אשמה במצב של ריאל מדריד. כולנו מודים על כך שאנחנו נמצאים במועדון הכי חשוב בעולם ויש לי מזל שיש לי נשיא שנותן לעבוד באופן חופשי". לגבי המשך הליגה, הסרבי נשמע אופטימי: "הליגה הספרדית היא התחרותית ביותר, ותמיד יש הפתעות, ועדיין שום דבר לא סגור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully