וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר חוזר אל המקורות

דור בלך

9.12.2008 / 16:06

מאמן בית"ר ירושלים תירגל באימון את המשחק בנגיעה דרך האגפים - השיטה שסייעה לו להצליח במכבי נתניה. טוטו תמוז עשוי לפתוח בשבת

ראובן עטר עדיין מחפש שיטה שתעבוד עבור בית"ר, והפעם הוא חוזר אל מה שהביא לו הצלחה מסחררת בנתניה – משחק בנגיעה דרך האגפים. באימון של בית"ר היום (שלישי), תרגל עטר העברת כדור בשתי נגיעות אל שחקני הכנף, והרמות מהירות ומדוייקות אל הרחבה. המאמן, שעבד גם על הפעלת לחץ על כל המגרש, ביקש משחקניו להתרכז במשחק מעברים מהיר, תוך השתתפות של הקבוצה במשימות ההגנה, שיחלו כבר בחצי המגרש של היריבה.

אם עטר יחליט לבדוק את השיטה גם במשחק בשבת מול הכח עמידר רמת גן, מי שיחזור להרכב הוא טוטו תמוז כחלוץ חוד, כשברק יצחקי ועמית בן שושן ישחקו בכנפיים. נכון לעכשיו, במרכז המגרש צפויים לפתוח עידן טל, משה אוחיון ומיכאל זנדברג.

אריק בנאדו לא התאמן בעקבות מחלה, אך צפוי להיות כשיר לשבת. בנאדו ינסה לשוב ולהתאמן כבר מחר. כזכור, דוד אמסלם ותומר בן יוסף פצועים, כך שבמידה ובנאדו לא יחלים, מי שיפתח לצד שמעון גרשון יהיה שמואל קוזוקין הצעיר. בן יוסף אגב, ימריא מחרתיים לתקופת החלמה ברומא, שם יעבור סדרת טיפולים ופיזותרפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully