וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוסטר פוטר מריאל, ראמוס במקומו

ההתבטאות של הגרמני כי "בלתי אפשרי לנצח את ברצלונה" עלתה על העצבים של ראשי המועדון. קסיאס לא בורח מאחריות

מאמן ריאל מדריד ברנד שוסטר סיים את תפקידו עוד לפני ה"אל קלאסיקו" מול ברצלונה בשבת, כשחואנדה ראמוס יחליפו. המועדון הוציא הודעה רשמית על פיטוריו של המאמן ועל מינויו של חואנדה ראמוס, שסיים לפני מספר שבועות את תפקידו כמאמן טוטנהאם. הטריגר למהלך שיוביל להדחתו של שוסטר מריאל היה התבטאותו אחרי ההפסד 4:3 לסביליה, כשאמר כי "זה בלתי אפשרי לנצח את ברצלונה".

מי שהודיע על המינוי של ראמוס הוא המנהל הספורטיבי של ריאל, פרדראג מיאטוביץ', שקיבל את אישורו של נשיא הקבוצה, רמון קלדרון. ריאל תתמודד ביום רביעי עם זניט סט. פטרסבורג במחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות, וייתכן כי כבר במשחק הזה יעמוד ראמוס על הקווים.

אם לא די בסערה סביב חילופי המאמנים, בכושר הנפלא של ברצלונה ובחוסר הבטחון שהשתלט עליה, ריאל מדריד סובלת מבעיית פציעות חמורה כבר מספר שבועות והבלאנקוס מחפשים פתרונות הגנתיים שיסייעו להם לעצור את ההתקפה הקטלנית של הקטאלונית. את עיקר תשומת הלב מושך כמובן לאו מסי ובעיתוני מדריד משערים הבוקר (שלישי). התכנון של שוסטר היה להציב את הסטאר סרחיו ראמוס באגף השמאלי של ההגנה כדי לעצור את לאונל מסי. ריאל תחסר את מיגל טורס, פפה וגבי היינצה הפצועים, ואת מרסלו המוצהב.

מי שבינתיים רוקד על הדם של האלופה ומגביר את המתח לקראת המשחק הוא שחקן ומאמן ברצלונה לשעבר, יוהאן קרויף, שעוד לפני הדיווח על פיטוריו של שוסטר ניסה להסביר את היכולת הרעה של הבלאנקוס לאחרונה: "לבארסה יש את גווארדיולה ולריאל את שוסטר. פפ לא עשה שינויים גדולים, אלא רק המשיך את הפילוסופיה שכבר קיימת בקמפ נואו. באשר למדריד, נראה שהם לא יודעים למצוא את הפילוסופיה הזו".

ההולנדי הוסיף: "בארסה משחקת מצוין, אבל אנחנו צריכים להיזהר מאופוריה. הקלאסיקו שונה מכל משחק אחר. אני לא חושב שהאליפות תקבע על פי המשחק הזה, מדובר בשלוש נקודות בלבד".

קסיאס: "אנחנו פגיעים בהגנה ואני בראש ובראשונה"

למחרת ההודעה הפסימית של מאמן הלבנים היוצא כי "בלתי אפשרי לנצח את ברצלונה", התראיין איקר קסיאס ל"מארקה" והמשיך את אותו קו מדוכדך: "כרגע, אין לנו היכולת לקחת תארים, כי ברצלונה מובילה עלינו בתשע נקודות ומשחקת טוב", אמר השוער. על מנת לא להיראות נואש לגמרי, הוסיף השוער כי "לפני שנתיים ברצלונה הובילה עלינו בשמונה נקודות והצלחנו לעקוף אותה במחזור האחרון".

השוער גם לא התחמק מאחריות לכושר הגרוע של ההגנה המדרידאית: "אנחנו עוברים תקופה לא טובה. אנחנו פגיעים מבחינה הגנתית ואני בראש ובראשונה. כרגע נראה שבשלוש התקפות מבקיעים לנו שלושה שערים. אני נמצא בליגה עשר שנים, וזו התקופה הכי גרועה שלי", אמר איקר.

בצד השני של הסופר קלאסיקו ציין פפ גוארדיולה כי הוא עדיין מעריץ את שוסטר, ששיחק בקמפ נואו בין 1980 ל-1988. הגרמני הוביל את בארסה לאליפות אחת (1985), שלושה גביעים (1981, 1983 ו-1988) וזכיה אחת בגביע אופ"א (1982).

בפרסומת לבירה ספרדית לפני שנים רבות (לינק למטה) נראה מאמן ברצלונה כיום אומר "כשהייתי צעיר כל הזמן לבשתי את החולצה של שוסטר". עם השנים דעתו לא השתנתה. במסיבת עיתונאים לקראת המפגש בליגת האלופות מול שחטאר דונייצק נשאל המאמן הקטלוני על הערכתו למאמן הלבנים ולא הותיר מקום לספק: "שוסטר הוא עדיין הכוכב שלי. הוא בין השחקנים הכי טובים ששיחקו כאן אי פעם, הוא היה ברמה אחרת, אחד מהקשרים הטובים בהיסטוריה". כנראה שעכשיו יצטרך גווארדיולה למצוא כוכב אחר להעריץ בריאל.

עדכון אחרון: 9.12.08, 14:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully