וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוואי שהיינו נבחרת ישראל

לפחות זה מה שחושבים בשבדיה, סקוטלנד, מקסיקו, דנמרק ושלל מדינות אחרות, שרק יכולות לקנא בחבורה של דרור קשטן, שהעפילה למקום ה-15 בעולם. ברזיל? ארגנטינה? ספרד? היכונו, הנה אנחנו באים

אם מישהו היה מופתע בדירוג פיפ"א בחודש שעבר, שבישר לנו כי נבחרתנו המוצלחת כבר במקום ה-16 בעולם, הרי שדירוג חדש התפרסם לו הבוקר (רביעי), והוא מציג לראווה את נבחרת הכחול-לבן במקום ה-15 בעולם, לא פחות. חמישה מקומות מתחת לאנגליה ופורטוגל, שלושה מתחת לצרפת, ואלוהים יודע כמה מעל רוב הנבחרות האחרות בעולם.

החבורה האמיצה של קשטן השיגה 43 נקודות דירוג מאז התפרסם המדרג האחרון - 29 יותר מנבחרת ספרד, שעדיין ניצבת במקום הראשון. ישראל מקדימה נבחרות כמו פרגוואי (17), יוון (18), ניגריה (22), אורוגוואי (23), מקסיקו (25), שוויץ (27), שבדיה (29), פולין (32), סקוטלנד (33), דנמרק (34), צ'ילה (35), אירלנד (37), בלגיה (55) וכאמור, הרבה אחרות.

ספרד, כאמור, נשארה בראש הדירוג, והיא מקדימה בכ-200 נקודות את סגניתה, גרמניה, שעלתה למקום השני על חשבון איטליה. הולנד וברזיל התחלפו במקומות 4 ו-5, בעוד אנגליה השתחלה לה מהמקום ה-14 לעשירי. את הקפיצה הגדולה ביותר בדירוג ביצעה ג'מייקה, שעלתה מה-116 ל-83. אבל זה כאין וכאפס לעומת דירוג פיפ"א הבא שעתיד להתפרסם, ואל תתפלאו אם בעוד חודש או חודשיים כבר תיכנס נבחרת הכחול-לבן לעשיריה הראשונה בעולם. ומשם, זה רק עניין של זמן עד שספרד תודח לה מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully