וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין: "לעולם לא אשכח את הערב הזה"

החלוץ הארגנטינאי התרגש מהרביעייה הראשונה בחייו. לפורטה על הרביעייה של אטו: "הוא גרם לנו הרבה אושר". גווארדיולה רוצה שיפור

שני משחקי הליגה הספרדית שנערכו אמש (שבת) בישרו על ערב נדיר בו כבשו שני שחקנים רביעיות. גונזלו היגואין עשה את זה ב-3:4 של ריאל מדריד על מלאגה, לסמואל אטו הספיקה מחצית בשביל להשלים את המשימה ב-0:6 של ברצלונה על ויאדוליד ושתי האימפריות צמודות בצמרת הטבלה.

"ברור שהוא עשה את התפקיד שלו בצורה מצוינת", התייחס ברנד שוסטר לארגנטינאי של ריאל אחרי הניצחון בדרמטי בו חזרו הבלאנקוס שלוש פעמים מפיגור, "הוא מנצל את המהירות ואת הטאץ' שלו, אבל מעל הכל הגורם העיקרי בהתקדמות שלו הוא הביטחון. אני מאוד מרוצה מההצגה שלו הערב, למרות שהתלוצצתי איתו ואמרתי לו שהוא צריך לגוון את הפנדלים שלו".

המאמן הגרמני גם התייחס לדרך הלא משכנעת בה הושגו הנקודות ואמר: "הדבר החשוב הוא שהרמנו את המורל. עשינו טעויות, אבל יש לנו משחק בכל שלושה ימים וזה בלתי אפשרי לתקן את כל הדברים בזמן כל כך קצר. אנחנו צריכים להשתפר בצורה מדורגת וזה מה שאנחנו עושים".

ומה היה לכוכב הערב לומר? "לעולם לא אשכח את הערב הזה. זו הפעם הראשונה בחיי בה אני כובש רביעייה והיה לי את המזל לעשות את זה בברנבאו", התלהב היגואין, "נהניתי מזה ככל שיכולתי ואני מעריך את הרביעייה הזו בגלל המאמץ הגדול שעשינו במשחק. כולם יחתמו על הכדור. זה דבר שלעולם לא אשכח".

גווארדיולה: "התוצאה קצת לא ריאלית"

לעומת ריאל מדריד, שירקה דם בדרך לניצחון, לברצלונה זה הלך הרבה יותר קל, בדומה למירב התוצאות שלה בשבועות האחרונים. הרביעייה של סמואל אטו הקפיצה את האוהדים בקמפ נואו וכזה הוחלף, גם הנשיא ז'ואן לפורטה התרומם מכסאו ומחא כפיים.

אחרי המשחק שיבח לפורטה את החלוץ הקמרוני: "כששחקן כובש רביעייה זה ארוע היסטורי והקרדיט מגיע לכל הקבוצה, אבל אחנו חייבים להבחין בכל שאטו היה נפלא וגרם לנו להרבה אושר".

פפ גוואריודלה נשאר צנוע כהרגלו ואמר: "התוצאה קצת לא ריאלית. במחצית הראשונה היו לויאדוליד הרבה התקפות מתפרצות, אבל הם לא כבשו ואנחנו היינו מספיק נבונים כן לכבוש כי יש לנו שחקני הכרעה.

"זה לא נורמלי לכבוש שישה שערים במשחק ואני חושב שיש דברים שאנחנו עדיין צריכים לשפר. למשל, פתיחת המחצית השנייה לא הייתה כל כך טובה. תמיד יש מה לשפר ואנחנו עדיין לא קבוצה מושלמת. עדיין לא זכינו בתארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully