וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרי התפטר מאחי נצרת, מלמיליאן מועמד

יצחק סולומון

25.10.2008 / 19:19

"מיצית את עצמי, החלטתי ללכת כדי לגרום לזעזוע", אמר המאמן, אחרי ההתפטרות וההפסד לנועלת הטבלה, קרית אתא. נג'ואן גרייב יחליפו זמנית

"אני מרגיש שמיציתי את עצמי. די, מספיק. הגעתי עד לקצה. זה הזמן לקום וללכת", הסביר מאמן מכבי אחי נצרת, שמעון הדרי, את החלטתו להתפטר לאחר ההפסד היום (שבת) לנועלת הטבלה, מכבי קריית אתא. הדרי: "מה שקרה עכשיו זה תסמונת העונה השלישית. זה קרה לי גם בקריית שמונה, ואולי לא הייתי ערני מספיק. עדיף שאקום עכשיו ואלך בראש מורם".

מוקדם יותר היום ישב הדרי עם יושב הראש, כאיד אבו עייאש, ועם חבר ההנהלה אחמד חילו, וסיכם את תנאי עזיבתו. הדרי יקבל את כל החובות עד היום, אך לא יזכה לפיצוי עתידי. "אני לוקח רק מה שמגיע לי. אם אני לא עובד, אני לא רוצה כסף", אמר המאמן לשעבר.

הדרי סבור שהוא משאיר קבוצה טובה. "אנחנו במקום החמישי, שכל אחד יודע לאן הוא מוביל בסיום העונה. החלטתי להתפטר כדי לגרום זעזוע למערכת שהפכה לביתי, והרגשתי כאן כמו בן משפחה. בשבועות האחרונים דברים לא הסתדרו. יש לי יושר מקצועי, לכן החלטתי לקחת אחריות. אני מאחל למכבי אחי נצרת לעלות בסיום העונה לליגת העל, והשמחה שלי תהיה כאילו אני הייתי זה שהעלה את הקבוצה".

הדרי הגיע למכבי אחי נצרת באמצע עונת 2006/07 וסייע לקבוצה להישאר בליגה. בעונה שעברה תפס מקום באמצע הטבלה, והעונה הצהיר חד משמעית כי המטרה היחידה שעומדת מולו היא העלאת הקבוצה לליגת העל.

"שמעון הוא קודם כל בן אדם וחבר לפני שהוא מאמן", אמר הערב חבר ההנהלה אחמד חילו, "מאוד הצטערנו שהוא החליט לעזוב, אבל כנראה שאין מה לעשות נגד זה, והחלפת מאמנים היא חלק בלתי נפרד מהכדורגל ולא רק בישראל. אנחנו מאחלים להדרי הצלחה בעתיד". בשלב זב ידריך את הקבוצה עוזר המאמן, נג'ואן גרייב, עד למינוי מאמן קבוע.

מי שקיבל הצעה לאמן את הקבוצה הוא אורי מלמיליאן. האחרון כבר עשה מספר טלפונים לאנשים הקשורים בקבוצה, וביקש מהם חוות דעת מקצועית. ביום ראשון צפויה להתקיים פגישה בין מלמיליאן לאנשי נצרת. גורם בנצרת: "הכיוון חיובי. אורי יודע שיש כאן פוטנציאל לעלייה". גם שמו של מומי זעפרן, שהדריך את הקבוצה בעבר, עלה כמועמד. מלמיליאן או כל מאמן אחר שיגיע, לא יוכל לערוך שינויים משמעותיים בסגל, אלא יצטרך להמתין לפתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר.

לא ייפרד מהשחקנים

הדרי אינו מתכוון להגיע לאימון הבוקר של מכבי אחי נצרת (שעה 10:30) כדי להיפרד מחניכיו בשנתיים האחרונות. "סגרתי עם ההנהלה את העזיבה, מבחינתי תם ונשלם פרק מכבי אחי נצרת בקריירה שלי", אמר. השחקנים קיבלו את ההודעה על התפטרותו בהלם. השחקנים הופתעו מאוד, ואמרו כי קראו על כך רק באינטרנט. "הדרי לא אשם, רק אנחנו השחקנים אשמים", היה המסר של השחקנים.

"לקחתי את ההתפטרות שלו קשה כי נקשרתי אליו מבחינה אישית", אומר הקפטן, אשרף סולימאן, "השחקנים אוהבים אותו והוא התחבר למקום. הוא שרד כאן כמעט שלוש שנים וזה לזכותו, כי אחי נצרת זה לא מקום שקל לאמן בו. הוא לא אשם במצב אלא השחקנים. אנחנו עושים מאמן קטן או גדול. לצערי מי שמשלם את המחיר הוא המאמן כי בכדורגל אי אפשר להחליף 11 שחקנים".

"אני מאוכזב ומצטער שהוא החליט להתפטר. הייתי שמח לראות אותו נשאר כי חיבבתי אותו נקשרתי אליו כשחקן וכמאמן", אומר הבלם, אלירן חודדה. "השחקנים מאוד אהבו אותו והיה כיף לעבוד איתו. השחקנים הם אלה שהיו צריכים לתת תפוקה ואי אפשר לבוא אליו בטענות, אבל אנחנו קבוצה אחת ולצערי מי שעמד בראש המערכת המקצועית הסיק מסקנות".


"הוא מסכן. הוא לא אשם, השחקנים לא סיפקו את הסחורה והוא משלם את המחיר", אומר הקשר, חיים סילבס, "היו ציפיות גבוהות והמצב שנוצר עם שמעון לא צודק, אבל אין מה לעשות נגד זה. ככה זה בכדורגל. האנשים בנצרת נלחצו מהר מאוד, ולצערי נוצר מצב לא טוב סביבו. שמעון הרים ידיים לאחר שניסה את הכול, אבל השורה התחתונה היא שהשחקנים הם אלה שגרמו לו ללכת הביתה. אני מאמין שאם הוא היה נשאר, הוא היה מצליח להעלות את הקבוצה לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully