וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "מוגזם לומר שיש שחקנים שמועמדים להחלפה"

שמעון מזרחי ניסה להרגיע את הרוחות הסוערות במכבי תל אביב: "אני מאמין בקבוצה ובצוות המקצועי", אבל נמנע מלהתייחס להחלפתו של סימונס

שבעת ההפסדים הרצופים של מכבי תל אביב הכניסו את המערכת הצהובה הלחוצה לסחרור, ושמועות תכופות על שינויים קרובים בסגל של סגנית האלופה צצות ללא הרף, כשהמועמדים העיקריים על פי ההערכות להיחתך הם טרה סימונס, רודני ווייט ואסטבן באטיסטה.

יושב ראש המועדון, שמעון מזרחי, ניסה להרגיע את הרוחות בראיון ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל הבוקר (חמישי) ואמר: "מתוך ההפסדים שלנו רובם ככולם היו במישור הבינלאומי מול הקבוצות המובילות באירופה שנגמרו בפערים מאוד מאוד קטנים והקבוצה הפגינה משחק טוב. היו לנו שתי בעיות, עם החוק הרוסי במשחקים בארץ ועם החוסר של חמישה שחקנים שהיו פצועים או עם הנבחרת. אבל אני מאמין בקבוצה ובצוות המקצועי".

על הידיעות על כך שהפסיק את אימון הקבוצה השבוע אמר מזרחי: "זה לא נכון. מה שנכון הוא שבאחד האימונים שהיו במהלך השבוע אחרי ההפסד לגליל ביקשתי לדבר עם השחקנים, והסברתי להם שעם כל הרצון שהם מפגינים וכל היכולת הם צריכים להבין שזו מכבי ומכבי לא רגילה להפסדים. עודדתי ואוששתי אותם, והסברתי להם היכן הם נמצאים".

כשנשאל על החלפתם האפשרית של סימונס, ווייט ובאטיסטה אמר מזרחי: "היכולת של רודני ווייט היא מוכחת. הוא שחקן שעבר גם את ה-NBA, ולפי דעתי מה שהוא צריך זה יותר התאקלמות באירופה ולהידבק לקבוצה. באטסיטה מכיר את הקבוצה והוא שחקן עם יכולות מוכחות. במשחקי ההכנה הוא היה בין הטובים, ולבוא ולומר שיש שחקנים מועמדים להחלפה זה מוגזם, וזו לא דרך החשיבה שלנו. אם היינו חושבים להחליף שחקן זו או אחד כבר היינו פועלים. זה שסוכנים ועיתונאים עושים ספקולציות זה לא עניין שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully