וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלו, זו עולה חדשה?

ארסנל נכנעה בביתה 2:1 להאל הקטנטנה. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את בולטון, ליברפול גברה 0:2 על אברטון בדרבי

המחזור השישי בפרמיירליג האנגלית יצא היום (שבת) לדרך עם הדרבי המסקרן של מרסיסייד בו גברה ליברפול 0:2 על אברטון מצמד מצוין של פרננדו טורס. לאחר מכן עלו שתי הגדולות הנוספות של הכדורגל האנגלי, מנ'צסטר יונייטד וצ'לסי, וניצחו באותה תוצאה את בולטון וסטוק בהתאמה. ניוקאסל המשיכה לאכזב, והפסידה 2:1 בביתה לבלבקורן, בעוד התקופה היפה של ג'יאנפרנקו זולה בווסטהאם ממשיכה, הפעם עם ניצחון 1:2 על פולהאם. אבל את ההפתעה הגדולה של המחזור קיבלנו במשחקו האחרון, כשהאל הקטנטונת הפכה פיגור 1:0 בלונדון, לניצחון 1:2 ענק על ארסנל.

אברטון - ליברפול 2:0

הדרבי הנהדר של מרסיסייד פתח את המחזור השישי של הפרמיירליג האנגלית ואף אחת מהקבוצות לא התכוונה להסתפק בפחות מניצחון. הכחולים נטלו את השליטה במגרש בפתיחה והיו קרובים לעלות ליתרון מוקדם כשטים קייהיל החמיץ מתוך רחבת החמש בדקה השישית. בהמשך התאזנו יחסי הכוחות, אבל פרט לפריצה אחת לא רעה של אלברט ריירה לא הגיעו האורחים להזדמנות ממשית.

במחצית השניה כבר הגיע הרגע של ליברפול, וכצפוי הוא הגיע מרגלו של פרננדו טורס. החלוץ הקטלני סיים מבצע קבוצתי נהדר עם פצצה מהאוויר בדקה ה-58 שהעלתה את ליברפול ל-0:1. ארבע דקות בלבד חלפו לפני שהמפציץ הספרדי היכה פעם נוספת, הפעם הוא השתלט על כדור תועה ברחבה ושלט בעיטה חדה לחיבורים שקבעה 0:2 לאורחים. עד הסיום עוד הספיקה אברטון לאבד את טים קייהיל שהורחק. יוסי בניון הפצוע לא נכלל בסגל של בניטז.

מנצ'סטר יונייטד - בולטון 0:2

במחזור השישי בעונה שעברה היו מצויים השדים האדומים עם מספר נקודות דומה לעכשיו ופתיחה לא מזהירה, אבל בסופו של דבר רשמו לעונה גדולה של אליפות וזכייה בליגת האלופות. היום, המטרה היתה מציאת עוד תחנה ממנה תעלה יונייטד על גל המומנטום שיוביל אותה למאבקים על כל התארים. מנגד, מצבה של בולטון ערב המשחק לא היה טוב יותר, כשהקבוצה היתה מדורגת שני מקומות בלבד מעל הקו האדום. הוונדררס אמנם ניצחו באולד טרפורד ב-2001 וב-2002, אבל היום זה לא ממש הלך.

אלכס פרגוסון העלה את כריסטיאנו רונאלדו המתאושש בהרכב הראשון, לצד טבז וברבאטוב בהתקפה, כשרוני, גיגס וסקולס מחכים על הספסל. אלא שהמחצית הראשונה היתה מעט משעממת, ולמרות מספר הזדמנויות מהצד האדום, בעיקר של טבז, התוצאה הראתה 0:0 אחרי 45 דקות. בדקה ה-60, תעתע כריסטיאנו רונאלדו בהגנת האורחים, וספק הוכשל ברחבה על ידי ג'לויד סמואל. השופט הראה על הנקודה הלבנה, ורונאלדו עצמו קם כדי לבעוט את הפנדל בהצלחה, ולקבוע 0:1 ליונייטד.

ההצגה של רונאלדו המשיכה, כשהפורטוגלי מבשל בעקב לוויין רוני בדקה ה-77 את ה-0:2. שער נפלא של האנגלי, שנכנס לכר הדשא שש דקות מוקדם יותר. אולי שלוש הנקודות האלה יחזירו את היונייטד למסלול הנצחונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סטוק - צ'לסי 2:0

אחרי שהשיגה תיקו מספק בבית מול מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה הלונדונית היתה מוכנה לחזור למסלול הניצחונות במפגש הראשון שלה העונה מול אחת מהעולות החדשות. צ'לסי לא הפסידה כבר ב-26 משחקי ליגה רצופים, ואחרי המשחק היום, שעל הנייר היה קל מאוד ובפועל לא פשוט כלל, האריכה את הרצף ל-27.

סטוק הצנועה, שניצחה רק פעם אחת העונה ונמצאת בתחתית הטבלה כצפוי, דווקא היתה שקולה ביכולתה במהלך דקות רבות מהמחצית הראשונה, אך שער נפלא של בוסינגווה בדקה ה-37 העלה את הלונדונים ל-0:1 צפוי. המשחק המשיך להתנהל על מי מנוחות, אך בדקה ה-76 ניצל ניקולה אנלקה טעות בהגנת העולה החדשה כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 0:2 לצ'לסי.

ארסנל - האל 2:1

התותחנים פתחו מצוין את העונה והם הגיעו למחזור השישי כשהם בראש הטבלה, כשארסן ונגר חוגג 12 שנים מוצלחות בהייבורי/אצטדיון האמירויות. הכל נראה טוב, אבל ארסנל של השנים האחרונות נוהגת לפתוח היטב ולהיחלש מאוחר יותר. הפעם, ייתכן וההיחלשות החלה מוקדם יותר.

למרות שהיא מדורגת במקום השביעי המפתיע אחרי חמישה מחזורים, אף אחד לא ציפה באמת שהאל תצליח לדגדג את החבורה המופלאה של ארסן ונגר. ועדיין, זה כל היופי בכדורגל: אחת הקבוצות הטובות באירופה יכולה להפסיד לעולה חדשה, צנועה וסימפטית ככל שתהיה.

המחצית הראשונה היתה די משעממת, ושתי הקבוצות יצאו אחרות לגמרי מחדרי ההלבשה. בעיקר האל. בדקה ה-50, פריצה מצוינת של תי'או וולקוט מימין הסתיימה בכדור רוחב, שספק נכנס לשער האורחת מרגלו של פברגאס, ספק מרגלו של פול מקשיין. התקשורת האנגלית התייחסה אל הגול כשער עצמי, אבל כך או כך, 0:1 לארסנל. אלא שהאל, שכבר הראתה במספר הזדמנויות העונה כי מדובר ביותר מסתם עוד קבוצה שעלתה ליגה, חזרה למשחק. ובגדול.

ג'יובאני הברזילאי, אחד הכוכבים הגדולים של האל, פרץ לרחבה מצד ימין ושלח פצצה מדהימה כדי לקבוע 1:1 בדקה ה-62. ארבע דקות מאוחר יותר הושלם המהפך, כשדניאל קוסין, שהגיע בקיץ מריינג'רס, נגח נהדר כדור שהגיע אליו, והעלה את האל ל-1:2 יוצא דופן, עליו הצליחה העולה החדשה לשמור עד הסיום.

ניוקאסל - בלקבורן 2:1

לא לפתיחת עונה כזו פיללו באימפריה מצפון מזרח אנגליה. קווין קיגן עזב, מייק אשלי מחפש קונים, למעלה מ-10 שחקנים כבר הודיעו שהם רוצים לעזוב בינואר והקבוצה ממוקמת מתחת לקו האדום בטבלה. גם היעדרות צפויה של כחודש וחצי של אובפמי מרטינס בוודאי לא עוזרת למוראל במועדון, כמו גם החתמתו של ג'ו קיניר (שהיה מובטל מאז 2004) כמאמן עד סוף אוקטובר.

באופן לא לגמרי מפתיע, גם היום לא הצליחו להתאושש המגפייז מכדור השלג בתוכו הם מתגלגלים בזמן האחרון. למרות שבלקבורן בעיצומה של פתיחת עונה בינונית בעצמה, הרוברס ניצחו בכל שלושת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות - וכך גם היה היום. כריסטופר סמבה הבלם העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-31, ורוקה סנטה קרוז המצוין הפכיל את התוצאה בדקה ה-42. מייקל אואן, בשער שני ברציפות, הצליח לצמק ל-2:1 בדקה ה-51, אבל זה לא עזר. השקיעה של ניוקאסל ממשיכה, ולא ברור מתי תעצור.

פולהאם - ווסטהאם 2:1

הסיפתח של ג'יאנפרנקו זולה ממשיך להיראות מוצלח ושמח. המאמן האיטלקי הצעיר והחייכן, שהשיג בשבוע שעבר ניצחון בכורה על ניוקאסל, עלה היום למאזן של 2/2, כשגבר על פולהאם 2:1 בדרבי לונדוני קטן. קרלטון קול קבע 0:1 בדקה ה-42, כשמת'יו את'רינגטון, שפורח תחת המאמן האיטלקי, קבע 0:2 לפטישים. פחות מדקה אחרי פתיחת המחצית הצליח לצמק אנדרו ג'ונסון ל-2:1, אך לא יותר. ניצחון נוסף לזולה ווסטהאם, שמבססים את מקומם בצמרת הטבלה.

משחקים נוספים:
אסטון וילה - סנדרלנד 1:2
מידלסבורו - ווסט ברומיץ' 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully