וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ספרדית: ניצחון לריאל על סנטאנדר 0:2

ריאל מדריד גברה על סנטאנדר משערים של דה לה רד וואן ניסטלרוי. ברצלונה השיגה ניצחון ראשון, כשדרסה 1:6 את גיחון בחוץ

המחזור השלישי בליגה הספרדית נפתח אתמול (שבת) עם שני משחקים ונמשך הערב, כשבמוקד, כרגיל ריאל מדריד וברצלונה. האלופה יצאה למשחק חוץ קשה מול ראסינג בסנטאנדר, אך עברה את המוקש בשלום עם ניצחון 0:2 משערים של דה לה רד וואן ניסטלרוי, ועם הגנה מאוששת בראשותו של פאביו קנבארו. בארסה, מצידה, סוף סוף נתנה הצגה העונה, והביסה בקלילות 1:6 את גיחון בחוץ, אולי בתקווה לצאת מעכשיו לדרך חדשה.

עוד לפני כן התקיימו מספר משחקים מסקרנים ובראשם הדרבי של סביליה, שהסתיים בתיקו 0:0 מאכזב. ויאריאל ממשיכה להיראות טוב אחרי ניצחון חוץ בנומאנסיה ומזל טוב מגיע גם לאתלטיק בילבאו, שניצחה לראשונה העונה.

ראסינג סנטאנדר - ריאל מדריד 2:0

ברנד שוסטר עלה למשחק החוץ באל סארדינרו עם שלישיית חלוצים, הכוללת את רוד ואן ניסלטרוי, גונסאלו היגואין וראול, שקיבל לא מעט ביקורות על יכולתו מתחילת העונה. סנטאנדר, שחילצה תיקו 1:1 מברצלונה בקאמפ נואו בשבוע שעבר, קיוותה לפחות לתוצאה דומה מול היריבה ההיסטורית של בארסה.

ריאל מדריד הציגה הפעם משחק הגנה מסודר יותר מאשר בניצחון 3:4 על נומנסיה לפני שבוע, אבל לא הצליחה לממש את היתרון האיכותי שלה במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה הסיפור כבר היה שונה. רובן דה לה רד כבש את הראשון של האלופה בדקה ה-55, מבישול של היגואין, שמצוי בכושר נהדר. בדקה ה-74 היה זה ואן ניסטלרוי, שבכדור מדויק ברגל ימין הכניע את טוניו בשערה של ראסינג. ניצחון ליגה שני ברציפות לריאל.

גיחון - ברצלונה 6:1

אם את ספורטינג גיחון לא ממש היה מפתיע למצוא במקום האחרון בליגה ערב המחזור, הרי שלראות את ברצלונה מתחת לקו האדום אחרי שני משחקים מרגיש קצת משונה. הערב, סוף סוף השיגו שחקניו של פפ גווארדיולה ניצחון ראשון העונה אחרי שאכזבו בשני המחזורים הראשונים, ועוד איזה ניצחון. אולי מעכשיו הכל יילך יותר קל.

צ'אבי פתח את החגיגה בדקה ה-27, ושש דקות מאוחר יותר מיהר סמואל אטו לקבוע 0:2. הקטאלונים יצאו למחצית השניה בקצב דומה, ובדקה ה-49 ניצלו שער עצמי של חורחה כדי לעלות ל-0:3 מבטיח. פרנסיסקו מלדונאדו צימק ל-1:3 בדקה ה-51, ואוהדי גיחון הקטנה קיוו לקאמבק גדול, אלא שהרחקה של ג'רארד סרבאסה בדקה ה-57 הוציאה למארחים את הרוח מהמפרשים. אנדרס אינייסטה המשיך את החגיגה בדקה ה-70 ועוד אחד של מסי בדקה ה-85 הביאו את האורחים ל-1:5 מדהים, אלא ששם זה לא נגמר. מסי לא הסתפק בשער אחד, ובדקה ה-90, אחרי מבצע קבוצתי נפלא של בארסה, הוסיף את השני שלו - הפעם בנגיחה לא שגרתית. 1:6 נפלא של ברצלונה, שתסתכל מעכשיו על הקו האדום מהצד הנכון שלו.

בטיס - סביליה 0:0

המשחק בין ריאל מדריד לברצלונה אמנם נחשב לחם ביותר בספרד, אבל מילת המפתח כאן היא "נחשב". לתושבי סביליה עשויות להיות חדשות אחרות. הקבוצה הביתית התרגלה לראות בשנתיים האחרונות את היריבה השנואה עוקפת אותה ומתברגת בצמרת וגם בליגת האלופות ואחרי ארבעה הפסדים ואפס ניצחונות בשישה משחקי הדרבי האחרונים, רצתה לשנות את המזל מול אוהדיה החמים במנואל לואיז דה לופרה, אבל לא הצליחה לעשות זאת למרות שבעטה יותר לשער. בסיום נקודה מאכזבת לכל אחת מהקבוצות.

נומאנסיה - ויאריאל 2:1

הצוללת הצהובה הוציאה 0:0 ממנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד, אבל דווקא בצפון ספרד ההתחלה הייתה קשה כשגורקה בריט העלה את העולה החדשה ליתרון בדקה ה-42. מנואל פלגריני המשיך עם הרוטציה הערב והחזיר להרכב מספר שחקנים, ביניהם גם סנטי קזורלה, שכבש את שער השוויון בדקה ה-50. ויאריאל לא הסתפקה בשוויון ןעם רצונות של צמרת גם העונה, ידעה שהיא חייבת ניצחון, אותו השיגה בזכות שער ניצחון של חוסבה יורנטה, עוד שחקן שפתח בהרכב הערב, ושכבש 14 דקות לסיום המשחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ולנסיה - אוסאסונה 0:1

המשחק בין שתי הבלתי מנוצחות עד הערב הוכרע על חודו של שער אחד ושלח את שחקני אוסאסונה בחזרה לפאמפלונה עם הפסד ראשון העונה.

ולנסיה עברה עונה קשה ביותר לפני שנה וביקשה נפשה למעט שקט. את העונה הזו היא פתחה עם ניצחון ותיקו וגם עם 0:1 לא משכנע על מריטימו בגביע אופ"א, אבל 3 נקודות הן 3 נקודות וזה בדיוק מה שעשה שער בודד בדקה ה-78 של חואן מנואל מאטה.

אתלטיק בילבאו - ויאדוליד 0:2

אתלטיק עדיין מחזיקה במדיניות לפיה בשורותיה משחקים רק באסקים, אבל בשנים האחרונות היא נאבקה נגד הירידה. למשחק היום היא התייצבה עם נקודה, אבל בדיוק במשחקים מול קבוצות כמו ויאדוליד היא צריכה לאגור נקודות וזה בדיוק מה שהיא עשתה הערב. שער של פרננדו יורנטה בדקה ה-50 עשה את ההבדל בסן מאמס ואנדוני איראולה השלים את העבודה עם פנדל מוצלח בדקה ה-80.

אלמריה - מלאגה 0:1
לאלמריה: אלברו נגרדו 75

לה קורוניה - מאיורקה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully