וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו בתיקו 1:1

המחליף סלומון קאלו (79) הציל נקודה לצ’לסי בתיקו 1:1 מול מנצ’סטר יונייטד, לה כבש פארק (18). רונאלדו ודרוגבה חזרו למגרשים

ארבעה חודשים חלפו מאז גמר ליגת האלופות הבלתי נשכח בין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי במוסקבה, והיום נפגשו פעם נוספת שתי הגדולות של הכדורגל האנגלי בסטמפורד ברידג'. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה מדי, ודי הזכיר את המפגשים בין השתיים מהעונה שעברה. התיקו 1:1 בסיום אולי מקפח מעט את צ'לסי, שהגיעה ליותר מצבים והייתה הדומיננטית מבין השתיים, אך נדמה שגם אלכס פרגוסון וגם פיליפה סקולארי יחזרו הביתה מרוצים אחרי שלא כשלו ברגע האמת.

אחרי הקיץ הסוער שגרם כריסטיאנו רונאלדו לאוהדי היונייטד, ציפו כולם לראותו פותח בהרכב בקרב הצמרת בסטמפורד ברידג' ומחזיר מעט מהכבוד האבוד. אלא שרונאלדו החל את המשחק על הספסל ועלה רק במחצית השנייה, בה פרט למספרת נחמדה לקראת הסיום לא הראה יותר מדי. הפציעה של השוער אדווין ואן דר סאר, עוד במחצית הראשונה, גרמה לפרגוסון לשלוח למערכה את תומאס קושצ'אק, שמצידו יכול לסכם משחק מוצלח למרות השער שספג.

החודש הראשון של סקולארי בצ'לסי עבר בהצלחה יתרה, והכחולים קיוו להמשיך במומנטום ובעיקר לשמור על הרצף הביתי המדהים של 84 משחקי ליגה ללא הפסד (האחרון ב-2004). צ'לסי, שעלתה עם ניקולאס אנלקה כחלוץ בודד, פתחה בהססנות וראתה את ג'י סונג פארק מעלה את יונייטד ליתרון בדקה ה-18. מכאן ואילך השליטה הייתה כל כולה של המארחת, אבל יונייטד השתמשה בנשק המתפרצות כדי לנסות ולעקוץ.

החילופים של סקולארי, ביניהם חזרתו למגרשים של דידייה דרוגבה וצירופו של סלומון קאלו לחוד, הוכיחו את עצמם לקראת הסיום. קאלו היה במקום בדקה ה-79, כדי לנגוח מקרוב לרשת של קושצ'אק ולדאוג לחלוקת נקודות בקרב הצמרת בלונדון. צ'לסי עדיין ללא הפסד העונה וממוקמת במקום השני, נקודה אחרי ארסנל. השדים האדומים רק במקום ה-14, אך עם משחק חסר.

מהלך המשחק

האדומים של פרגוסון פתחו טוב וכבר בדקה ה-5 כדור רוחב הגיע לרגל של דארן פלטשר, שמהאוויר בעט את הכדור סמוך לעמוד השער של פטר צ'ך. לא עברו שלוש דקות ורוני כמעט ניצל יציאה רעה של צ'ך כדי לכבוש את הראשון של היונייטד. צ'לסי הגיעה להזדמנות הראשונה שלה, כשג'ו קול בעט בדקה ה-9 לרשת החיצונית של ואן דר סאר. פיליפה סקולארי נאלץ לערוך חילוף מוקדם בחוליית ההגנה, כאשר הוציא את ריקרדו קרבאליו הפצוע ושלח במקומו את אלכס הברזילאי כבר בדקה ה-12. בדקה ה-16 נכנס פטר צ'ך לעניינים, כשוויין רוני השאיר לבד מול השוער את הבלם ריו פרדיננד, שהגיח לפתע לרחבה, אך הבעיטה שלו נתקלה בצ'ך המצוין.

בדקה ה-18 הגיע שער היתרון של היונייטד. בעיטה של דמיטאר ברבאטוב נעצרה אצל צ'ך, ואל הריבאונד הגיע הקוריאני ג'י סונג פארק שכבש מקרוב. 0:1 ליונייטד. בדקה ה-32 פרגוסון נאלץ גם הוא לבצע חילוף מוקדם, דווקא בשער. אדווין ואן דר סאר נפצע ובמקומו נכנס אל בין הקורות הפולני תומאס קושצ'אק. השוער המחליף ביצע הצלה ראשונה בדקה ה-39, כשהדף בקושי בעיטה יפה של אלכס ולפני השריקה למחצית קלט גם ניסיון מרחוק של באלאק.

עם פתיחת המחצית השנייה נכנס דידייה דרוגבה במקום פלורן מאלודה. זהו משחקו הראשון של דרוגבה מאז גמר ליגת האלופות, לפני ארבעה חודשים בדיוק. בדקה ה-54 גם סר אלכס שלח למערכה את הכוכב שלו. כריסטיאנו רונאלדו עלה למשחקו הראשון העונה, אחרי שהתאושש מוקדם מהצפוי מהפציעה הטורדנית, בחילוף התקפי, על חשבונו של פול סקולס. למרות השליטה של הכחולים במרכז השדה, כריסטיאנו רונאלדו הצליח להגיע למצב בעיטה כבר אחרי שתי דקות על המגרש, אבל הכדור שלו הלך החוצה.

צ'לסי הגיעה למצב הטוב ביותר שלה בדקה ה-65, אבל ג'ו קול נכשל באחד על אחד מול קושצ'אק. הלחץ הביתי נמשך, ובדקה ה-72 כדור רוחב מימין מצא את אנלקה מול שער חשוף, אלא שהצרפתי לא הצליח לחבר בין הרגל לכדור וביזבז עוד מצב גדול. בדקה ה-79 כדור חופשי של צ'לסי הגיע לראשו של המחליף השלישי סלומון קאלו, שמקרוב נגח לרשת של קושצ'אק והעניק שער שיוויון מוצדק למארחת. 1:1. שתי הקבוצות ניסו להשיג את השער המכריע לקראת הסיום, אך פרט למספרת נאה של רונאלדו לא היה אף מצב ממשי לאחד הצדדים. תיקו 1:1 בסיום, שמשאיר את צ'לסי עם מאזן ביתי מדהים של 85 משחקים ללא הפסד, שמתחיל אי שם ב-2004.

צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו (אלכס, 12), אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, מיכאל באלאק (סלומון קאלו, 74), פרנק למפארד, ג'ו קול, פלורן מאלודה (דידייה דרוגבה, 46) וניקולאס אנלקה

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר (תומאס קושצ'אק, 32), גארי נוויל, ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, אוון הארגריבס, פול סקולס (כריסטיאנו רונאלדו, 54), דארן פלטשר, ג'י סונג פארק (ג'ון אושיי, 74), וויין רוני ודימיטאר ברבאטוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully