וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות אחרונות בהחלט

היסטריה ביבשת לפני סגירת חלון ההעברות: פליאני באברטון תמורת 18.5 מיליון יורו, ריירה בליברפול, ורונין בהרטה, דייגו מיליטו בגנואה

שעות ספורות לפני תום מועד ההעברות (הלילה, בין ראשון לשני) מצויות קבוצות היבשת במרדף מטורף נגד השעון, על מנת לחזק את סגליהן. הקבוצות הגדולות עדיין לא ביצעו רכישות דרמטיות של הרגע האחרון, אבל היום המשוגע הזה סיפק לנו כמה דרמות ומעברים מפתיעים, רגע לפני שהשוק נסגר.

אחרי קיץ עמוס במיוחד ברכישות בומבסטיות, פתחה טוטנהאם כהרגלה את העונה החדשה בצליעה, עם נקודה בודדת בשלושת המחזורים הראשונים בפרמיירליג.על מנת לחזק עוד יותר את הסגל הנוצץ של חואנדה ראמוס השלימה הנהלת הקבוצה הבוקר (שני), ממש לפני תום מועד ההעברות האירופי, את רכישתו של ודראן צ'ורלוקה ממנצ'סטר סיטי. המגן הקרואטי בן ה-22 הגיע לאנגליה לפני כשנה בהעברה מדינמו זאגרב, והפך לאחד הבאנקרים של סוון גוראן אריקסון בעונה המוצלחת של הסיטי.

צ'ורלוקה, שהצטרף לחברו לנבחרת קרואטיה, לוקה מודריץ', ולשחקני הרכש דייויד בנטלי, ג'ובאני דוס סנטוס ורומן פבליוצ'נקו, אמר עם חתימתו: "אני שמח להיות כאן, כי אני מגיע למועדון גדול עם שחקנים מצוינים, שאיפות רמות ובנוסף גם לוקה, אחד החברים הטובים שלי, נמצא כאן".

* אברטון החתימה את קשרה הבלגי של סטאנדרד ליאז' מרואן פלאיני תמורת 18.5 מיליון יורו. הקשר ההתקפי, 20, עם 0 הופעות בנבחרת הבוגרת של בלגיה, חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצתו החדשה כחלק מהעסקה הכי גדולה בתולדות המעדון. "החתמנו את אחד השחקנים הכי מלהיבים בשוק", אמר רוברט אלסטון, המנהל המקצועי של אברטון. אברטון, לצערה, לא תוכל לשתף את השחקן בגביע אופ"א (שם, אגב, היא תפגוש את סטאנדרד) כיוון שהשחקן שותף במוקדמות ליגת האלופות במדי קבוצתו לשעבר.

* אברטון גם השלימה את החתמתו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, לואיס סאהה. הצרפתי עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם בגודיסון פארק לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. סכום העברתו מהיונייטד לא פורסם. אברטון צירפה גם את השוער הותיק, קרלו נאש, בהעברה חופשית.

* נאצ'ו גונזאלס, קשר אורוגוואי, חתם בוולנסיה לארבע שנים, אלא שאת העונה הקרובה הוא יעביר בניוקאסל, לאחר שהושאל אליה על ידי העטלפים.

* ניוקאסל צירפה לשורותיה גם את חלוץ דפורטיבו לה קורוניה, סיסקו, עליו שילמו המגפייז שישה מיליון יורו. סיסקו חתם לארבע שנים סנט ג'יימס פארק, ויצטרף לפבריציו קולוצ'יני, שכבר השלים בקיץ את המעבר מדפור לניוקאסל.

ליברפול השלימה את העברת ריירה

ליברפול פעילה מאוד ביום האחרון של מועד ההעברות. המטרה העיקרית של רפא בניטז, הושלמה. הקבוצה השלימה את העברת הקשר הספרדי, אלברט ריירה מאספניול, שחתם לארבע שנים באנפילד.

המגן הימני סטיב פינאן נמכר מליברפול לאספניול, ככל הנראה כחלק מעסקת ריירה. ליברפול ואספניול לא פרסמו את הסכום שהועבר בין המועדונים. ליברפול צירפה לסגל גם את החלוץ הברזילאי האלמוני ויטור פלורה, 18, שהגיע בהעברה חופשית מבוטאפגו. פלורה צפוי לשחק בשלב הראשון בקבוצת המילואים.

עוד שחקן שעוזב את אנפילד הוא החלוץ האוקראיני הבינלאומי, אנדריי וורונין, שלא ממש מצא את מקומו בסגל של רפא בניטז. החלוץ בן ה-29 הושאל לעונה להרטה ברלין ויעשה את הקאמבק שלו בבונדסליגה, בה כיכב בשורות לברקוזן.

העברות נוספות בעולם

* בורוסיה מנשנגלדבאך החתימה לארבע שנים את קשר נבחרת ארה"ב, מייקל בראדלי, בנו של מאמן הנבחרת האמריקאית, בוב בראדלי. מדובר בשחקן קישור ורסטילי בן 21, שיכול לשחק כקשר אחורי וקשר התקפי. בשלוש השנים האחרונות שיחק בראדלי בהירנביין ההולנדית.

* ניקולה זיגיץ', החלוץ הענק של סביליה, חזר לקבוצתו הקודמת, רסינג סנטאנדר, בהשאלה עד תום העונה.

* אודינזה הקדימה את לאציו והחתימה את בלם נאפולי, מאוריציו דומיצי. אודינזה שילמה על מחצית מכרטיסו של השחקן 2.75 מיליון יורו.

* לאציו לא הצליחה להחתים גם את בלם דינמו בוקרשט, קוסמין מוטי, שהעדיף לחתום בסיינה. עוד מהביאנקוצ'לסטי: גוגליימו סטנדארדו הושאל ללצ'ה ורוברטו בארוניו הושאל לברשיה.

* לצ'ה צירפה היום בלם נוסף, הסרבי דושאם בסטה, שחקנה של אודינזה, שהגיע בהשאלה לעונה.

* גנואה החזירה לשורותיה את החלוץ דייגו מיליטו שנקנה מסראגוסה תמורת 8 מיליון יורו. מיליטו מגיע לקדנציה שניה במועדון. גם הקשר הסרבי, בושקו ינקוביץ' מאודינזה, חתם לעונה בקבוצה.

* קייבו, העולה החדשה לסרייה A, צירפה לשורותיה את חלוצה של רומא, מאורו אספוסיטו. קרלון, ילד הפלא הברזילאי של קרוזיירו, מצטרף אף הוא לחמורים המעופפים.

* מארסיי צירפה את המגן הימני האנגלי, טיירון מירס, בהשאלה לעונה אחת מדרבי קאונטי.

* הבלם הגנאי, ג'ון בויה, שכבר סיכם בהפועל פתח תקווה, חתם לעונה אחת בשורות ראן הצרפתית.

* פורטסמות שאלה את נאביל בלהאג', מגנה האלג'יראי של לאנס, לעונה אחת.

* סנדרלנד רכשה את מגנה השמאלי של ווסטהאם, ג'ורג' מקארטני, תמורת 4.5 מיליון ליש"ט. דני היגינבוטום נמכר לסטוק סיטי תמורת 2.5 מיליון ליש"ט, על מנת לממן את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully