וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן בספק למשחק הנבחרת

הקשר חש כאבים בגבו בניצחון מנשנגלדבאך. קשטן זימן את סלים טועמה שנמצא בכושר מצוין, קוזוקין, כיאל והליגיונרים בסגל. שפונגין בחוץ

קשר בורוסיה מנשנגלדבאך, גל אלברמן, נפצע הערב (שבת) בניצחון קבוצתו 2:3 על ורדר ברמן והוא צפוי להחמיץ את משחק הנבחרת בשבת הבאה מול שוויץ. אלברמן הוחלף בדקה ה-75 לאחר שחש כאבים בגבו. קלן הודיעה רשמית שאלברמן פצוע בגבו, וביום ראשון ייערכו לו בדיקות אשר יבהירו מה מצבו. בהתאם לתוצאות הבדיקות יוחלט אם אלברמן ימריא לישראל או לא.

בסיום המשחק שוחח אלברמן עם מאמנו חוס לוחוקאיי והמנהל הספורטיבי של הקבוצה, כריסטיאן ציגה, שאמרו לו: "הניצחון היום הושג בגללך. ברגע שיצאת מהמגרש ספגנו את שני השערים". בשיחה בין הצדדים עלתה השאלה האם לשחרר את השחקן הפצוע למשחק הנבחרת, ובסופו של דבר הוחלט להשאירו בגרמניה להמשך הטיפולים. ציגה עדכן את ראשי הנבחרת על כך שאלברמן יחמיץ את הטיסה לישראל עליה היה אמור לעלות מחר.

"אין דבר יותר מרגש מאשר לנצח בפעם הראשונה ועוד בבית מול קבוצה חזקה כמו ורדר ברמן", אמר אלברמן לאתר בית"ר.נט. "הגענו למשחק הזה לאחר שני הפסדים לא נעימים ועם הגב אל הקיר, אבל דווקא מול יריבה שעל הנייר הייתה יותר טובה מאיתנו, ידענו להציג משחק טוב ובצדק ניצחנו אותו".

אלברמן גילה יכולת הטובה וזכה למחמאות. הוא גם היה קרוב מאוד לכיבוש, אך החטיא מול טים ויזה, שוער ברמן. אלברמן: "הרגשתי שזה היה משחק טוב שלי, אבל אסור לשכוח שברמות האלה אין דבר כזה להיות הכי בולט על המגרש. כל שחקן בקבוצה שותף לניצחון וזה גם מה שהיה היום. הייתה לי הזדמנות לכבוש שער בכורה בבונדסלידגה, ואני מרגיש תחושת פספוס שלא הצלחתי לשים את הכדור ברשת, אבל בשורה התחתונה ניצחנו סוף סוף וזה מה שחשוב".

טועמה חוזר לסגל, אסולין ותמוז יישארו באולימפית

סלים טועמה, שחקן סטנדרד ליאז', זומן היום (שבת) על ידי דרור קשטן, מאמן נבחרת ישראל, לסגל השחקנים שיעמוד לרשותו של המאמן במשחק מול שוויץ במסגרת מוקדמות המונדיאל.כזכור, המשחק יתקיים ביום שבת ה-6.9 בשעה 20:55.

בנוסף, השאיר קשטן בסגל את שמואל קוזוקין הצעיר מבית"ר ירושלים, וזימן כצפוי את כל שאר הליגיונרים הישראלים. לירן שטראובר ימשיך להיות השוער השלישי של הנבחרת, למרות השער המביך שספג בוארנה במסגרת משחקי גביע אופ"א. בירם כיאל ממכבי חיפה, גם כן ממשיך לקבל את הקרדיט וגם הוא יעמוד לרשותו של קשטן. מי שלא זומן הוא מגנה של מכבי תל אביב, יובל שפונגין.

המאמן הלאומי עוד לא הכריע מי מבין השוערים: דודו אוואט וניר דווידוביץ', יפתח ב-11 מול שוויץ. כזכור, מקורבים לשני השוערים איימו בכלי התקשורת כי במידה ומי מהשניים לא יפתח בהרכב, הוא יפרוש מהנבחרת.

כעת יצטרך קשטן להחליט מי מהשוערים שלו יקבל את אפודת השוער הראשון. על פי מה שמסתמן כרגע, לדודו אוואט יש עדיפות. בנבחרת ביקרו את העובדה שקשטן לא מפרסם את ההחלטה לפני המשחק. אחד השחקנים אמר: "לדעתי דרור מתעקש לחכות לרגע האחרון על מנת שלא ליצור אווירה של מתח בתקשורת לפני המשחק הכל כך חשוב עבורנו. ההחלטה הזאת תמוהה משום שהמתח בין ניר ודודו רק גובר".

הקשר גיא אסולין והחלוץ טוטו תמוז, שכבש שלושער במשחק גביע הטוטו האחרון של בית"ר ירושלים, לא זומנו לסגל ויכללו כנראה בסגל הנבחרת האולימפית לקראת המשחק מול לוקסמבורג. הסגל אמור להתפרסם מחר. כזכור, ההחלטה שלא לזמן שחקנים מהאולימפית התקבלה לאחר פגישה בין קשטן לבין מאמן הנבחרת האולימפית, מוטי איוניר, ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully