וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר נוצחה בסיבוב הראשון של אליפות ארה"ב

שחר פאר ניצחה את המערכה הראשונה 2:6 בסיבוב הראשון של טורניר הפלאשינג מדו מול נה לי הסינית, אבל אז הגיעה התפרקות, כשהישראלית הפסידה את שתי המערכות הבאות 6:0, 6:1, והודחה מהאליפות

הטניסאית הבכירה של ישראל שחר פאר, המדורגת 24 באליפות ארה"ב הפתוחה, פתחה הערב (שני) וכבר סיימה את הופעותיה בטורניר. פאר נוצחה בסיבוב הראשון על ידי הסינית נה לי 2:6, 6:0, 6:1.

לאחר האכזבה המסוימת בטורניר הטניס האולימפי האחרון, בו הפסידה פאר בסיבוב השני לוורה זבונרבה הרוסייה, ניסתה הישראלית לפתוח דף חדש ולשחזר את היכולת שלה משנה שעברה. כזכור, הגיעה פאר אשתקד עד שלב רבע הגמר, אולם נראה שהעונה פאר פשוט לא מסוגלת.

ההגרלה לא האירה פנים לפאר, שקיבלה כבר בסיבוב הראשון את הסינית, שהגיעה עד חצי הגמר באולימפיאדת בייג'ינג. פאר פתחה טוב וניצחה את המערכה הראשונה 2:6. אלא שלאחר מכן הגיעה קריסה. לי ניצחה את המערכה השנייה על האפס. גם המערכה השלישית הייתה בשליטתה של הסינית, שניצחה 1:6.

הפסדה של פאר, המדורגת 25 בעולם, מהווה מכה קשה מבחינתה, שכן היא תאבד נקודות רבות ועלולה לרדת בדירוג עד לאזור המקום ה-40. פאר מסיימת עונת גראנד סלאמים בצורה רעה במיוחד. באוסטרליה היא הגיעה עד הסיבוב השלישי, ברולאן גארוס הודחה כבר בראשון. בווימבלדון, לעומת זאת, הצליחה הישראלית להגיע עד שמינית הגמר, אולם כעת היא גומרת את הטורניר כבר אחרי הסיבוב הראשון.

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: 2:6 לשחר פאר
נה לי הגישה ראשונה למשחק, אבל פאר פתחה מצוין והשיגה את שלוש הנקודות הראשונות, לי השיגה שתיים משלה, אבל בסוף פאר שברה ולקחה את המשחקון הראשון. פאר המשיכה את המומנטום המצוין וזכתה גם בשלושה המשחקונים הבאים, אחרי שהיא שוב שוברת את לי, בדרך ל-0:4. לי הגישה בפעם השלישית במשחק, והצליחה לזכות במשחקון. שתי הטניסאיות הצליחו לשמור על החבטות שלהן גם בשני המשחקונים הבאים. פאר הגישה את המשחקון השמיני, וניצחה אותו, כשהיא זוכה בקלילות גם במערכה הראשונה.

מערכה שנייה: 0:6 לנה לי
לי הגישה ראשונה, והצליחה לשמור על הסרבים שלה. פאר את הגישה את המשחקון השני, אבל הסינית הצליחה לעשות מה שלא עשתה כל המערכה הראשונה, לשבור אותה. לי המשיכה במומנטום שלה ולקחה גם את שלושת המשחקונים הבאים, בדרך ליתרון מבטיח של 0:4. פאר לא הצליחה לקחת אפילו משחקון יחיד במשחק ונוצחה בסופה של המערכה 6:0.

מערכה שלישית: 1:6 לנה לי
לי זכתה במשחקון הראשון. אחרי שהפסידה שבעה משחקונים רצופים, לקחה פאר סוף סוף משחקון והשוותה ל-1:1. אבל גם הניצחון במשחקון לא עזר לפאר, שנוצחה בחמשת המשחקונים הבאים. לי ניצחה את המערכה ואת המשחק, פאר מחוץ לאליפות ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully