וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי יאמן את הפועל יהוד מליגה ג'

15.7.2008 / 15:23

כדורגלן העבר חתם על חוזה לעונה בקבוצה שקמה לתחייה לאחרונה ותיאבק עם מכבי יפו. מזרחי: "יש לקבוצה עבר מפואר ואני מאמין בה"

קבוצת הפועל יהוד, שלאחרונה חידשה את הפעילות שלה, רשמה החתמה ראשונה ומעניינת דווקא בגזרת המאמן, כשמלך השערים בכל הזמנים, אלון מזרחי, חתם היום (שלישי) כמאמן הקבוצה. מזרחי, שפרש מכדורגל פעיל, יוביל את הקבוצה, שתפתח את העונה הקרובה בליגה ג'.

בין השאר מזרחי ישמש גם כמפקח על מחלקת הנוער של המועדון, מאמן בבית הספר לכדורגל ומגלה הכשרונות של המועדון. ב-22 ליולי יחלו האימונים של הקבוצה. עם הקמתה, מינתה הקבוצה את חיים סירוטקין למאמנה, אך בשל רצונו של סירוטקין לעזוב, החלו ביהוד לחפש מועמד אחר, כשבסופו של דבר מזרחי נבחר.

"התוכניות שלי הן לבוא ולהביא את יהוד למעלה", אמר מזרחי. "מעבר לזה שאנחנו רוצים שתהיה קבוצת בוגרים טובה ותחרותית, אנו שואפים שיהיה למועדון מחלקת נוער טובה. זו קבוצה עם שם עבר מפואר ואני מאמין ששחקנים כשרוניים יוכלו להתקדם אצלנו".

אגב, ביהוד כיום פעילות עם הצטרפותה של הפועל יהוד, שלוש קבוצות המשחקות בליגה ג', אליצור ובני שפי. שלוש הקבוצות ישחקו ככל הנראה במחוז תל אביב של ליגה ג', יחד עם מכבי קביליו יפו, כשבינתיים נראה שרק קבוצה אחת תעפיל בסופו של דבר לליגה ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully