וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול, עם ילנה ינקוביץ'

הסרבית סבלה כהרגלה מבעיות רפואיות, אבל הצליחה לגבור על ווז'ניאקי 6:2, 4:6, 2:6 ולהעפיל לשמינית הגמר. גם ונוס ודמנטייבה כבר שם

אחרי שלל ההדחות שחווינו בימים האחרונים, המקשה השנייה של שמינית הגמר יצאה היום (שבת) לדרך, ואף אחד כנראה לא חסין. אז אנה איבנוביץ', מריה שראפובה ומריון ברטולי כבר בחוץ, ושמונה מקומות נותרו להשלים את תמונת שמינית הגמר.

המשחק שפתח את היום במגרש המרכזי הפגיש בין ילנה ינקוביץ', המדורגת הבכירה שנותרה בטורניר הנשים, עם קרולינה ווז'ניאקי, הכוכבת הדנית העולה. ינקוביץ' נזקקה לטיפול רפואי בפעם המי יודע כמה וטופלה בברכה במהלך המשחק, אבל הצליחה להתגבר על הכאבים ועל ווז'ניאקי בדרך לניצחון מרשים 6:2, 4:6, 2:6. ונוס וויליאמס חיקתה את אחותה שניצחה אתמול, וגברה על מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה 1:6, 5:7 . אלנה דמנטייבה, אחת הטניסאיות המתקדמות השנה, עבדה קשה לפני שגברה 6:7, 5:7 על ג'יזלה דולקו, ותפגוש את שחר פאר, שגברה אחרי משחק מדהים על דינארה סאפינה, 5:7, 6:7, 6:8.

אצל הגברים, רפאל נדאל ממשיך במסע שלו על מנת לנסות ולנפץ את החלום של רוג'ר פדרר. הספרדי המצוין גבר בשלוש מערכות על ניקולאס קיפר הגרמני 6:7, 2:6, 3:6 ועלה לשמינית הגמר. אנדי מארי, שנהנה מתמיכת הקהל המקומי, הצליח לגבור על טומי האס בארבע מערכות ועלה לשמינית הגמר. רישאר גאסקה גבר על ז'יל סימון בארבע מערכות ואף הוא העפיל לשמינית הגמר.

אנדי רם ונטלי דשי, שזכו ב-2007 בטורניר הזוגות המעורבים ברולאן גארוס, העפילו לשמינית הגמר, לאחר שניצחו את ג'יימי דלגאדו וקאתי אובריאן הבריטיים. הצמד הישראלי-צרפתי ניצח 4:6, 0:6.

נדאל עבר גם את קיפר

במוקד המשחקים עלו לשחק על המגרש המרכזי בווימבלדון רפאל נדאל וניקולאס קיפר, שנפגשו לקרב ראש בראש בפעם השלישית. השניים הקודמים היו על משטח קשה ונדאל לא איבד מערכה מול הגרמני, המדורג כיום במקום ה-32 בעולם. גם היום אלוף הרולאן גארוס בארבע השנים האחרונות לא איבד מערכה מול הגרמני. את המערכה הראשונה הוא ניצח אחרי שובר שוויון 6:7 (3) כשבשתיים הבאות זה הלך לו ביתר קלות 2:6, 3:6.

עוד קודם לכן עלו טומי האס ואנדי מארי על אותו המגרש. מארי, הבריטי היחיד שנותר בווימבלדון, מדורג כיום במקום ה-11 בעולם. בשנה שעברה מארי לא השתתף, אבל זה לא מנע ממנו היום להעפיל לשמינית הגמר, לאחר ניצחון על טומי האס (38 בעולם), ששלח בסיבוב הקודם את טומי רוברדו הביתה. מארי ניצח את המערכה הראשונה 4:6, האס השיג ניצחון בבאה בשובר שוויון, אבל זה היה היום של מארי, שבעזרת דחיפה של הקהל, ניצח את השתיים הבאות 3:6, 2:6. מארי לא עבר אף פעם בווימבלדון את הסיבוב הרביעי, וכעת יש לו הזדמנות טובה לעשות כן.

במפגש ישיר בין שני מדורגים שבמקרה הם מאותה מדינה, התמודדו רישאר גאסקה (8) וז'יל סימון (28). גאסקה, שנעצר בשנה שעברה בחצי הגמר, לא נתקל בקשיים רבים מול בן ארצו. גאסקה ניצח את שתי המערכות הראשונות 3:6, 3:6. בשלישית הוא הפסיד בשובר שוויון 7:6 (3), אבל ברביעית הוא חזר לעצמו וניצח 3:6 כדי לטפס לשמינית הגמר, בדרך אולי לשחזר את ההישג שלו מאשתקד. במשחק מסקרן נוסף נפגשו ראדק סטפאנק ומיכאיל יוז'ני המדורגים. הרוסי שמדורג 17 בטורניר הצליח לגבור בסופו של דבר על הצ'כי המדורג 16 עוד לפני רדת החשכה אחרי קרב ארוך ומתיש. יוז'ני ניצח בחמש מערכות את סטפאנק 5:7, 7:6, 4:6, 7:6 3:6.

יתר המשחקים:

פול הנרי מתיו (צרפת, 14) - מרין צ'יליץ' (קרואטיה) 6:7, 6:3, 6:4, 7:6 (6:8)
דמיטרי טורסונוב (רוסיה, 25) - יאנקו טיפסרביץ' (סרביה) 7:6, 7:6, 6:3
גיירמו גרסיה-לופז (ספרד) - ריינר שוטלר (גרמניה) 6:2, 6:3, 6:4
יורגן מלצר (אוסטריה) - ארנו קלמון (צרפת) 4:6, 6:3, 6:4, 6:4

יום רגיל במשרד לינקוביץ'

לאחר סרינה וויליאמס שלחה הביתה את אמילי מאורסמו, פגשה אחותה ונוס את מריה חוזה מרטינז סאנצ'ז הספרדיה, שהספיקה כבר לנצח את סניה מירזה בסיבוב השני. האמריקאית, שרוצה לנצל את ההדחות של היריבות שלה כדי להשלים זכייה שנייה ברציפות בווימבלדון ושלישית בארבע השנים האחרונות, שייטה במערכה הראשונה עם ניצחון 1:6, ונאלצה להשקיע הרבה יותר במערכה השניה לפני שניצחה בה 5:7.

ילנה ינקוביץ', שראתה את איבנוביץ' מפסידה אמש בסיבוב השלישי, יודעת שהעפלה לחצי הגמר ומעבר עשויה להספיק לה לתפוס את מקומה של בת ארצה בראש הדירוג העולמי. אך גם היא עמדה היום על סף הדחה מוקדמת כשפגשה את ווז'ניאקי, עוד לא בת 18 אבל כבר שם מוכר בסבב הנשים. הדנית המדורגת 31 בטורניר זכתה לפני שנתיים בטורניר הנערות של ווימבלדון, ורק לפני שבוע היא הביסה את סבטלנה קוזנצובה בטורניר איסטבורן כדי לאותת על כוונותיה.

ווז'ניאקי היתה מצוינת במערכה הראשונה בה ניצחה בקלות מפתיעה 2:6, לפני שינקוביץ' העלתה את הרמה וחזרה לניצחון 4:6 במערכה השניה. אז החלה מסכת הטיפולים המוכרת של ינקוביץ', שסבלה מנפיחות ברגלה ונזקקה לחבישה, אבל למרות הצליעה הברורה שלה היא התעלתה כדי לנצח 2:6 במערכה השלישית ולהעפיל לשמינית הגמר.

יודעת כאמור שניצחון שלה עשוי לקדם אותה להיות הטניסאית מספר 1 בעולם. אך עוד לפני שזה קורה היא נדרשת לעבור את קרולינה ווז'ניאקי הדנית, המדורגת 31 בטורניר. הדנית, שתחגוג בחודש הבא יומולדת 18, בעלת קריירה קצרה ומבטיחה, אך שני הניצחונות שלה עד כה בשתי מערכות על יריבותיה בוודאי לא גורמות לינקוביץ' לזלזל בה.

אלנה דמנטייבה, שחזרה העונה לטופ 5, נאבקה ממושכות בארגנטינאית גיז'לה דולקו (39 בעולם), שנהנתה מפרישה של לינדזי דאבנפורט בסיבוב הקודם. הרוסיה ניצחה במערכה הראשונה 6:7, וסגרה עניין עם ניצחון דחוק 5:7 במערכה השניה שהבטיח לה מקום בשמינית הגמר.

במפגש ישיר בין שתי מדורגות גברה נדיה פטרובה (21) על ויקטוריה אזארנקה (16). פטרובה ניצחה את שתי המערכות בשובר שוויון, כאשר את הראשונה ניצחה 11:13 בנקודות, ובשנייה הסתפקה ב-4:7. אלה קודריאבטסבה הרוסיה, שהדיחה את מריה שראפובה אחרי תצוגה מרשימה, ממשיכה בכושר המצוין שלה. הפעם היא גברה שואי פנג הסינית 3:6, 6:1, 4:6 ועלתה לשמינית הגמר.

יתר המשחקים:

טמארין טנאסוגרן (בלארוס, 16) - מרינה אירקוביץ' (ניו זילנד) 6:4, 4:6, 4:6
אי סוגיאמה (יפן) - אליסה קלייבנובה (רוסיה) 6:4, 6:4

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully