וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה את מכבי ראשון לציון 81:95

חולון נעזרה במשחק טוב של הסנטר החדש שלה אלטון בראון, כדי לנצח את ראשון לציון 81:95, ולחזור לעמדת העפלה לפיינל פור

שבוע אחרי שכמעט וניצחה את מכבי תל אביב ביד אליהו, לא הציגה הערב (שני) הפועל חולון שום סימן לירידת מתח, כשניצחה בקלות 81:95 את מכבי ראשון לציון, במשחק שהשלים את המחזור ה-17 בליגת העל. לחולון היה ברור שאם הכוונות שלה להתברג בפיינל פור הן רציניות, אסור לה למעוד מול קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה, כמו שעשתה במפגש הקודם בין הקבוצות, בו ניצחה הכתומים בסיום משחק איום ונורא 56:67.

רגע לפני שהסיבוב השלישי יוצא לדרך, נראה שחולון נמצאת בדרכה לממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בה, אחרי שקיבלה עוד הצגה משני האסים שלה - פי ג'יי טאקר וטריי סימונס - ובעיקר הודות להשתלבות הטובה של אלטון בראון, הסנטר החדש של מיקי דורסמן ששיחק היטב במשחקו הביתי הראשון בצהוב-סגול. הרגע היחיד שהעיב על הערב היפה של חולון היה העימות בין דורסמן לטוני ווישהאם, שהורד לספסל בעקבות טעות שביצע אחרי שתי דקות פרקט בלבד, וצעק בקול לעבר מאמנו. לראשון לציון, לעומת זאת, אין הרבה מה לקחת מהמשחק הזה, וברור לה שהמאבקים האמיתיים שלה הם מול חברותיה לתחתית, ולא מול החולונים.

מהלך המשחק

בדקות הפתיחה הציגה חולון את הרבגוניות שלה ופיזרה את הנקודות בין מספר גדול של קלעים, בעוד שאצל ראשון היה זה בעיקר חואן מנדז ששמר את הכתומים במשחק, ואף הוביל אותם ליתרון 12:14, לפני שחולון חזרה להוביל 23:28 בסיום הרבע הראשון.

ברבע השני שוב נמחק הפער כשג'רל בלסינגיים וברנדון קורץ העלו את ראשון ל-33:35, אבל חולון חזרה ונטלה את השליטה במשחק, הרבה הודות לאלטון בראון, הסנטר החדש של דורסמן בהופעת הבכורה שלו באולם הפחים, והמחצית הסתיימה בתוצאה 45:52 לחולון.

גם כשהמשחק נראה צמוד, היה ברור שהריצה של חולון אוטוטו מגיעה, והיא אכן הגיעה בתחילת הרבע השלישי, אז החל פי ג'יי טאקר לשלוט מתחת לסלים כמו שהוא יודע, ויחד עם הידית של טריי סימונס העלה את המקומיים לפער דו ספרתי, והרבע הסתיים בתוצאה 61:74 לחולון.

על נייר היתרון החולוני עדיין היה בר מחיקה, אבל הכתומים לא באמת ניסו לחזור למשחק, וניהול משחק אחראי של גוני יזרעאלי עזר לחולון לשמור על הפער, ואפילו להגדיל אותו עד ל-19 נקודות לקראת הסיום, לפני שהתוצאה הסופית נקבעה על 81:95 לחולון.

קלעו לחולון: פי ג'יי טאקר 20 (14 ריבאונדים), טריי סימונס 19, אלטון בראון 13 (5 מ-5 מהשדה), אריק קמבל 10 (10 ריבאונדים) כריס ווטסון 9, עמית תמיר 8, מורן רוט 6 (6 אסיסטים), גוני יזרעאלי 4 (4 אסיסטים), מאליק דיקסון, ריאן לקסר וטוני ווישהאם (ששיחק שתי דקות בלבד) קלעו 2 כל אחד, ליאור לוי שיחק ולא קלע.

קלעו לראשון לציון: חואן מנדז 23 (2 ריבאונדים בלבד), ג'רל בלסינגיים 19 (6 אסיסטים), סדריק בנקס 14, ברנדון קורץ 9, בריאנט מרקסון 8, חן גונשור 4, יוני ניר ואיתי לב 2 כל אחד, טל דן ואופיר פרחי שיחקו ולא קלעו.

דורסמן: "אנחנו קבוצה אחרת עכשיו"

מיקי דורסמן, מאמן הפועל חולון: "אנחנו קבוצה אחרת מזו שהפסידה לראשון לציון בסיבוב הקודם. עכשיו אנחנו שומרים הרבה יותר טוב, משחקים ביחד, ורואים את זה". דורסמן התייחס לספסולו של טוני ווישהאם: "מי שלא מבצע הוראה של המאמן, עף החוצה. זו הדרך שלי לתקשר איתם, להושיב אותם על הספסל, ורק אחר כך אני מדבר איתם בשקט".

מאמן מכבי ראשון לציון, עופר ברקוביץ': "הם הרגו אותנו בריבאונד התקפה. ברבע השלישי לא היינו טובים בהתקפה, והם התחילו לרוץ, ואז כבר היה קשה לעצור אותם. אנחנו נשרוד, מכבי ראשון לא תרד ליגה, אני מתחייב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully