וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות שעשו לנו את השנה

23.12.2007 / 11:51

רגעי הקסם והאושר מול העצב, התוגה והאבל. 12 התמונות שהשפיעו יותר מכל על הספורט הישראלי בשנת 2007

ישראל מנצחת את צ'ילה

טניס הגברים לא היה במיטבו, בלשון המעטה, בשנים האחרונות, כשאת ההישגים היחידים שיכולנו להתברך בהם סיפקו אנדי רם ויוני ארליך במשחקי הזוגות. אבל השנה חזר הענף לפסגה, בעיקר בזכות הניצחון של נבחרת ישראל על צ'ילה וההעפלה הסנסציונית לבית העליון בגביע דייויס. בתמונה: דודי סלע רגע לאחר שגבר על פרננדו גונזאלס (צילם: ברני ארדוב)

הדב הרוסי נפל שדוד

נבחרת הכדורגל שלנו שוב איכזבה. קמפיין מלא ציפיות של דרור קשטן התרסק בתצוגה מבישה בוומבלי, וכל שנותר היה להילחם על הכבוד. רוסיה חשבה שברמת גן תקצור ניצחון קל, אבל לאליניב ברדה ולעומר גולן היו תוכניות אחרות. בתמונה: ברדה, כובש השער הראשון, וגולן, מבקיע שער הניצחון, חוגגים את ה-1:2 (צילום: ברני ארדוב)

בית"ר ירושלים זוכה באליפות

אפשר לטעון שזה הכסף של גאידמק, אפשר להגיד שלא הייתה להם תחרות אמיתית, אבל גם מי שלא אוהב את בית"ר ירושלים יסכים - לא הייתה קבוצה ראויה ממנה לקטוע את השושלת של מכבי חיפה. אולי עם כניסתו של אלכס שניידר לכדורגל הישראלי ישתנו חוקי המשחק, אבל בינתיים, תרצו או לא - בית"ר היא מספר 1. בתמונה: שחקני בית"ר מניפים את צלחת האליפות לאחר הזכיה (צילום: ברני ארדוב)

אוסישקין איננו

לאחר מאבק בן שנה וחצי, פסק בית המשפט כי אין מניעה להרוס את אוסישקין, אולמה המיתולוגי של הפועל תל אביב. השכם בבוקר יום חם של יולי הגיעו הדחפורים, ובתוך שעות יישרו את הקרקע מתחת למה שהיה אחד האולמות הסואנים והמפחידים בליגת הכדורסל שלנו. בתמונה: יצחק "שחור" לוי (משמאל), האפסנאי שדרכו עברו כל ילדי מחלקת הנוער של המועדון, מביט בעצב על פעולות ההריסה, מתן נאור מנסה לנחמו (צילום: שרון בוקוב)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

יוסי פורש

ממש עם סיום עונת 2006/07 הודיעה הפועל תל אביב על מינויו של גיא לוזון למאמנה. אחת הפעולות הראשונות שעשה לוזון היתה "לגרום" לפרישתו של יוסי אבוקסיס, שהגיע למסיבת עיתונאים בוולפסון ולא יכול היה לכבוש את בכיו. ההמשך ידוע: לוזון פוטר אחרי המחזור העשירי, אבוקסיס הדריך את הקבוצה תקופה קצרה ומונה לעוזרו של אלי גוטמן (צילום: ברני ארדוב)

מלאבס כואבת

24 שנים לאחר שחזרה לליגה הבכירה, הפועל פתח תקוה, מהקבוצות המפוארות והמעוטרות של הכדורגל הישראלי, נשרה לליגה הלאומית. התמונה הזו, של האוהד המדוכדך במרכז היציע, מספרת את הכל. בינתיים, לפחות, נראה שהוא והכחולים בדרך חזרה לליגת העל (צילום: ברני ארדוב)

כח צביקה עושה לנו נסים

בפעם השניה בתוך שנתיים הצליח צביקה שרף להוציא את נבחרת הכדורסל מהבוץ, ולהעלות אותה לאליפות אירופה דרך משחקי ההזדמנות האחרונה. יתרה מכך, הנבחרת קצרה ניצחונות מרשימים על סרביה ועל קרואטיה, והייתה רחוקה ניצחון אחד מרבע הגמר. בתמונה: שרף לאחר הניצחון הגדול על הקרואטים (צילום: רויטרס)

כאב ראש צעיר

המסע של הנבחרת הצעירה של ישראל לאליפות אירופה עד גיל 21 בהולנד, אמור היה להיות אירוע חגיגי ומרגש של שחקנינו. בפועל, הנבחרת נוצחה על ידי הולנד ובלגיה וקינחה בתבוסה 4:0 לפורטוגל, במסע שהוביל לחילופי האשמות בין המאמן, גיא לוי, לתקשורת. רמי דואני לקח את העסק הזה קשה, וזה עוד לפני שידע איזו עונה מצפה לו בהפועל תל אביב (צילום: רויטרס)

טרגדיה בנגב

בערב חם של ה-29 באוגוסט נרשם בבאר שבע האירוע העצוב של השנה. צ'סאווה נסופוואה, חלוצה הזמבי של הפועל באר שבע, קיבל דום לב והתמוטט במהלך אימון של הקבוצה. זמן קצר אחר כך נקבע מותו. העיר הכואבת, שרק מספר שבועות לפני כן יצאה לעידן חדש ואופטימי, התקשתה לעכל את המוות הפתאומי. בקבוצה הנציחו את זכרו של צ'ס. בתמונה: שחקני באר שבע נפרדים מנסופוואה לפני משחק גביע הטוטו מול נצרת עילית (צילום: רוני לבנה)

הגיע הזמן שזה ישתנה

משחק כדורסל בין הפועל ירושלים להפועל חולון, שהיה אמור להיות אירוע ססגוני ואחת מגולות הכותרת של מפגשי העונה בליגת העל, אכן הפך לכזה ולא מהסיבות הנכונות. חזיז שאסף המאבטח יואב גליצנשטיין התפוצץ בכיסו וגרם לקטיעת שלוש מאצבעותיו. יוסי מלאך, בן 20 מרמת גן, נעצר כחשוד בזריקת החזיז, חולון נענשה בשמונה משחקי בית ללא קהל (צילום: ספי מגריזו, הארץ)

סוף עידן במכבי תל אביב

רק כדי לסגור את השנה, הגיעה העסקה הכי מדוברת בספורט הישראלי. לאחר 11.5 שנות שליטה במועדון הפאר, לוני הרציקוביץ' מפנה את מקומו במכבי תל אביב לטובת המיליארדר הקנדי אלכס שניידר. הרציקוביץ' הגיע לקרית שלום בפעם האחרונה כדי להיפרד מהשחקנים. האם הם והאוהדים יתגעגעו אליו? שאלה טובה (צילום: ברני ארדוב)

הגדול מכולם

אנחנו חותמים את הרשימה עם תמונה מהלוויתו של מי שהיה אחד האנשים הדגולים של הספורט הישראלי. ממש לפני שנה, ב-31 בדצמבר 2006, הלך לעולמו שוער הנבחרת וחתן פרס ישראל, יעקב חודורוב. ביום שפתח את השנה, ה-1.1.2007, הובא חודורוב למנוחות, כשאלפים חולקים לו כבוד בהלוויתו. שנה עברה, וזה בדיוק הזמן להגיד לו תודה (צילום: ברני ארדוב)

  • עוד באותו נושא:
  • אנשי השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully