וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה רצה למונדיאל

17.11.2007 / 23:32

האלביסלסטה ניצחו 0:3 את בוליביה והם נהנים ממאה אחוזי הצלחה במוקדמות דרום אפריקה 2010. קולומביה גברה על ונצואלה 0:1

חואן רומן ריקלמה כבש פעמיים במחצית השנייה וארגנטינה השיגה ניצחון בית קל 0:3 מול בוליביה במחזור השלישי במוקדמות המונדיאל באזור הדרום אמריקאי. ריקלמה, שכבר כבש צמד במשחק הפתיחה של נבחרתו מול צ'ילה, עלה לארבעה שערים בקמפיין וארגנטינה מוליכה את הבית עם 9 נקודות מלאות ומאזן שערים 0:7.

סרחיו אגוארו הצעיר העלה את האלבי סלסטה ליתרון ראשון בדקה ה-41, כשהמקומיים סוף סוף מצליחה לפרוץ את ביצורי ההגנה של בוליביה, שניסתה להימלט מהפסד 11 רצוף שלה בחוץ מול ארגנטינה. במחצית השנייה זה כבר הלך לנבחרת הפייבוריטית בצורה יותר קלה.

שוער בוליביה, קרלוס אריאס ביצע מספר הצלות, ביניהן לכדור חופשי של ריקלמה בדקה ה-51, אבל 6 דקות לאחר מכן בעיטה חופשית נוספת של הקשר המחונן כבר נחתה ברשת. בדקה ה-74 חתם קשרה המקורקע של ויאריאל את התוצאה עם שער אחרי בישול של לאו מסי. חאבייר זאנטי שבר את שיא ההופעות בנבחרת ארגנטינה כשרשם את הופעתו ה-116 במדים הלאומיים.

* אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות מול ברזיל ובוליביה בתחילת הקמפיין, השיגה קולומביה ניצחון ראשון עם 0:1 קטן ויעיל על ונצואלה בבוגוטה. רובן בוסטוס, שחקנה של גרמיו הברזילאית, סידר לקולומביאנים שלוש נקודות עם השער היחיד במשחק בדקה ה-82.

*פרגוואי דרסה את אקוואדור במשחק נוסף שנערך הלילה (בין שבת לראשון) 1:5. נלסון היידו ואלדז העלה ראשון את הפרגוואים בדקה ה-9. כריסטיאן ריברס, רוקה סנטה קרוז, נסטור אז'אלה וכריסטיאן ריברוס הוסיפו שערים, כשרק איבן קאביידס צימצם בדקה ה-81.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully