וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו להזדמנות האחרונה

30.8.2007 / 21:30

עמית תמיר, ג'רון רוברטס ושלשות קלאץ' של דרור חג'ג' סידרו לישראל ניצחון 60:67 יקר מפז על בוסניה, שנפרדת מטורניר ההזדמנות האחרונה

זה לא היה קל או יפה, אפילו מכוער לפרקים, אבל נבחרת ישראל עשתה הערב (חמישי) את העבודה כשגברה בשיניים 60:67 על נבחרת בוסניה העיקשת בחלקו השני של טורניר ההזדמנות האחרונה. ההפסד סיים את דרכם של הבוסנים בטורניר, כאשר מחר (21:30) תפגוש ישראל את נבחרת מקדוניה למשחק על כל הקופה, ללא התחשבות בהפרשים. ארבעים דקות מהארץ המובטחת.

ג'רון רוברטס חיפה במחצית הראשונה (11 נקודות) על חולשתו של הקו האחורי של צביקה שרף, כאשר במחצית השנייה היו אלו עמית תמיר (15 נקודות, 4 ריבאונדים) ועידו קוז'יקרו (11 נקודות, 7 ריבאונדים) המצוינים שעזרו לנבחרת לשמור את הראש מעל למים. דרור חג'ג', עם שתי שלשות חשובות ברגעי הקלאץ', סגר את הסיפור. מירזה טלטוביץ' (17 נקודות, 6 ריבאונדים) בלט בשורות הבוסנים.

מחצית ראשונה

ישראל פתחה עם הלפרין, טפירו, קוז'יקרו, רוברטס וגרין. בוסניה כללה בחמישייה את ואסילייביץ', קויאדינוביץ', יאזבין, באבצ'יץ' ובאירמוביץ'.

ישראל דאגה החל מהפתיחה לנתב את הכדורים בהתקפה לכיוונם של שחקני הפנים. קוז'יקרו אומנם נחסם פעמיים בדקה הראשונה, אבל דקה לאחר מכן האכיל טפירו את גרין מתחת לטבעת, שקבע יתרון ראשון לישראל, 2:4. בוסניה, מנגד, התרכזה בהפצצה מאסיבית, אם כי חסרת תכלית מחוץ לקשת. באירמוביץ' קבר שלשה, אך ג'אמפר של מאיר טפירו ונקודות נוספות של הרכז עשו 5:9 והורידו את בוסניה לפסק זמן. ננאד מרקוביץ', מאמן בוסניה, הקפיץ למגרש את טרל קאסל בניסיון לסדר את ההתקפה החורקת שלו, אך 8 נקודות מהירות של ישראל, מהן 6 במתפרצות, קבעו יתרון דו ספרתי לכחולים-לבנים, 5:20, 3 דקות לסיום הרבע. נקודות של הלפרין מהקו סגרו את הרבע הראשון על 7:23.

בוסניה פתחה את הרבע השני עם שתי חטיפות מהירות וריצת 0:6, אך רוברטס המצוין עצר את הסחף בסל ומסירה נוספת להאלי-הופ שהטביע אליהו. 15:27, 2:30 בתוך הרבע. שלשות של מירזה טלטוביץ' ושל קאסל נגסו מעט בהפרש, אבל רוברטס ועמית תמיר שמרו את ישראל במרחק ביטחון, 23:33, 4 דקות למחצית. מורן רוט החליף את רוברטס המותש והספיק לאבד כדור. טלטוביץ' ותמיר צלפו שלשה כל אחד ושמרו על סטטוס-קוו, 28:36 לישראל. הבוסנים החלו לחנוק את טפירו בהגנה, ומשחק ההתקפה של ישראל נתקע. טלטוביץ' הנהדר ניצל זאת כדי לצמק מהקו עד לכדי מינוס 4 בלבד, 32:36, דקה למחצית. את 20 הדקות הראשונות סיימה ישראל ביתרון 34:38 שביר.

מחצית שנייה

ישראל פתחה את המחצית השנייה מהמקום בו סיימה את הראשונה: משחק התקפה מבולגן וזריקות לא אחראיות. למזלה, בוסניה בזבזה את כל ההזדמנוית שניתנו לה להשוות. טלטוביץ' מצא סוף סוף את הסל, אבל ארבע נקודות רצופות של קוז'יקרו השאירו את ישראל ביתרון קטן, 37:44. רוברטס ירד לספסל אחרי עבירה רביעית וישראל נקלעה למיני-משבר נוסף: טלטוביץ' קבר שלשה נוספת, ריבאונד התקפה של קיקאנוביץ' וסל נוסף שלו השוו את התוצאה, 46:46, 3:30 לסיום הרבע. תמיר הקיץ מהתרדמת, השיב בסל משלו ובמהלך נוסף של סל ועבירה, 48:53. נסוביץ' וקוז'יקרו קלעו רק אחת מהקו, חג'ג' החטיא לייאפ פשוט עם הבאזר והרבע השלישי ננעל על 49:54 לישראל.

תמיר המשיך להפגין אסרטיביות גם בפתיחת הרבע האחרון, ודייק בעוד שלשה כדי להעלות את ישראל ל-49:57. קויאדינוביץ' שבר שלוש דקות בצורת, אבל קוז'יקרו השיב בסל משלו. שלשה מצוינת של דרור חג'ג' סידרה לישראל יתרון בן 8 נקודות, 54:62, 4 דקות לבאזר. דקותיים מאוחר יותר הוסיף חג'ג' שלשה נוספת (56:65), שהוציאה לחלוטין את הרוח מהמפרשים של הבוסנים. גרין חתם את התוצאה בדאנק מהדהד, 60:67 לישראל בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: עמית תמיר 15 נקודות, ג'רון רוברטס ועידו קוז'יקרו (7 ריבאונדים) 11 כל אחד, דרור חג'ג' ומאיר טפירו (6 אסיסטים, 4 איבודים) 8 כל אחד, יותם הלפרין ויניב גרין (7 ריבאונדים) 6 כל אחד, ליאור אליהו 2, ארז מרקוביץ', מורן רוט, גיא פניני ומתן נאור שיחקו ולא קלעו.

הירבו לבוסניה: מירזה טלטוביץ' 17 נקודות, אלמדין קיקנוביץ' 15, טרל קאסל 13.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully