וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק פיצוץ

16.8.2007 / 21:00

הפועל תל אביב ניצחה 0:3 את שירוקי הבוסנית, אך הסיפור של המשחק היה התפרעות אוהדי הפועל ביציעים, דבר שהביא להפסקת המשחק לכחצי שעה ושעשוי לעלות לקבוצה בהרחקה מאופ"א. אבדי, אסולין ודוס סנטוס כבשו

הפועל תל אביב הביסה הערב (חמישי) 0:3 את שירוקי בסיבוב השני של מוקדמות גביע אופ"א. במשחק עצמו האדומים לא התקשו מדי מול היריבה הבוסנית, אך אוהדיה של הפועל גרמו ללילה שלא ישכח.

לאחר כיבוש השער הראשון של האדומים, בדקה ה-14, החלו האוהדים להשליך אבוקות לכיוון הדשא והיציעים הסמוכים וכמו כן גרמו להבערת הכסאות ביציע שלהם, דבר שהביא למהומה שכללה החלפת מהלומות עם השוטרים המקומיים ואת הפסקת המשחק לכחצי שעה. לבסוף המשחק חודש, לאחר שהורחקו מהאצטדיון רוב האוהדים הישראליים.

האדומים הועברו לאוטובוסים שחיכו להם מחוץ לאצטדיון, ולקחו אותם למלון המקומי. "רוב האוהדים הוצאו מחוץ לאצטדיון", סיפר מהשטח האוהד, גל סוקולובסקי, "כשרוצים להכניס אבוקות אז מכניסים, אין בזה שום בעיה. זו סיטואציה לא נעימה ואין מה לעשות. בכל העולם מכניסים אבוקות והמהומה נוצרה בעקבות עצבים של האוהדים הבוסנים על השער, שהחלו לזרוק חפצים לעברינו. ישנם שני עצורים שככל הנראה ישוחררו בקרוב".

בהפועל תל אביב ודאי חוששים גם מעונש עתידי, אותו ודאי יספוג המועדון. על פי תקדימי העבר הקבוצה צפויה לקבל עונש כספי כבד ואולי אף לספוג עונש הרחקה מהמפעלים האירופיים. אחרי התקרית עם אוהדי פ.ס.ז' בשנה שעברה, זוהי השנה השנייה ברציפות בה מעורבת הפועל תל אביב בדרך זו או אחרת בתקרית אלימה.

אם להסתמך על תקדים פיינורד מהעונה שעברה, הרי שהפועל תל אביב עשויה להיות בצרות. אוהדי הקבוצה ההולנדית התפרעו בעונה שעברה ביציעי הסטאד מרסל פיקו של נאנסי, התעמתו עם השוטרים המקומיים וגם אז המשחק הופסק לכחצי שעה. העונש של ההולנדים היה כבד והם הורחקו מהמפעל. הפועל תקווה שהעובדה שההתפרעות ההולנדית והעבר של אוהדי פיינורד חמורים הרבה יותר ושאופ"א תסתפק בעונש כספי.

במשחק עצמו, הפועל כאמור לא התקשתה, ובעזרת משחק טוב של אבדי ודגו שלטה על מרכז המגרש. אסולין, אבדי ודוס סנטוס כבשו את שלושת השערים הראשונים של האדומים העונה ושלחו את הפועל רגועים, לפחות מבחינה מקצועית, חזרה לישראל.

ההתאחדות לכדורגל הישראלית הגיבה לחדשות מבוסניה: "אנו מוקיעים את ההתנהגות הזו, חבל שקומץ האוהדים פוגע בהופעה של קבוצה ישראלית באירופה".

מהלך המשחק

דקה 4: הפועל זכתה לבעיטה חופשית על סף רחבת שישה עשר המטרים של שירוקי, אך אסולין איחר לבעוט את מסירתו של באדיר והכדור התעופף לו גבוה מדי.

דקה 9: קרוגלאן, שחקן נצרת עלית לשעבר, עלה לנגיחה מול אניימה, שלא הצליח לקלוט והכדור עבר ליד הקורה.

דקה 14: גול! וואליד באדיר הכניס כדור עומק לכיוונו של ברוך דגו וזה שלח כדור רוחב לעברו של אבדי, שכבש את ה-0:1. האוהדים האדומים שהגיעו לבוסניה זרקו אבוקות, כיסאות עלו באש והשופט החליט לעצור את המשחק.

דקה 31: גול! ברוך דגו ירה כדור חופשי שנהדף על ידי השוער הבוסני, הגיע לדוס סנטוס, שהעביר כדור רוחב לאסולין, שכבש את שערם השני של האדומים. 0:2

דקה 60: דגו העביר כדור לאסולין שנגח את הכדור לידיו של השוער הבוסני, שהוסיף התעופפות ראויה.

דקה 64: אבדי ירה כדור מ-30 מטרים, השוער הבוסני הדף והכדור יצא לקרן, ממנה הפועל לא הצליחה להפיק דבר.

דקה 74: גול! הבלם הברזילאי, גבריאל דוס סנטוס, עלה לנגיחה יפה מבישול של דגו וקבע 0:3 לאדומים.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, גבריאל דוס סנטוס, רמי דואני, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, מזואה אנסומבו, אבדג'י, ברוך דגו (ראובן עובד 93) ,עדי סבג (פאביו ג'וניור 69), ליאור אסולין .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully