וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון לבאיירן

28.7.2007 / 20:55

אוליבר קהאן זכה להרים את גביע הליגה, אחרי ניצחון 0:1 על סגנית האלופה שאלקה. סופר קאפ צרפתי: ליון גברה על סושו 1:2

הקבוצה המדוברת בקיץ, באיירן מינכן, ממשיכה להפיל חללים. הפעם, ניצחו הבאוורים את סגנית האלופה שאלקה 0:1 וזכו בגביע הליגה הגרמני. לבאיירן, שנפלה מיריבתה ברוב שלבי המשחק, כבש מירוסלב קלוזה, בדקה ה- 30, לאחר מאבק עיקש מול הגנתם של הכחולים, שבסופו כאמור יצא חלוץ באיירן עם ידו על העליונה. התקפת שאלקה לחצה במטרה להשיג את השוויון אך לא הצליחה לפצח את הגנת באיירן, שדווקא צפויה להיות נקודת התורפה של הקבוצה בעונה הקרובה.

כזכור, בדרך לתואר הראשון חלפה באיירן על פני ורדר ברמן ברבע הגמר עם ניצחון 1:4, בהמשך דילגו שחקניו של אוטמר היצפלד מעל משוכת שטוטגארט בחצי הגמר בזכות ניצחון 2:0, עד לניצחון הקטן בגמר, שיתן הזדמנות לאוליבר קהאן הזדמנות להרים גביע ראשון העונה.

גם ליון חוגגת

אלופת צרפת ליון, ממשיכה לזלול תארים בזירה המקומית, והערב (שבת) היא הניחה גביע נוסף בארונה העמוס, לאחר שניצחה 1:2 בסופר קאפ הצרפתי, את מחזיקת הגביע סושו. היתה זו דוקא סושו שעלתה ליתרון ראשון, עם שער של הסלובני ואלטר בירסה בדקה ה-13. אלופת צרפת חיכתה רק 7 דקות לשוויון שקבע סידני גובו. דקה לסיום המחצית כדור קרן מצא את הברזילאי כריסטיאנו כריס שדחק, והשלים את המהפך כשקבע 1:2 לליון.

במחצית השנייה שמרה קבוצתו של אלן פרין על היתרון, וליון, שאיבדה שחקנים בקיץ שחקנים בכירים דוגמת פלורן מאלודה, אריק אבידל ואלו דיארה, יכולה להתחיל את הדרך להגנה על תואר האליפות עם חיוך על הפנים, לאחר זכייה חמישית ברציפות בסופר קאפ הצרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully