וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירים חסרי מנוע

10.6.2007 / 18:02

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה את הופעותיה באליפות אירופה בהפסד 1:0 להולנד המארחת (מאדורו, 10) ונראתה לא מחוברת ונטולת הגנה

הנבחרת הצעירה של ישראל פתחה את טורניר אליפות אירופה במשחק מאכזב, שעורר סימני שאלה מדאיגים בעיקר באשר ליכולת ההגנתית. הולנד ניצחה 0:1 במשחק שיכל להיגמר בתוצאה גבוהה הרבה יותר, היות ושחקני האורנג' עברו את השמירה הישראלית בקלות פעמים רבות ורק משחק טוב של אלמדון הציל את גיא לוי ממבוכה גדולה בהרבה.

בדקה ה-10 ניצל מאדורו הגבהה לרחבה כדי לדחוק את ה-0:1 למארחים. ההולנדים, למרות שלא היו במשחק גדול, שלטו במגרש גם לאחר שער היתרון, בעיקר בחלקה השני של המחצית השניה, בה הם לחצו ללא הפסקה על השער הישראלי וניטרלו לחלוטין את ההתקפה הכחולה-לבנה.

החניכים של גיא לוי עשו פה ושם פעולות יפות, אבל מדובר בעיקר בניצוצות של יכולת אישית והתיאום הקבוצתי חסר כדי להפיק משהו ממבצעי היחיד שאלירן דנין וברק יצחקי יצרו מדי פעם. כמו במשחקי ההכנה, החוד הישראלי היה בלתי מורגש לחלוטין ונטול טיפת מחץ במשחק, והתאפיין בעיקר בנסיונות ללכת עם הראש בקיר מול ההגנה ההולנדית שהקהתה אותו לגמרי.

מהלך המשחק

אחרי טקס מרשים שציין את פתיחת האליפות, עלו הצעירים הנרגשים למגרש, כשדונק עולה בהרכב ההולנדי לאחר שהיה חשש שלא יופיע למשחק בשל בעיות משפחתיות.

דקה 2: עבירה מיותרת של שי מימון הובילה לשליפת כרטיס צהוב לכיוונו ולבעיטה חופשית לזכות ההולנדים מ-30 מטר, שהלכה מעל לשער.

דקה 7: מצב ראשון לישראל כשאלירן דנין העביר כדור רוחב משמאל לימין ומצא את פרץ לבד מול השער מצד ימין של הרחבה, פרץ הגיע לכדור אבל החמיץ ממצב נוח.

דקה 10: גול!! כדור חופשי מצד ימין מחוץ לרחבה הגיע לרגל של מאדורו שחיכה שני מטר מהשער של אלמדון ודחק פנימה. 0:1 להולנד.

דקה 16: הכנה טובה של סהר שחדר לרחבה מצד שמאל והעביר כדור לשירן ייני שבא מאחור למרכז הרחבה, אבל בעט לעננים.

דקה 24: דנין המשיך להיות השחקן הבולט בשורות ישראל בשלבי הפתיחה כשחטף כדור מהקישור האחורי של ההולנדים וניסה להפתיע עם בעיטה, שחלפה מימין לשער.

דקה 32: איבוד כדור טיפשי של שפונגין ליד הרחבה איפשר לריכטרס לקחת בעיטה מקצה הרחבה, שלמזלה של ישראל חלף על פני השער.

דקה 39: הגנה רעה מאוד של ישראל על ריכטרס, שמצא את עצמו מול שער ריק והצליח איכשהו להחמיץ את כדור הגובה שנחת לו לפני הרגל.

מחצית 2

דקה 47: עומר פרץ קיבל כדור נהדר מצד ימין של הרחבה, ובעט בחוסר אחריות כדור חלש לבד מול השער, הישר לידיים של השוער.

דקה 55: כרטיס צהוב לדקל קינן על נגיעת יד מכוונת מחוץ לרחבה הוביל לכדור חופשי לזכות הולנד מ-20 מטר שהסתיים בבעיטה של מאדורו על גבול הקחבה, הישר לידיים של אלמדון.

דקה 58: כדור נהדר של ברוכיאן לסהר, שהתמהמה ולא בעט למרות שהיה במצב טוב משמאל לשער וההזדמנות הלכה לאיבוד.

דקה 78: מאדורו עם כדור מסוכן מול ההגנה הישראלית, אלמדון מצליח להדוף.

דקה 81: דרנטה פרץ מצד שמאל של הרחבה הישראלית, ובחן את אלמדון עם פצצה שכמעט הפתיעה את השוער הישראלי.

דקה 82: שוב דרנטה, הפעם מהצד השני, בודק את האינסטינקטים של אלמדון שהודף לקרן.

דקה 86: דה רידר הפציץ מרחוק כדור חזק שאלמדון השתלט עליו בקושי.

הרכב נבחרת הולנד: בוי ווטרמן, ג'יאני זויברלון, רון ולאר, הדוויגס מאדורו, ג'וליאן ינר (דניאל דה רידר, 75), רויסטון דרנטה, ריאן באבל, איסמעיל איסאטי (אוטמאן בקאל, 43), מייסיאו ריכטרס, חאריס מדוניאנין (יונגאפין, 66), רייאן דונק.

הרכב נבחרת ישראל: תום אלמדון, יובל שפונגין, דקל קינן, שי מימון, אלירן דנין, ליאור ז'אן, שרן ייני, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, עומר פרץ (שלומי ארבייטמן 78), בן סהר (טוטו תמוז 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully