וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שמרה על המקום הראשון

29.4.2007 / 23:45

הסתפקה בניצחון 0:1 על לבנטה כדי לחזור לפיסגה על חשבונה של סביליה, שניצחה את אספניול 1:3. ריאל ניצחה בבילבאו 1:4

ברצלונה שמרה הערב (ראשון) על מקומה הראשון בליגה הספרדית אחרי ניצחון 0:1 על לבנטה, שנלחמת נגד הירידה. למעשה, סביליה הייתה זו שחגגה במשך כמה שעות את העלייה למקום הראשון, אלא שהאלופה לא השאירה נקודות במשחקה הביתי בקאמפ נואו וכעת היא שוב מובילה על סביליה ביתרון של נקודה, שישה מחזורים לסיום העונה. גם ריאל מדריד עשתה את עם ניצחון 1:4 על אתלטיק בבילבאו וחזרה מחבל הבאסקים עם שלוש נקודות, שצימקו בחזרה את הפער ממנה לברצלונה לשתי נקודות. בילבאו אגב, ממשיכה להסתבך בתחתית ורחוקה מלהינצל מסכנת ירידה.

סביליה - אספניול 1:3

במחצית הראשונה אספניול הצליחה לנעול את שערה ולשמור על שער נקי, ואוהדי סביליה כבר החלו לאבד את הסבלנות למול החמצותיהם של חלוצי הקבוצה. אבל אז הגיע אנטוניו פוארטה (51) וקבע 0:1, צ'בנטון קבע 0:2 תוך כדי נפילה שלוש דקות לאחר מכן, ועל אף שקורומינאס צימק ל-2:1, חוזה לואיס מארטי הוסיף את השלישי וקבע 1:3 בדקה ה-79 בבעיטה חדה מחוץ לרחבה. שתי הקבוצות, אגב, נמצאות בעמדה מצוינת להעפלה לגמר גביע אופ"א, ועשויות להיפגש בגמר כל ספרדי. הלאה.

סראגוסה רצתה להיצמד לוולנסיה במקום הרביעי, אבל סיימה רק ב-2:2 בחוץ מול אוסאסונה. סראגוסה חזרה מפיגור פעמיים והראתה הרבה אופי (שער שוויון של סרחיו גארסיה בדקה ה-88), אבל לא הצליחה להשיג את שלוש הנקודות החשובות.

דודו אוואט שמר שוב על רשת נקייה, אבל סיים עם לה קורוניה רק ב-0:0 מול קבוצתו לשעבר, סנטאנדר.

סלטה ויגו ממשיכה להיות מסובכת בתחתית, כשהובסה בביתה 3:0 מול מיורקה. חואן פרננדו אראנגו (10), פרננדו וארלה (22) ומקסי לופז (79) כבשו לאורחים.

תוצאות נוספות:
חטאפה - ריאל סוסיאדד 0:1. לחטאפה: אלכסיס רואנו, 70.
חימנסטיק - ויאריאל 3:0. לויאריאל: דייגו פורלאן (17 ו-78), מתיאס פרננדז (90).

ברצלונה - לבנטה 0:1

בברצלונה ידעו שלמרות האווירה הביתית בקאמפ נואו, אווירת סוף העונה וסכנת הירידה של האורחים, היו מסוכנים יותר. רייקארד נהנה מהרכב מלא עם רונאלדיניו, אטו ומסי בחוד, אבל בסופו של דבר הסתפק כאמור בשער ניצחון בודד ועוד אחרי יכולת לא הכי משכנעת.

סמואל אטו היה אחראי לשער הניצחון של הקטאלונים בדקה ה-28. זה התחיל בהתקפה של מסי, שמסר לצ'אבי וזה במקום לבעוט לשער, העדיף למסור לרונאלדיניו. מולינה, שוערה של לבנטה שהיה מצויין, הדף את הבעיטה של הברזילאי, אבל אטו היה במקום כדי להשתלט על הריבאונד ולכבוש.

במחצית השניה שחקניו של רייקארד בעיקר החמיצו והשיא היה בעיטה רשלנית של מסי מקרוב בדקה ה-90. למזלה של ברצלונה, לבנטה החמיצה הזדמנות נדירה להשוות בתוספת הזמן ולא הצליחה להדיח אותה מהמקום הראשון.

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 4:1

החגיגה של ריאל מדריד החלה בדקה ה-15 כשכדור חופשי של דייויד בקהאם מצד שמאל מצא את ראשו של סרחיו ראמוס, שנגח מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-35 סיסיניו פרץ מצד ימין. הברזילאי הקשית כדור נהדר לרוד ואן ניסטלרוי, שנגח מקרוב את השני.

4 דקות מפתיחת המחצית השניה, ההולנדי של של ריאל השלים צמד וכבש את שערו ה-18 העונה. ואן ניסטלרוי השתלט על כדור תועה במרכז הרחבה ולא טעה בדרך ל-1:3. בדקה ה-79 המארחים הצליחו לצמק כשפרננדו לורנטה נגח מקרוב. 3 דקות מאוחר יותר, ראול שלח כדור עומק לגוטי, שמצא את עצמו לבד מול השוער והקשית מעליו את הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully