וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים מסתבכת

27.4.2007 / 17:58

הפסידה להפועל חיפה 2:1 וירדה למקום האחרון. אחי נצרת-ב"ש 1:1, נצרת עילית-עכו 1:2, בני לוד הפתיעה את סכנין. רמה"ש-רעננה 2:1

הפועל חיפה, שמתכוננת למשחק רבע גמר גביע המדינה מול הפועל אשקלון, רשמה אתמול (שישי) ניצחון רביעי ברציפות בליגה הלאומית, אבל ספק אם זה יעזור לה במאבקים על העלייה לליגת העל, שכן הפועל קרית שמונה ערוכה ומוכנה לחגוג בשבת יום היסטורי.

הפועל חיפה ניצחה את הפועל ירושלים 1:2 והנתון המעניין יותר מהמשחק הזה הוא ההסתבכות של הירושלמים, שנותרו אחרונים בליגה והתפללו לניצחון של קרית שמונה על הפועל אשקלון בשבת. לא רק שזה לא קרה, אלא גם בני לוד הדהימה את סכנין, וכרגע וירושלים נראית המועמדת הבכירה לירידה.

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, היו אלה דווקא האורחים מירושלים שעלו ליתרון משער של כריסטי ברטו בדקה ה-72. יובל אבידור הישווה כעבור 10 דקות ואלירן חודידה כבש את שער הניצחון לחיפה בתוספת הזמן.

קבוצת תחתית שעשתה את עבודתה כראוי הייתה הפועל נצרת עילית, שניצחה את הפועל עכו הרביעית 1:2 ועלתה למקום הלפני אחרון. אלכס לויט העלה את העכואים ליתרון בדקה ה-68, עמיר תורג'מן הישווה בדקה ה-79 ושחר סימנטוב כבש את שער הניצחון לנצרת עילית בתוספת הזמן.

אחי נצרת, שגם היא נאבקת נגד הירידה, השיגה נקודה חשובה ב-1:1 מולן הפועל באר שבע, שסיימה את העונה. מהראן ללה העלה את נצרת ליתרון בדקה ה-56, יחיאל צגאי הישווה כעבור 9 דקות.

משחקי יום שבת:

בני לוד - סכנין 0:1

מי שכבר הבטיחה את העלייה לליגת העל, בני סכנין, לא הצליחה לרדת מהעננים ולהמשיך את הרצף, ונכנעה 1:0 לבני לוד. עימנואל אוביידה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-8. הלודאים קיבלו הרבה אוויר לנשימה בזכות הניצחון, שמרחיק אותם מהקו האדום.

משחק יום שני:

עירוני רמת השרון - הפועל רעננה 2:1

המשחק שנעל את המחזור ה-29 הפגיש את עירוני רמת השרון, שאירחה בביתה את הפועל רעננה, במשחק אמצע טבלה. האורחים הובילו במחצית 0:2 משערים של אבי סופר (5) וליאור לינדר (38). במחצית השנייה חיים שבו מרמת השרון החטיא פנדל בדקה ה-52, אבל שרון גורמזנו היה במקום כדי לצמק. ניר ביטון מרמת השרון הורחק שלוש דקות לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully