וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס דול הוחתם כמאמן דורטמונד

13.3.2007 / 11:07

לאחר שיורגן רובר התפטר ופליקס מגאת סירב לקבל את התפקיד, מנג'ר המבורג המפוטר מונה. ואן דר וארט מועמד לבאיירן מינכן

בורוסיה דורטמונד הודיעה על החתמת תומאס דול כמאמן החדש של הקבוצה, עם חוזה עד תום 2008. דול מחליף בתפקיד את יורגן רובר, שהתפטר לאחר שישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים. דורטמונד, שנמצאת רק נקודה מעל הקו האדום, הפסידה בשבת לבוכום 2:0.

דול בן ה-40 פוטר לפני כחודש מהמבורג לאחר 6 שנים כשחקן ועוד שנתיים כמאמן, ועל פי פרסומים בגרמניה הוא לא היה הבחירה הראשונה של בורוסיה דורטמונד לתפקיד אלא פליקס מגאת, מאמנה המפוטר של באיירן מינכן. לאחר שמגאת סירב, דול קיבל את הג'וב.

הקיסר רוצה את ואן דר וארט בבאיירן

פרנץ בקנבאואר, נשיא באיירן מינכן, רוצה להביא את רפאל ואן דר וארט לאליאנץ ארינה בעונה הבאה. הקשר ההולנדי נמצא גבוה ברשימת הקניות של הבווארים לעונה הבאה, למרות שהמבורג, קבוצתו הנוכחית, לא ממש מתלהבת מהרעיון.

הקיסר אמר על העניין: "הוא יהיה מצויין בשבילנו. אבל אני לא חושב שהמבורג תשחרר אותו".

ואן דר וארט עבר להמבורג מאיאקס ההולנדית ב-2005, ומאז לא תמיד מצליח להראות את כישרונו, בעיקר בגלל חוסר יציבות ופציעות.

אגב, ההולנדי הוא לא הקשר ההתקפי היחיד שנמצא בתכניות של הקייזר - חוזה סוסה מאסטודיאנטס כבר חתם בבאיירן, ודייגו מוורדר ברמן מועמד אף הוא להצטרף.

*באיירן תחסר את מארק ואן בומל בשני משחקי רבע גמר ליגת האלופות מול מילאן, לאחר שאופ"א החליטה להחמיר עם הקשר שספג צהוב שני במשחק מול ריאל מדריד בבית. עקרונית הקשר היה אמור להיות מורחק ממשחק אחד, אבל התאחדות הכדורגל העולמית החליטה להפעיל עונש על תנאי שהיה לו מהמשחק הראשון במדריד, על תנועות מגונות שעשה לעבר הקהל לאחר שכבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully