וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה ממשיכה לאבד גובה

10.3.2007 / 18:15

חניכיו של סלומקה סיימו בתיקו 1:1 עם האנובר. שטוטגארט נפרדה ב-0:0 עם וולפסבורג. ניצחונות לקבוצות התחתית, בוכום ומנשנגלדאבך

המחזור ה-25 נפתח ביום שישי התיקו הדרמטי (2:2) של נירנברג ופרנקפורט, אבל גולת הכותרת שלו תגיע רק ביום ראשון, במפגש בין באיירן מינכן ו-ורדר ברמן.

שאלקה קיוותה לחזור למסלול הניצחונות, אבל סיימה בתיקו 1:1 עם האנובר 96. השלישית, שטוטגארט, אירחה את וולפסבורג וגם השיגה רק נקודה עם תיקו מאופס. בוכום הלפני אחרונה גברה על דורטמונד בביתה 0:2. גם האחרונה בטבלה, מנשגלדאבך, ניצחה את הרטה ברלין 1:3. ניצחונות גם למיינץ ולבילפלד.

במשחק נוסף שייערך בראשון תארח המבורג, הלהיט החם של הליגה הגרמנית לאחרונה, ב-AOL ארינה את לברקוזן.

האנובר - שאלקה 1:1

דווקא בשיא התקופה הטובה שלה, עת הצליחה לפתוח פער בצמרת, החלה המוליכה הגרמנית לקרוס. הקבוצה מגלזניקרשן יצאה למשחק לא קל בהאנובר נגד הקבוצה המקומית, אחרי שני הפסדים רצופים. חליל אלטינטופ העלה את שאלקה ליתרון כבר בדקה השנייה. אבל מיכאל טארנט, אקס נבחרת גרמניה, לא נתן לקבוצה של מירקו סלומקה לחגוג הרבה זמן כשהישווה שתי דקות לאחר מכן. שאלקה ממשיכה לאבד גובה. הפער בצמרת עומד על ארבע נקודות בלבד מברמן שתשחק בראשון נגד באיירן מינכן.


שטוטגארט - וולפסבורג 0:0

לקבוצה של ארמין וה הייתה הזדמנות פז להיצמד במחזור הקודם לשאלקה, אבל היא כשלה כשהפסידה. גם היום בבית נגד הזאבים היא לא הצליחה לנצח וסיימה בתיקונטול שערים. שטוגארט נותרהבמקום השלישי ולא הצליחה לעקוף את ברמן.

וולפסבורג הפסידה רק פעם אחת בשבעת המחזורים האחרונים, וצברה נקודה נוספת כדי לנסות ולשמר את הפער מהתחתית.


נירנברג - פרנקפורט 2:2

האורחים מהתחתית הפתיעו את נירנברג עם שער בדקה ה-26 של סוטיריוס קירגיאקוס, שהפך ליתרון 0:2 בדקה ה-69, אחרי שנאוהירו תאקהרה השתיק את האוהדים. אבל שער עצמי של כריסטוף שפיכר בדקה ה-81 החזיר את המארחים למשחק, ורוברט ויטק דאג לחלוקת נקודות עם שוויון, שלוש דקות בלבד לסיום.

בוכום - דורטמונד 0:2

המקומיים ממשיכים בניסיונות ההיחלצות שלהם מהתחתית והיום הם עלו מעל הקו האדום אחרי שניצחו את הקבוצה מחבל הרוהר בבית. הסקורר המצוין של בוכום תיאופאניס גקאס כבש צמד בדקת ה-48 ו-83.


בורוסיה מנשנגלאדבך - הרטה ברלין 1:3

הביתיים, שממוקמים אחרונים בטבלה, אירחו את הקבוצה מעיר הבירה וניצחו בצורה מרשימה. נאנדו רפאל כבש צמד בדקות 32 ו-69. כריסטיאן חימנז איזן באופן זמני בדקה ה-56. מיכאל דלורה חתם את התוצאה בדקה ה-86. למרות הניצחון החשוב לא נחלצה גלדאבך מהמקום האחרון.


מיינץ - ארמיניה בילפלד 0:1
למיינץ: לאון אנדריסן (51 בפנדל)

אנרג'י קוטבוס - אאכן 2:0
לאאכן: סשה רוסלר 29. סרג'יו פינטו (90). סשה דום מאאכן הורחק בדקה ה-37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully