וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראוץ' יחמיץ את ישראל

9.3.2007 / 14:21

חלוץ ליברפול ואנגליה יעבור ניתוח באפו וייעדר 3-4 שבועות. שבצ'נקו תוקף את מוריניו ומכחיש. מנצ'סטר יונייטד תציע לרונאלדו חוזה

פטר קראוץ', חלוץ ליברפול ונבחרת אנגליה, יחמיץ את משחק הנבחרות בין אנגליה וישראל שייערך ב-24 לחודש באיצטדיון ר"ג במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008.

בעבר נראה כי החלוץ הגמלוני ידחה את הניתוח באפו כדי לא להיעדר מהמשחק, אולם היום (שישי) התברר באופן סופי כי האנגלי, שסובל משבר באפו, יחמיץ את ההתמודדות וכי לנו לא תהיה ההזדמנות לראות אותו בגדול טבעי.

"בגלל הפציעה, הנשימה שלי לא אופטימלית, מה שמשפיע על ביצועיי" אמר קראוץ', שייעדר כשלושה עד ארבעה שבועות מהמגרשים ויחמיץ בכך גם את משחקה של אנגליה נגד נבחרתה של אנדורה. "זה מאוד מתסכל כי אני לא רוצה להחמיץ אף משחק ברגעים אלו של העונה", חתם קראוץ'.

גם רפא בניטז, מאמנו של קראוץ' בליברפול, יסבול מהעניין, שכן השחקן ייעדר ממפגש רבע גמר ליגת האלופות אליו העפילו האדומים אחרי שהדיחו את אלופת אירופה, ברצלונה.

שבצ'נקו: "אני בצ'לסי פיזית, לא נפשית"

חלוץ צ'לסי אנדריי שבצ'נקו יצא בהתקפה חסרת תקדים נגד מאמנו בצ'לסי ז'וזה מוריניו בראיון שערך באתר אינטרנט גרמני. "היו לי כבר מאמנים טובים ממנו. הוא מקצוען, לא מעבר לזה. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שמאמן אומר באופן פומבי שאני לא מתאים לתפיסת המשחק שלו".

האוקראיני, שהגיע העונה לסטאמפורד ברידג' אחרי ההצלחה המסחררת במילאן, חווה עונה רעה באנגליה. החיבור עם הכדורגל האנגלי ובעיקר עם המאמן הפורטוגלי לא עובד: "הייתה לנו פגישה והוא טען שלא אמר את הדברים עליי. אבל עמוק בפנים זה עדיין מפריע לי".

ידוע אגב, שהיחסים בין הבעלים רומן אברמוביץ' למאמן עלו לאחרונה על שרטון וייתכן כי הפורטוגלי לא ימשיך לאמן בסטאמפורד ברידג' בעונה הבאה. שבצ'נקו ניצל זאת ואמר: "אם הבעלים ישאל אותי מה אני חושב על המאמן, לא אהסס לומר".

"זה לא סוד שהייתי ברשימת הקניות של הבעלים יותר מאשר של המאמן", המשיך שבה לשחרר את הנצרה, "אבל אחרי שהגעתי מוריניו שמח על כך. לאחרונה, כאשר הוא הסתסכך עם הבעלים הוא ראה בי כמטרה. אני כאן בגוף, אבל לא בנפש" חתם.

עם זאת יש לציין כי יממה לאחר מכן הוציאה הנהלת צ'לסי הודיעה בשמו של השחקן כי הראיון האמור עם אתר האינטרנט הגרמני הוא בדיה שלמה. "זה שטויות. לעולם לא דיברתי עם אתר גרמני" אמר שבצ'נקו.

היונייטד רוצה לקשור את רונאלדו עד 2012

אחרי למעלה מחודש בו נקשר שמו של כריסטיאנו רונאלדו במעבר לריאל מדריד או לברצלונה, פתח הקשר הפורטוגלי בשיחות על פתיחת חוזהו במנצ'סטר יונייטד ושיפורו.

ה"דיילי מייל" הבריטי דיווח הבוקר (שישי) כי יונייטד תציע לרונאלדו משכורת שתנוע סביב 100 אלף ליש"ט לשבוע, ובסך הכל כ-32 מיליון ליש"ט עד 2012, דבר שיהפוך אותו לשחקן הכי יקר בקבוצה, לפני ריו פרדיננד.

כזכור, מקורבים לשחקן סיפרו לאחד מצהובוני אנגליה לפני מספר שבועות שהקשר ידרוש שכר גבוה בהרבה מזה שהוא מקבל היום.

רונאלדו התראיין לתחנת רדיו פורטוגלית ואמר: "היו ביני ובין הקבוצה שיחות ואני מקווה שנגיע לסיכום בקרוב. שום דבר עוד לא נקבע, אבל אני אשמח להישאר. אני רוצה לשחק יום אחד בספרד, אבל כיום אני מרוצה במנצ'סטר. אין שום דבר בטוח בכדורגל, אבל גם אם אני אשאר ואעזוב רק בעוד שנתיים-שלוש או חמש, עדיין אהיה מרוצה. אני נמצא במועדון נהדר".

אז למי שייך אלכס?

אחרי שהדיח את ארסנל מליגת האלופות מספר בלמה הברזילאי של פ.ס.וו איינדהובן, אלכס, שהוא רוצה לשחק בצ'לסי. "אני שמח שהשער שלי נגד ארסנל שימח את צ'לסי. לשחק בשביל קבוצה כזו זה חלום", אמר הבלם בן ה-24.

בין פ.ס.וו ל-צ'לסי קיים שיתוף פעולה ודיווחים שונים באנגליה כבר טענו שהלונדונים מחזיקים בכרטיס השחקן שלו ושהם אלו שקנו אותו מסנטוס לפני כ-3 שנים והשאילו אותו לקבוצה ההולנדית. צ'לסי מצידה, טוענת שיש לה רק אופציה ראשונית על רכישה עתידית שלו.

הברזילאי דובק בגרסה אחרת: "אני יודע שצ'לסי קנו אותי ושהחוזה שלי שייך להם למעשה". אלכס כבר היה מועמד להגיע לסטמפורד ברידג' גם בקיץ וגם בחלון ההעברות של ינואר, אבל על פי דיווחים מוריניו סירב לאפשרות כזו.

"אני לא יודע למה המאמן לא רצה אותי", אמר אלכס, "אבל מתברר שגם הייתה בעיה כלשהי עם רשיון העבודה ולכן נשארתי באיינדהובן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully