וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק הגאווה נשארה לברצלונה

6.3.2007 / 23:34

אלופת אירופה ניצחה בליברפול 0:1, אבל זה לא הספיק לה למקום ברבע גמר. ולנסיה עלתה אחרי 0:0 מול אינטר. גם צ'לסי ורומא בפנים

בערבים מהסוג הזה, נהוג לפתוח עם ארבע הקבוצות הראשונות שעלו לרבע גמר ליגת האלופות, אלא שהפעם נפתח אם זו שלא הצליחה לעשות את זה. ברצלונה, אלופת השנה שעברה, לא תמשיך איתנו את החגיגה של סיום החורף ותחילת האביב ותתרכז מעתה בליגה הספרדית בלבד. האלופה, שהפסידה לליברפול במשחק הראשון בקאמפ נואו 1:2, ניצחה רק 0:1 באנפילד וזה לא הספיק לה. רייקארד ניסה את כל האופציות שהיו לו בהתקפה כשאטו פתח עם מסי וגודיונסון שולב בהמשך, אבל כל זה הניב כאמור שער בודד בלבד והאלופה מלפני שנתיים חלפה על פני האלופה הנוכחית, שמפנה את מקומה.

ולנסיה, צ'לסי ורומא הן שלוש הקבוצות הנוספות שתפסו מקום ברבע הגמר. הספרדים הסתפקו בתיקו ביתי 0:0 מול אינטר ופיצו את הכדורגל הספרדי על הדחתה של בארסה. האקשן הגדול של המשחק היה קטטה שפרצה בסיום בין שחקנים משני הצדדים. צ'לסי חזרה מפיגור 1:0 מול האקסית של מוריניו פורטו וניצחה 1:2. רומא שמה קץ לפנטזיות של ליון להפתיע השנה, כשניצחה אותה בצרפת 0:2 משערים של טוטי ומאנסיני.

ליברפול - ברצלונה 1:0

האדומים ישבו על השער של ברצלונה משריקת הפתיחה וההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה השמינית, כשריסה השתלט על כדור 18 מטר מהשער ובעט סמוך לקורה. שלוש דקות מאוחר יותר, אותו ריסה פרץ משמאל ושיחרר טיל שפגע במשקוף של ולאדס. המגמה נמשכה גם בדקה ה-26, אז הגיעה עוד הזדמנות נהדרת לליברפול. בעיטה של בלאמי נהדפה מהקו, קויט השתלט על הריבאונד בנגיחה, אלא שזו נהדפה על ידי שחקני ההגנה. בדקה ה-33 ההגנה של ברצלונה סיפקה הפתעה נוספת לליברפול. הפעם זה התחיל בהרחקה רעה של ואלדס, כאשר הכדור הגיע לסיסוקו, שהקשית מ-20 מטרים היישר למשקוף.

בדקה ה-51 רונאלדינו נהנה מההזדמנות הראשונה לבעוט לשער בבעיטה חופשית מ-25 מטר, אבל הכדור שלו נעצר בידיים של ריינה. עברו להן בקושי שתי דקות והפעם דקו הכניס כדור עומק לרונלאידיניו, שפרץ לרחבה ופגש הפעם את הקורה. אז בארסה השתפרה מעט, אבל ליברפול לא הירפתה וקויט ניסה להפתיע שוב את ואלדס בדקה ה-62 בבעיטה מרחוק, כאשר הכדור שרק ליד הקורה. רייקארד חיזק את ההתקפה שלו עם גודיונסון האיסלנדי, שארבע דקות אחרי כניסתו למגרש קיבל מסירה מבריקה מדקו ופרץ משמאל כדי לכבוש מקרוב. סטיבן ג'רארד היה קרוב לכבוש בדקה ה-84 ולסגור עניין, אלא שואלדס עצר את הבעיטה שלו מצידה הימני של הרחבה. עוד אחד שיכל לסגור עניין ועוד בתוספת הזמן היה פיטר קראוץ', שקיבל מסירת רוחב מדוייקת מפנאנט במתפרצת והחמיץ מול השער בסופו של דבר, ליברפול החזיקה מעמד במאני טיים ועלתה לרבע הגמר. .


הרכב ליברפול: פפה ריינה, סטיב פינאן, ג'יימי קאראגר, דניאל אגר, ג'ון ארנה ריסה (אורליו, 77), סטיבן ג'רארד, מומו סיסוקו, צ'אבי אלונסו, אלבארו ארבלו, דירק קויט (פיטר קראוץ', 89), קרייג בלאמי (ג'רמיין פנאנט, 67).

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, ליליאן תוראם (גודיונסון, 71), רפאל מארקז, קרלוס פויול, אולגר, אנדראס אינייסטה, דקו, צ'אבי, רונאלדיניו, ליונל מסי, סמואל אטו.

ולנסיה - אינטר 0:0

ולנסיה הייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה התשיעית כדויד וייה השתלט על ריבאונד מהחמצה של מוריינטס והחמיץ מקרוב. שתי דקות לאחר מכן, רובן בראחה שפרץ לכיוון השער ושיחרר כדור מ-18 מטר שפגע בשוער סזאר ויצא החוצה.

בדקה ה-52 דיאן סטאנקוביץ' היה קרוב לכבוש את הראשון של הנרהזורי. הסרבי קיבל מסירת רוחב ממייקון בימין לצידה השני של הרחבה ושיחרר טיל שפיספס את החיבורים. ההזדמנות הראשונה של ולנסיה במחצית השניה הגיעה בדקה ה-55, כשמורטי נגח ממרכז הרחבה לידיו של חוליו סזאר. לואיס פיגו שנכנס כמחליף שלח בדקה ה-75 הגבהה מכדור חופשי לראשו של מטראצי שנגח מקרוב, אלא שמרצ'נה הרחיק מהקו. דווקא הספרדים שהסתפקו בתיקו תקפו יותר במאני טיים, בסופו של דבר זה נגמר בתיקו מאופס, שהעלה אותם לרבע הגמר.

בסיום המשחק התפתחה קטטה בין שחקני שתי הקבוצות על הדשא וגם בירידה לחדר ההלבשה.

הרכב ולנסיה: סנטיאגו קאניזארס, מיגל, רוברטו אז'אלה, ראול אלביול, אמיליאנו מורטי, מיגל אנחל אנגולו (חואקין, 77), קרלוס מרצ'נה, רובן בראחה (הוגו ויאנה, 37), דויד סילבה, דויד וייה, פרננדו מוריינטס (ויסנטה, 67).

הרכב אינטר: חוליו סזאר, מייקון, איבן קורדובה, מרקו מטראצי, מקסוול, ניקולס בורדיסו, דיאן סטאנקוביץ', אוליבייה דקור (פיגו, 64), חאבייר זאנטי, זלטאן איברהימוביץ', הרנן קרספו (חוליו קרוז, 59).

צ'לסי - פורטו 1:2

האקסית של מוריניו הדהימה את המנג'ר הפורטוגלי בדקה ה-16. גונזאלס התגבר על מלכודת נבדל של הכחולים ושלח כדור לקוורסמה, שמצא את עצמו חופשי מול פטר צ'ך, העביר את השוער וגילגל לשער. צ'לסי קיבלה הזדמנות להשוות בדקה ה-25 כשאשלי קול מצא את שבצ'נקו חופשי, אלא שהאוקראיני החמיץ מקרוב וגם דרוגבה לא הצליח לעשות כלום עם הריבאונד.

מוריניו ביצע חילוף בתחילת המחצית השניה כאשר מיקל עלה לדשא, אבל מי שהבקיע עבורו את שער השיוויון בדקה ה-48 היה אריאן רובן, אותו הולנדי שהתכסח איתו דרך התקשורת בימים האחרונים. רובן שיחרר בעיטה מ-30 מטר, שבהתחלה לא נראתה כל כך מסוכנת, אלא שהלטון שמט את הכדור שברח לתוך השער שלו. מיכאל באלאק השלים מהפך לצ'לסי בדקה ה-79. המהלך התחיל אתל דידייה דרוגבה, שנגח לכיוונו של שבצ'נקו. האוקראיני המשיך לגרמני שבעט מהאוויר ולא השאיר להלטון סיכוי.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, לסאנה דיארה (פאולו פריירה, 66), מייקל אסיין, ריקרדו קרבאליו, אשלי קול, אריאן רובן, קלוד מקאללה (ג'ון אובי מיקל, 46), מיכאל באלאק, פרנק למפארד, דידייה דרוגבה, אנדריי שבצ'נקו (קאלו, 84).

הרכב פורטו: הלטון, חורחה פוסילה, פפה, ברונו אלבס, מארק צ'ך (אדריאנו, 55), ריקרדו קוסטה, פאולו אסונסאו, ראול מיירלס (איבסון, 55), לוצ'ו גונזאלס, ריקרדו קוורסמה, ליסנדרו לופז (מוראס, 82).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ליון - רומא 2:0

אחרי שלא הצליח לכבוש במשך 90 דקות באולימפיקו במשחק הראשון, פרנצ'סקו טוטי חיכה הפעם 22 דקות בלבד כדי לשבור את הקרח במפגש הזה. מקס טונטו דהר מצד שמאל ושלח מסירת רוחב מדויקת לטוטי, שהתקרב לשער ולא השאיר סיכוי לגרגורי קופה שראה אותו מחמישה מטרים. דקה לסיום המחצית הראשונה הגיע השני של רומא, שיופיו השכיח את שער היתרון של טוטי. הברזילאי קיבל מסירת רוחב, העביר את רבלייר ושלח טיל לחיבורים כדי לקבוע 0:2.

מהצד השני, שוערה של רומא דוני עשה עבודה מצויינת במחצית השני ועצר שלוש הזדמנויות טובות של וילטורד, קאלסטרום וז'וניניו, כדי למנוע מהצרפתים לחזור למשחק.

הרכב ליון: גרגורי קופה, אנטוני רביילר, סבסטיאן סקילאצ'י, כריס, אריק אבידאל, אלו דיארה (קאלסטרום, 46), טיאגו, ז'וניניו, פלורן מאלודה, פרד, סידני גובו (וילטורד, 46).

הרכב רומא: דוני, מרקו קאסטי, פיליפ מקסס, כריסטיאן קיבו, מקס טונטו, דנילה דה רוסי, דויד פיזארו, רודריגו טאדאי, סימונה פרוטה, מאנסיני, פרנצ'סקו טוטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully