וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבישלי צפוי להמשיך, גם אם ווסטהאם תרד

5.3.2007 / 10:57

מגנוסון החליט לתת למנג'ר 12 משחקים להוכיח את עצמו, אפילו בליגה השניה. מוריניו לא מוכן לשתוק לפרגוסון, נולאן חידש חוזה בבולטון

ווסטהאם ספגה עוד הפסד ביום ראשון, הפעם לתרנגולים מטוטנהאם (4:3), ונמצאת בתחתית טבלת הפרמיירשיפ עם ניצחון אחד בלבד ב-12 המשחקים מאז שאלן קרבישלי מונה למאמן. כשלוקחים בחשבון גם את עונש הפחתת הנקודות שהקבוצה עלולה לספוג בגלל סיפור ואת שאר הצרות של הפטישים, ירידת ליגה נראית בלתי נמנעת עבור יוסי בניון וחבריו.

המנג'ר הודה לאחר המשחק כי הוא לא יופתע אם יפוטר, אבל הבעלים של הקבוצה אגרט מגנוסון הודיע כי ימשיך לתת לו אשראי גם בליגה השניה, במשך 12 משחקים, "כדי להוכיח שהוא האיש המתאים למשימה".

ויוסי בניון לאן?

התקשורת האנגלית טוענת, כי מקורות בקבוצה מסרו שככל הנראה יתבצע מהלך של ניפוי שחקנים רבים מהסגל בקיץ הקרוב. ככל הנראה קרבישלי, שמאשים את הנאיביות של חניכיו בצניחה של הקבוצה ורואה בשחקנים רבים ירושה בלתי רצויה מימי קודמו בתפקיד אלן פארדיו, יקבל תקציב לרכש.

בינתיים קרבישלי מתכוון להעניש את אנטון פרדיננד, ששיקר לראשי הקבוצה כשטען שהוא נוסע לבקר את סבתו אך למעשה חגג במסיבות מעבר לים.

עם או בלי קשר, טדי שרינגהאם בן ה-41 מנהל מגעים, על פי התקשורת האוסטרלית, עם מועדון הכדורגל של סידני.

* קווין נולאן, קפטן בולטון, חידש את חוזהו בקבוצה ל-4 השנים הקרובות. המנג'ר סם אלרדייס חשש שנולאן, יליד ליברפול, יבקש לעזוב לקבוצה גדולה כדי לשפר את סיכוייו להגיע לנבחרת, אולם התבדה.

מוריניו לא רוצה לשתוק

מנג'ר צ'לסי ז'וז'ה מוריניו ממשיך את מלחמת המילים שלו עם הקולגה מאולד טראפורד, אלכס פרגוסון. לאחר שהבוס של היונייטד אמר שהפורטוגלי צריך "לסתום את הפה" במקום להתלונן על השופטים, מוריניו מכה שנית: "אני לא מבין, למה אני צריך לשתוק? עכשיו אסור לי לדבר על שופטים, אבל כשהוא עושה את זה 20 שנה זה בסדר? מה ההבדל בינינו?
"מה הוא היה אומר אם צ'לסי הייתה מנצחת מהעונשין כמו שהם קיבלו מול מידלסבורו וטוטנהאם"?

מוריניו חושד בספורטיביות של השדים האדומים, כנראה: "יש לי את כל הכבוד כלפי השחקנים, המועדון, הקבוצה והקמפיין המצויין שהם עושים העונה. אבל מצד שני, החלק השני של הסיפור הוא שבזמן הנכון הם קיבלו הרחקה, בעיטת עונשין או שער - משהו קרה בשבילם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully