וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עשן בלי אש: 0:0 מאכזב בדרבי התל אביבי

28.1.2007 / 22:40

הדרבי התל אביבי? הדרבי הירושלמי! חוץ מרימוני עשן ואווירה, מכבי והפועל הציגו משחק מבולגן ו-0:0, מושלם לבית"ר. בלטו בהיעדרם: אבוקסיס ונמני

הדרבי התל אביבי הזה היה חם במיוחד השבוע. הפציעות של הקפטנים יוסי אבוקסיס ואבי נמני, המשטרה פשטה על בתי אוהדים משני המחנות כדי לחפש אמל"ח, האימונים לא עברו בשקט, היו חילופי דברים בין ההנהלות, וכבר בפתיחה הושלכו רימוני עשן של האוהדים הצהובים לשער 5 האדום וסביבתו. האווירה הייתה מושלמת עם עידוד מסיבי והרבה התלהבות על הדשא, אבל כשהעשן התפזר אז כל שנותרנו איתו היה משחק מבולגן וחסר מחץ שווה 0:0 פושר. ככה זה בלי נמני ואבוקסיס.

הפועל הייתה מעט מאורגנת יותר והציגה מתפרצות לא רעות, כשבצד השני מכבי הראתה הרבה התלהבות, אבל חסרה מחץ בהתקפה. אלי כהן ניסה בסיום ללכת על 3 נקודות כשהכניס את רועי דיין, ויצחק שום הפתיע עם חילוף הגנתי של טל חן במקום דגו. האוהדים הרבים שהגיעו צבועים בצהוב ואדום ועודדו ללא הפסקה רצו לקבל שער, אבל לפחות אך אחד מהם לא הולך הביתה בדכאון קליני.

המסקנה המתבקשת היא שללא אבוקסיס ונמני אין לשתי הקבוצות הרבה מה להציע חוץ מרצון טוב. המרוויחה הגדולה היא כמובן המוליכה בית"ר ירושלים, ששמרה על פער 4 בפסגה.

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק רק התחיל, והגבהה לרחבה האדומה הובילה לאיגרוף רע של שביט אלימלך. רוסו ניסה לנגוח פנימה, אבל אלימלך חזר בזמן וקלט את הכדור על הקו.

דקה 4: הדקות הראשונות היו חמות מאוד, ומלבד עבירות קיבלנו גם מתפרצת אדומה מצוינת. ברדה השתחרר במרכז המגרש, שלח את טועמה, והאחרון בעט מ-20 מטרים כדור אל תוך הערפל הסמיך (מהרימונים של אוהדי מכבי), אבל קאלה הדף. בקרן שלאחר מכן הגיע הכדור איכשהו לבאדיר, שעמד בודד לחלוטין 5 מטרים מהשער, אבל בעט בשמאל גבוה גבוה מעל השער.

דקה 14: התקפה מתפרצת מסורבלת של מכבי מסתיימת ברגליים של מישאלוב, שמ-20 מטרים בועט חזק, אבל לא מדויק.

דקה 24: כדור ארוך של אבוטבול מצא את ורמוט באגף ימין. אבל יחיאל הרחיק רע את ההגבהה שלו, אבל באדיר לא היה מדויק מתוך הרחבה.

דקה 29: ביטון גנב כדור מפאאס, חלף על פני רמי דואני, ומול אלימלך הקפיץ קטנה שחלפה על פי השער.

דקה 54: כל הרחבה של מכבי הייתה מלאה בשחקנים צהובים, והכדור בסופו של דבר הגיע לוורמוט, שבעט שטוח למרכז השער.

דקה 57: כדור קרן הגיע לאבוטבול, שבעט בעוצמה כדור שפוגע בשני שחקני מכבי לפני שנוחת בידיים של קאלה.

דקה 67: מסיקה נגח מחמישה מטרים החוצה, כששפונגין נותר מתוסכל מאחורי, לאור העובדה שהיה במצב טוב יותר.

דקה 71: הגבהה של טועמה מצאה את אוגבונה הגבוה, והחלוץ הוריד כדור, אבל במקום בעיטה נוצרה ערבוביה ברחבה של מכבי, עד שההגנה הרחיקה את הסכנה.

הרכבים:

מכבי ת"א: טברטקו קאלה; יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ' אורי שטרית; שירן ייני (רועי דיין, 81), מושיקו מישאלוב, יוסי שבחון, ג'ובאני רוסו (ארז מסיקה, 64), עומר פרץ; משה ביטון.

הפועל ת"א: שביט אלימלך; יגאל אנטבי, חאבייר פאאז, רמי דואני, דני בונדר; ואליד באדיר, שי אבוטבול, סלים טועמה, ברוך דגו (טל חן, 81), גילי ורמוט (זיטו אוגבונה, 64); אליניב ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully