וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל צ'לסי: "נביא שחקנים בינואר"

23.1.2007 / 11:04

האם סאגת בן חיים טרם הסתיימה? בולטון הביאה בלם חדש, והאלופה מחפשת רכש לטווח ארוך. מוריניו ורובן לא מסתדרים, האחרון עשוי לעזוב

מנכ"ל צ'לסי, פיטר קניון, אמר הבוקר (שלישי) שנעשים כל המאמצים האפשריים לחזק את הסגל של ז'וזה מוריניו. בשבועות האחרונים מתרבים הדיווחים על חוסר ההרמוניה בסטמפורד ברידג' בין הצוות המקצועי לבעלים רומן אברמוביץ', אבל קניון טוען שלא היו דברים מעולם. הוויכוחים וחוסר ההסכמות נובעים כנראה ממערכת היחסים הקרובה בין אברמוביץ' לחלוץ הרכש אנדריי שבצ'נקו, שלא נהנה מאמונו של הקואץ'. מוריניו גם רמז שלא היה חלק ממקבלי ההחלטות בנוגע להחתמתו של האוקראיני.

"ז'וזה היה מודע לכל שחקן שמגיע לכאן, זו שטות לומר שכפינו מישהו על המאמן שלנו", סיכם קניון.

בין לבין התלונן המאמן הבכיין על כך שלא קיבל את השחקנים שביקש שיביאו בחלון ההעברות. אחת העסקאות שהיו קרובות לסיכום ובסופו של דבר לא נסגרו הייתה העברתו של בלם בולטון טל בן חיים. ייתכן שהסיפור הזה טרם הסתיים. סיבה לאופטימיות היא הבלם החדש של בולטון, פוסני דיאוורה מסנט אטיין, שעבר את הבדיקות רפואיות ואמור להתחיל להתאמן עם חבריו החדשים. בינתיים הוא יהיה באצטדיון ריבוק בתור מושאל, ומשם השמיים הם הגבול.

"יש כמה שחקנים שידברנו עם המועדונים שלהם, ואם נצליח להביא מישהו מהם זה ישמח אותנו", אמר קניון. "אבל יש שלל סיבות שבגללן זה לא יתאפשר, כי קשה לסגור עסקאות בינואר. אנחנו לא מתכוונים לזרוק כסף לטווח הקצר, וכל שחקן שמגיע צריך להיות בתוכניות של הצוות המקצועי גם בעונה הבאה, מה שמקצר את המועמדים".

אחד מאותם מועמדים היה ריקרדו קווארסמה הפורטוגלי, שאמור היה לתפוס את מקומו באגף של ג'ו קול הפצוע, אולם תג מחיר של 14 מיליון ליש"ט הוריד את העסקה הזו מסדר היום.

מי שעשוי לעזוב בקיץ את סטמפורד ברידג' הוא אריאן רובן, שלא מסתדר עם הבוס הקשוח, שדורש משחקניו להיות פייטרים קשוחים ומסוקסים. וההולנדי הכשרוני הוא הרבה דברים, אבל פייטר, קשוח ומסוקס הוא לא. בשבת הוא הלך לצלוע אחרי 20 דקות, כשליברפול כבר מוליכה 0:2, ומוריניו קיבל ת'חורפה וקרא למחליף שון רייט פיליפס: "תתכונן להיכנס. פאקינג תורידו אותו מהמגרש". אחר כך כשנשאל הפורטוגלי על מצבו של הקשר המחונן, הוא ענה: "אני לא יודע כמה זמן ייקח לו להתאושש, אבל בדרך כלל כל פציעה שלו נמשכת זמ רב". ידוע שבאיירן מינכן בעניין, וייתכן שגם ריאל מדריד.

עיתון "טוטוספורט" האיטלקי מצטט את סוכנו של למפארד, שרומז שאפשר להביא אותו ליובנטוס, מאחר שהקשר מסיים את חוזהו ביוני הקרוב. כזכור, השבוע פורסם ב"גאזטה" שהגברת הזקנה מעוניינת בג'רארד, וקשר צ'לסי עשוי להיות אופציה חלופית במקרה שליברפול לא תאפשר לקפטן שלה לעזוב.

בינתיים מתכוננת צ'לסי לארח את גומלין חצי גמר גביע הליגה נגד וויקומב הצנועה, אחרי שהקבוצות נפרדו ב-1:1 במשחק הראשון. בישראל מחזיקים אצבעות לבן סהר, אבל נראה ששבצנ'קו יתפוס את מקומו בסגל.

"כל הלחץ על צ'לסי, כי כולם מצפים מהם לנצח", אמר מאמן וויקומב פול למברט. "מצד שני, אפילו ברצלונה לא ניצחה אותם העונה בסטמפורד ברידג'".

חדשות נוספות:

* הקרב של ילד הפלא של סאוטהמפטון, גראת' בייל, מתקרב להכרעה. מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, ארסנל נאבקות על שירותיו. התרנגולים הגישו את ההצעה הגבוהה ביותר, אבל רוב הסיכויים שיונייטד תזכה בשחקן הצעיר.

* אלכסיי סמרטין, קשר נבחרת רוסיה ודינמו מוסקבה, בדרך חזרה לאנגליה, כנראה לפולהאם, אבל גם ווסטהאם בעניין. סמרטין לא זומן לסגל רוסיה למשחק מול הולנד, ב-7 בפברואר.

* ריקרדו רושה, בלם בנפיקה, סיכם בטוטנהאם תמורת 3.8 מיליון ליש"ט. "זאת הגשמת חלום עבורי", אמר רושה, שכבר נמצא בלונדון.

* קלאודיו ריינה, קשרה האמריקאי של מנצ'סטר סיטי, שוחרר מהקבוצה והוא בדרך חזרה לליגה בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully