וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של בניון בווסטהאם ממשיך להתערער

9.1.2007 / 22:26

הפטישים הביעו עניין בפרדי ליונברג על המשבצת של הישראלי. מתח בין אברמוביץ' למוריניו, ריאל מדריד עוקבת אחר ההתפתחויות

נראה שדרכו של יוסי בניון בווסטהאם הגיעה לאין מוצא, ובקרוב הוא ימצא את עצמו בקבוצה אחרת. אחרי חוסר האמון של אלן קירבישלי בכוכב הישראלי והמרמור של האחרון ממצבו המקצועי, כעת מגיעים דיווחים מאנגליה שפרדי ליונברג מארסנל נמצא חזק על הכוונת של הפטישים.

בארסנל מוכנים לוותר על השבדי, שהרעיד את הרשתות בהייבורי (קצת פחות הולך לו אצטדיון האמירויות) במשך שמונה עונות, וההצעה שנמצאת כרגע על השולחן עומדת על 7 מיליון ליש"ט.

הבעלים אגרט מגנסון מוכן לשלם את משכורתו המלאה של ליונברג כדי להינצל מירידה, וזו מכניסה לכיסו של הקשר 70 אלף ליש"ט כל שבוע. המהלך מגיע אחרי שהשיחות עם צ'לסי להבאתו של שון רייט פיליפס לאפטון פארק בעבור 9.8 מיליון ליש"ט נתקעו בעקבות סירובו של הקשר להחליף חולצות.

ליונברג בן ה-29 היה בהלם כששמע שארסנל כבר אינה מעוניינת בשירותיו, וזאת למרות שנותרו לו שנתיים על החוזה. ווסטהאם תנסה גם להביא את המגן הימני לאורן בהשאלה עד לסיום העונה.

שחקן נוסף שנוחת בקישור של הפטישים הוא נייג'ל קוואשי מווסט ברומיץ' מליגת המשנה. הסקוטי הגיע תמורת 1.5 מיליון ליש"ט, חתם על חוזה לשלוש וחצי שנים, והקבוצה תשלם 200 אלף ליש"ט נוספים לווסט ברום אם תישאר בליגה או תעלה בחזרה כשהוא בקבוצה.

אברמוביץ' סוגר את הברז

בינתיים הרוחות לא שוקטות בסמפורד ברידג'. הבעלים של צ'לסי רומן אברמוביץ' מהדק את הפיקוח שלו על ז'וזה מוריניו, מה שדוחף את הפורטוגלי עוד קצת החוצה מסטמפורד ברידג'. מעתה הוא יצטרך להצדיק כל פאונד שיוצא מהארנק של הבוס, ולהכניס בהתאם סכומים שיכסו כל הוצאה. זו הפעם הראשונה מאז שהגיע ללונדון שמוריניו צריך לחשב טוב טוב את השקלים שהוא מוציא על רכש.

בריאל מדריד, שם מעמדו של פאביו קאפלו הולך ומתערער, עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות, עם עין לקיץ הקרוב, בו ינסו להביאו לסנטיאגו ברנבאו. מאז שהגיע אברמוביץ' לסטמפורד ברידג' הוא הוציא כ-200 מיליון ליש"ט על רכש.

חדשות נוספות:

* קשר שפילד יונייטד פיל ג'גיילקה יעבור לליברפול בעבור 9 מיליון ליש"ט בתום העונה אם שפילד תרד ליגה. כרגע היא עם 23 נקודות, 5 מעל לקו האדום. ליברפול מנסה להביא את שוער סמפדוריה בן ה-21, דניאלה פאדלי, בהשאלה עד לתום העונה.

* מאמן ניוקאסל וליברפול לשעבר, גראהם סונס, אמר כי הוא מוכן להוציא מכיסו 20 מיליון ליש"ט על מנת לקנות את וולבס מידיו של סיר ג'ק היווארד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully