וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו חם על קאפלו

9.1.2007 / 13:44

מאמן ריאל לא כלל את הברזילאי בסגל בהפסד לדפור, והקשר דורש בירור. קאפלו גם ליכלך על קנבארו ואמרסון. סופר קלאסיקו על לאודרופ ג'וניור

הרוחות ממשיכות לסעור בריאל מדריד. האימפריה הספרדית הפסידה פעמיים ברציפות, 3:0 לרקאטיבו הואלבה ו-2:0 לדפורטיבו לה קורוניה, והלחץ רק הולך וגואה. רוביניו ישב ביציע בריאזור, ודורש מהמאמן פאביו קאפלו פגישה אחד על אחד כדי לברר את העניין. המאמן האיטלקי טוען כי הקשר הברזילאי חזר לא בכושר מהחופשה הברזילאית, ולא התאמץ באימונים טרם המשחק מול החברים של דודו אוואט.

קאפלו נפגש אמש (שני) עם הנשיא רמון קלדרון, שביקש הסברים לשתי התצוגות האחרונות. המאמן מצא את האשמים: השחקנים. אחד האשמים המרכזיים מבחינתו של הקואץ' הוא רונאלדו, שלפי הטענות משפיע לרעה על רוביניו ומרסלו וביצע כמה וכמה עבירות משמעת, וכי חזר למדריד מהחופשה "במצב פיזי שלא מאפשר לו להתאמן בצורה מקצוענית".

קאפלו אף הוסיף: "אני לא רוצה אותו יותר בקבוצה. אם אתם יכולים למכור אותו בחלון ההעברות, אז תעשו זאת". רונאלדו, שהוצא למילאן וקבוצות גדולות נוספות, לא יהיה בסגל למשחקים הקרובים מול בטיס בגביע (חמישי) וסראגוסה (ראשון). אחת האופציות של המועדון הלבן היא לשלוח את הברזילאי לצ'לסי בתמורה לאנדריי שבצ'נקו, אבל עושה רושם שמדובר בעיקר בדיבורים.

הלכלוכים של קאפלו לא פסחו גם על בקהאם ("אל תאריכו לו את החוזה"), פאביו קנבארו ואמרסון ("אני לא מזהה אותם").

עוד בגזרת השמועות: מקורות בריאל טוענים כי אם ז'וזה מוריניו יאבד את מקום עבודתו בלונדון, תחכה לו עבודה חדשה במדריד. אותן מקורות מגדירות את קאפלו כ"איש מת מהלך".

ריאל ובארסה שוב נלחמות על לאודרופ

מיכאל לאודרופ כיכב במדי ברצלונה בתחילת שנות ה-90, וזכה עמה בארבע אליפויות רצופות ובגביע אירופה לאלופת. אחר כך הוא עשה את המעשה שלא ייעשה וחצה את הקווים לריאל מדריד, איתה זכה באליפות על חשבון קבוצתו לשעבר. דבר נוסף בו זכה היה ביחס עוין בביקורו בקמפ נואו במדים הלבנים. אולם מאז הרבה מים זרמו בירקון, ויחסיו של לאודרופ עם הקטלונים השתפרו. מה שכן, לא משנה כמה שנים יעברו, היריבות בין בארסה לא ריאל לא שוככת.

הזירה החדשה היא בניו של לאודרופ, מאדס בן ה-17 ואנדראס בן ה-16, שמשחקים בקופנהאגן ובלינגבי. המנהל הטכני של ברצלונה צ'יקי בגיריסטיין שוחח עם אבא מיכאל בנושא, ומאמן ריאל מדריד B מיצ'ל התקשר לסוכנו. המשך יבוא.

חדשות נוספות:

* מאמן בטיס לואיס פרננדז טוען כי אינו מתכוון לחפש חיזוק בחלון ההעברות "אני מרוצה מהשחקנים שיש לי, אני לא מוצא סיבה להביא חדשים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully