וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה גוון: "אם יפטרו אותי אז יפטרו אותי"

3.1.2007 / 11:11

המאמן מודע לכך שהקרע בינו לבין פרגוסון עשוי לעלות לו במשרתו: "הוא חתר תחתיי". האוהדים קיללו את המאמן ומאיימים במהומות

אמש (שלישי) אחרי הניצחון הדחוק של ריינג'רס 0:1 על מאת'רוול, דיבר לראשונה המאמן פול לה גוון על הסיבות שהובילו אותו לקחת לבארי פרגוסון את סרט הקפטן, מהלך שבסופו של דבר צפוי להסתיים בעזיבה של הסקוטי את המועדון. והנה, היריבה הבאה של הפועל ת"א ב-1/16 גמר גביע אופ"א נכנסת לסחרור שעשוי לסייע לאדומים להמשיך הלאה במפעל.

"הוא ניסה להשיג יותר מדי השפעה", אמר הצרפתי. "חשבתי על טובת הקבוצה והמועדון. אנחנו צריכים קפטן שנותן דוגמה ולא אחד שחותר תחת המאמן".

האוהדים באייברוקס לקחו קשה את המהלך והביעו תמיכה בפרגוסון, ולה גואן מודע לכך שזה עשוי לעלות לו במקום עבודתו. "האוהדים צריכים להבין שזו לא הייתה גחמה שלי, אבל אני יודע שבמצבים כאלה מעמדו של המאמן בסכנה", הודה. "החלטתי מה שהחלטתי מבלי לחשוב אם זה יסבך אותי או לא, כי אני חייב לעבוד בכבוד, ואם יפטרו אותי אז יפטרו אותי".

פרגוסון הגיע ביום שני למתקן האימונים, ונקרא למשרדו של המאמן, שם הודיע לו האחרון שהוא כבר אינו הקפטן, וגאווין ריי יקבל את הסרט. פרגוסון עזב את המקום בדמעות, ארז את חפציו ואמר לשחקנים שהוא לעולם לא ישחק יותר במועדון. מחר (חמישי) הוא אמור להגיע לאימון.

"אני לא יודע אם הוא יכול לשחק עבורי, זה יהיה קשה", אמר לה גוון. "הוא יצטרך לשנות לחלוטין את הגישה שלו. הוא שחקן גדול ואני מעריך את מה שהוא עשה עבור המועדון".

חלוץ ריינג'רס לשעבר וחברו של פרגוסון בילי דודס העניק את הגירסה של השחקן: "המאמן אמר לו שהוא לא ישחק יותר אי פעם עבור ריינג'רס כי הם לא מסתדרים. זה מדהים כי בכדורגל צריך לדעת להסתדר עם אנשים שאתה לא אוהב לטובת המועדון".

אסטון וילה, אברטון וניוקאסל מעוניינות בשחקן.

אוהדים רבים הגיעו לאצטדיון של מאת'רוול כדי להביע תמיכה בפרגוסון ולשרוק בוז ולקלל את המאמן. "אני רוצה לשלוח את לה גוון חזרה לצרפת", אמר אוהד ותיק בן 73. "אם הוא לא יחזיר אותו לתפקיד הקפטן האוהדים יעשו מהומות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully