וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מחפשת מימון להבאת דייויד וייה

29.12.2006 / 14:31

הקבוצה מוכנה לשחרר את קראוץ' תמורת 12 מיליון פאונד, ניוקאסל מציעה רק שבעה. לה גוון מתחנן לקצת תמיכה בגלאזגו ריינג'רס

ליברפול מוכנה לשחרר את פיטר קראוץ' כדי לממן את הבאתו של החלוץ דייויד וייה מולנסיה. ניוקאסל מתעניינת בשחקן בן ה- 25 אבל מוכנה לשלם תמורת החלוץ הגמלוני רק שבעה מיליון פאונד בעוד ליברפול דורשת שנים עשר מיליון. בכל מקרה וייה לא יוכל לשחק נגד ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות,משום ששיחק בליגץ האלופות העונה במדי ולנסיה. גם לוקאס ניל, המגן האוסטרלי של בלקבורן, מועמד להצטרף לליברפול.

רובר פירס, קשר ויאריאל הספרדית בן ה- 33, מעוניין לחזור לארסנל לעונת פרישה, וכבר פנה בעניין למנג'ר ארסן ונגר. הצרפתי סובל מפציעה חמורה בברך וטרם שיחק העונה.

כדורגלן העבר הגרמני גינטר נצר כתב בטור האישי שלו ב"בילד" שאם אכן מנצ'סטר יונייטד מציעה 30 מיליון פאונד עבור אואן הארגריבס, כדאי לבאיירן להיפטר מהר מהשחקן, ששווה הרבה פחות.

צ'רלטון צירפה את הבלם/קשר הסיני זנג זה בן ה- 26 בהשאלה עד תום העונה עם אופציה להחתים אותו בקיץ.

האדמה בגלאזגו רועדת תחת רגליו של לה גוון

פול לה גוון, מאמנה של גלאזגו ריינג'רס, יריבתה של הפועל ת"א בגביע אופ"א, מבקש אורך רוח מאוהדי הקבוצה לקראת החודש הקרוב שיכריע את גורל הקבוצה. ההפסד 2:1 לאינברנס באייברוקס הביך את הפרוטסטנטים והוריד אותם למקום השלישי בליגה הסקוטית, 17 פחות מיריבתה הגדולה גלאזגו סלטיק.

"אנו נזדקק לתמיכת האוהדים", אמר לה גוון, אבל מי שהופך קצר רוח הוא הבעלים של הריינג'רס דיוויד אדגר. "אנו מתחילים לאבד סבלנות. הסלטיק עם כמעט 20 נקודות מעלינו ואנו נכנסים לסדרת משחקים שאנו מצפי לנצח", שלח אדגר רמז לכיוון מאמנה לשעבר של ליון הצרפתית. ואם לה גוון לא הבין את הרמז הדק, אדגר דאג לחדד את דבריו: "לה גוון אמר כמה דברים קצת מפתיעים על כך שאינו יכול להחתים שחקנים טובים ממה שיש לו עכשיו. ובכן, הוא צריך למצוא פתרונות, תקופת ימי החסד תמה".

בלם הקבוצה פיל בראדלי צפוי לחזור בינואר למנצ'סטר יונייטד, לפי ההסכם בין הקבוצות, אבל לה גוון יכול להתנחם שכריס בויד חזר להתאמן אחרי פציעה ממושכת. מה שבטוח הוא, שהמאמן הצרפתי צריך לתמרן עם חומר השחקנים שיש לו, כי חיזוק בולט כנראה לא ינחת באייברוקס.

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully