וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקזר למען חיפה

30.11.2006 / 0:00

הצרפתים עשו את שלהם בשביל החניכים של רוני לוי וניצחו 1:4 את פרטיזן. סביליה דרסה 0:4 את גראסהופרס, פארמה ניצחה בלאנס

אל מכבי חיפה, שהבטיחה הערב (רביעי) את מקומה בשלב הנוקאאוט של גביע אופ"א, הצטרפו חמש קבוצות נוספות - סביליה, שחגגה עם 0:4 על גראסהופרס, אלקמאר שסיימה בתיקו 2:2 עם סלובן ליברץ, פארמה, שניצחה 1:2 את לאנס, דינמו בוקרשט, שגברה 1:2 על לברקוזן, וגם גלזגו ריינג'רס, שנחה השבוע אבל הבטיחה את עלייתה בזכות התוצאות האחרות בבית א'.

פרטיזן בלגרד - אוקזר 4:1

אוקזר התאוששה מהתקופה הלא טובה שלה, עם ניצחון ענק בבלגראד. דווקא בהתחלה זה היה נראה כמו עוד משחק נפל של אוקזר. נבוסיה מרינקוביץ' העלה את פרטיזן ל-0:1 בבעיטה חופשית כבר בדקה החמישית, אבל בנואה שיירו (18) ודניאל ניקולה (24) עשו מהפך. בדקה ה-36 קנגה אקלה עשה את ה-1:3 לאוקזר, ופיירוני סגר את הסיפור בדקה ה-82 עם הרביעי של הצרפתים.

בית ב': דינמו הבטיחה את העלייה

דינמו בוקרשט - לברקוזן 1:2

הגרמנים פתחו עם שער יתרון של סרגיי ברבארז בדקה ה-22, אבל צמד פרטי של קלאודיו ניקולסקו (32 ו-76) נתן את הנקודות לדינמו.

בשיקטאש - קלאב ברוז' 1:2

הבלגים עלו ל-0:1 מפנדל של בוסקו באלבן בדקה ה-14. הטורקים, שהפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהם, השוו בדקה ה-32 מרגלי איברהים, ועשו את המהפך בדקה ה-70, מפנדל של ריקארדיניו.

בית ג': סביליה לא עוצרת

גראסהופרס - סביליה 4:0

החרגולים לא היוו יריב למחזיקת גביע אופ"א, שדרסה את השוויצרים בלי רחמים. דניאל אלבס כבש צמד (16 ו-53), ארנסטו צ'בנטון (63) ובלנקו קפה (86) השלימו את התבוסה.


אלקמאר - סלובן ליברץ' 2:2

ההולנדים הנהדרים, שכבשו שמונה שערים בשני משחקיהם הראשונים בשלב הבתים, ספגו שער מפתיע בדקה ה-28 מרגליו של זאפוטוקני. אלקמאר הצליחה לאזן בדקה ה-69 עם שער של סטייסון, אבל פאפוסק הדהים עם 1:2 בדקה ה-85. בדיוק כשהצ'כים חשבו שהם הולכים לצאת מהולנד עם ניצחון, כבש ג'וליאן יינר את השוויון והותיר אותם עם נקודה אחת בלבד.

בית ד': פארמה עדיין מושלמת

לאנס - פארמה 2:1

המארחים פתחו טוב מאוד, ועלו ליתרון מוצדק בדקה ה-20, משער של דניאל קוזין בבעיטה מקצה הרחבה. זלטקו דדיץ' השווה בדה ה-77 לאחר פריצה מצוינת, ודניאל פאפוני כבש את שער הניצחון של האיטלקים בדקה ה-92.

אוסאסונה - אודנסה 1:3

פאצ'י פאנואל פתח את השערים בדקה ה-29, והוסיף עוד אחד בדקה ה-66. בדקה ה-75 הוא כבר הרגיש לא נעים, וצמצם את התוצאה ל-1:2 עם שער עצמי. ברנרדו רומאו דאג להבטיח לספרדים את הניצחון בדקה ה-85 עם השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully