וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון כמעט קארו את ריאל

21.11.2006 / 19:35

ג'ון קארו נתן משחק ענק וליון הייתה עדיפה על ריאל מדריד אבל המשחק הסתיים ב-2:2. סלטיק-מנצ'סטר יונייטד 0:1, א.א.ק - מילאן 0:1

זה בדיוק מה שרצינו. ליגת האלופות המשיכה לענות הערב (שלישי) על כל הציפיות עם משחקים גדולים, תוצאות שונות ומפתיעות ושערים יפים.

ליון וריאל מדריד נפגשו למשחק פיסגה על ראשות בית 5 ונפרדו בתיקו 2:2 אחרי משחק מלא בארועים. סטיאווה בוקרשט ודינמו קייב נפרדו ב-1:1 והרומנים כנראה ישחקו בגביע אופ"א.

בבית 6 המצב הסתבך ובעוד שבועיים נמרוט עצבים. סלטיק ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד והישתוותה אליה עם 9 נקודות. בנפיקה רחוקה שתי נקודות מהשתיים אחרי ניצחון 1:3 על פ.צ קופנהאגן ובעוד שבועיים תצא לאולד טראפורד כדי לנסות ולגנוב ניצחון ועלייה.

בבית 7 המצב דומה. ארסנל, שניצחה 1:3 את המבורג ופורטו שהשיגה 0:2 בחוץ על צסק"א מוסקבה, ראשונות בבית עם 10 נקודות, אבל הרוסים עם 8 נקודות ועוד לא איבדו סיכוי.

מילאן השלימה סופית את עלייתה מבית 8, אבל עשתה זאת בצורה לא הכי יפה, אחרי שהפסידה 1:0 לא.א.ק אתונה. התיקו של ליל, 2:2 מול אנדרלכט, שנעזרה בצמד של מבו מפנזה, הבטיח לאיטלקים את העלייה לשמינית הגמר.

בית ה': הכדורגל ניצח

ריאל מדריד - ליון 2:2

הלבנים של קאפלו מתחילים להתחבר ולהציג כדורגל מצוין. במחזור הראשון בבית הם נוצחו בסטאד דה ז'רלן 2:0 והיום חיפשו נקמה. אלא שחיפושים לחוד ומציאות לחוד. ג'ון קארו הנורבגי, אחד השחקנים הכי מושמצים ביבשת, השכיח את חסרונם של קארים בנזמה ופרד הפצועים וכבש בדקה ה-11 אחרי פריצה עוצמתית לרחבה. ריאל חשבה שזו הייתה מעידה ושתכף היא תשוב למשחק, אבל דווקא ליון כבשה את השער השני במשחק. ז'וניניו העלה כדור חופשי מצד ימין בדקה ה-32 ופלורן מאלודה הקדים את כל ההגנה בלבן כדי לדחוק פנימה. 0:2 ובישול חמישי בליגת האלופות של הברזילאי.

מחמדו דיארה צימק כעבור 6 דקות בנגיחה חזקה אחרי בישול של רוד ואן ניסטלרוי. ההולנדי עצמו, שבקושי הורגש במשחק, הוכיח שהוא חלוץ גדול ואחרי הבישול הוסיף שער שוויון בדקה ה-83. זהו? בכלל לא. חגיגת הכדורגל נמשכה, ואן ניסטלרוי סחט פנדל בדקה ה-89, אבל אחרי שהיווה בורג חשוב בחזרה של ריאל למשחק, לקח גרגורי קופה את הפנדל שהוא עצמו בעט.


סטיאווה בוקרשט - דינמו קייב 1:1

הרומנים אירחו את דינמו עם סיכוי למקום שלישי ומשם היישר לגביע אופ"א ובזכות הניצחון המפתיע שלהם על האוקראינים 1:4 במחזור הראשון, התקרבו לשם מרחק נגיעה. פלורין צ'רנאט העלה את האוקראינים ליתרון בדקה ה-29. ניקולאה דיקה הישווה 21 דקות לסיום המשחק בבעיטה יפה, שחלפה על פניו של אולכסנדר שובקובסקי. קלמי סבן לא היה בסגל סטיאווה למשחק.

בית ו': סטראכן ניצח בקרב על סקוטלנד

סלטיק - מנצ'סטר יונייטד 0:1

אלופת סקוטלנד אירחה בפארקהד את מוליכת הפרמיירליג, שהגיעה בכושר נהדר. במחזור הראשון ניצחו האנגלים 2:3 ומאז הם השיגו עוד שני ניצחונות, כשתיקו הערב היה מספיק להם בשביל עלייה, אלא שחניכיו של אלכס פרגוסון כנראה החליטו למתוח אותו העונה ואחרי שהפסידו בקופנהאגן במחזור הקודם, השאירו את הנקודות גם בסקוטלנד. 9 דקות היו רחוקים השדים האדומים מהתיקו, אלא שאז הם פגשו בעוד בעיטה חופשית מביתו של אומן החופשיות היפני בעל רגל שמאל המוזהבת, שונסוקה נקאמורה, וסלטיק ניצחה 0:1.


בנפיקה - פ.צ. קופנהאגן 1:3

בנפיקה שמעה על הניצחון של היריבה פורטו על צסק"א במוסקבה, ורצתה גם כן. לאו ופאבריציו מיקולי בדקות 14 ו-16 העניקו להם יתרון מבטיח והדנים יכולים להמשיך ולהיזכר בניצחון המפתיע שלהם על היונייטד במחזור הקודם. לא הרבה יותר. מיקולי כבש את השני שלו ואת השלישי של הפורטוגלים בדקה ה-37, אחרי טעות בהגנה הדנית. מרקוס אלבק צימק דקה לסיום.

בית ז': הכל פתוח עוד לא מאוחר. עדיין

צסק"א מוסקבה - פורטו 2:0

בית ז' פתוח לחלוטין. צסק"א זכתה באליפות רוסיה ביום שבת ופתחה את הבית טוב, אבל אולי לא התעוררה בזמן מחגיגות האליפות. פורטו פתחה את המשחק בצורה נהדרת, עם שער כבר בדקה השנייה. ריקרדו קווארסמה ניצל מסירה של ליסנדרו לופז כדי להכניע, לראשונה בקמפיין העונה, את איגור אקינפייב. ליסנדרו לופז סידר את השני של פורטו בדקה ה-61, הפעם ללוצ'ו גונזאלס, שכבש את השלישי שלו במפעל העונה. פורטו עלתה למקום הראשון בבית ובעוד שבועיים תארח את ארסנל למשחק פשוט מטורף, שכנראה יתברר כגורלי לשתי הקבוצות.


ארסנל - המבורג 1:3

במחזור הקודם התותחנים אירחו את צסק"א ולא הצליחו לנצח אחרי ים של החמצות, חלקן, מסמרות שיער. התיקו המאופס השאיר את ארסנל במקום השני בבית והיום ההווה נראה שחור למדי אחרי שרפאל ואן דר וארט ההולנדי העלה את מאכזבת השנה של הכדורגל האירופאי ליתרון כבר בדקה ה-4. ארסנל הרגישה את הלחץ עד הדקה ה-52. אז הישווה הולנדי אחר, רובין ואן פרסי, אחרי מהלך קבוצתי יפה. עמנואל אבואה בדקה ה-83 וז'וליו באפטיסטה שתי דקות לסיום השלימו מהפך ענק של ארסנל, השאירו את הגרמנים ללא נקודות וכבר יכולים לחשוב על המותחן בעוד שבועיים מול פורטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית ח': מילאן צונחת

א.א.ק. אתונה - מילאן 0:1

הרוסונרי עלו למרות ההפסד, אבל היכולת הזוועתית שלהם נמשכת. דווקא א.א.ק, שבמחזור הקודם השיגה ניצחון ראשון בליגת האלופות אחרי 21 משחקים, עלתה ליתרון בדקה ה-32, אחרי בעיטה חופשית של ז'וליו סזאר. למזלה מילאן לא הסתבכה בזכות התוצאה במשחק השני, אבל היכולת והתוצאות ממשיכים לא לשכנע.


ליל - אנדרלכט 2:2

הצרפתים הגיעו למשחק מהמקום השני בבית, אבל פזלו לאתונה, למפגש השני בבית. פיטר אודמווינגי הניגרי, שמפציץ בליגה, עשה זאת גם כאן כשכבש לזכות ליל בדקה ה-28. מ'בו מפנזה, שהיה בספק למשחק בגלל פציעה, הישווה 10 דקות מאוחר יותר. המחצית השנייה נפתחה בסערה. ניקולה פאוברג העלה את הצרפתים ליתרון שני בדקה ה-47, בבעיטה חזקה לרשת העליונה, אבל הבלגים שוב תיסכלו כשהישוו כעבור דקה, מהשער השני של מפנזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully