וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: בן יוסף, קייסי וזנדברג פותחים

לי בוץ

14.11.2006 / 15:20

כך פרסם קשטן, שאמר: "המוטו שלי הוא לנצח בבית ובחוץ. בבית יש מחויבות לסמל, לדגל ולקהל". גם באדיר וזנדברג יפתחו מול קרואטיה

ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, פרסם הבוקר (רביעי) את ההרכב שיפתח מול קרואטיה. אוואט, אפק, בן יוסף, בן חיים, קייסי, באדיר, אלברמן, עידן טל, זנדברג, בניון, קולאוטי. גרשון, בן שושן ותמוז יחכו על הספסל.

קשטן ערך אמש (שלישי) את הופעתו הקבועה מול כלי התקשורת ערב המפגש מול קרואטיה, במסגרת מוקדמות יורו 2008. המאמן נראה מעט לא רגוע ובעיקר התגונן, תוך כדי שהוא מרבה להשיב בשאלה, חזרה על שאלות העיתונאים.

תחילה התייחס המאמן לסוגיית פציעתו של הקפטן יוסי בניון: "יוסי בהחלט כשיר למשחק. למרות שהוא סובל מקרע חלקי בשריר, הוא ערך שני אימונים, ושחקנים לפניו כבר שיחקו בעבר עם קרע חלקי. ההחלטה לשתף את יוסי היא החלטה משותפת של הצוות המקצועי והשחקן עצמו. גם הרופא של ווסטהאם דיבר עם ד"ר מרק רוסנובסקי, ויהיה בסדר".

על האירוע האלים בלובי המלון בו מתגוררת הנבחרת בין סוכן השחקנים דייויד אבו ואביו של טל בן חיים, עמנואל, התלוצץ המאמן ואמר: "לפני יומיים קניתי את המלון". ואז הוסיף ברצינות: "נבחרת ישראל היתה עסוקה בדברים יותר מהותיים. לא הייתי עד לאירוע והוא לא מעניין אותי. אנחנו מפוקסים ודרוכים לקראת המשחק".

על הבהלה לכרטיסים למשחק, הגיב: "יש לנו סיפוק מהעובדה שלראשונה מזה 16 שנים יש כזאת בהלה לכרטיסים למשחק. העובדה שיהיו פה 40 אלף צופים יחד עם מיליונים בבית יוצרת מחויבות גדולה אצלנו. אנחנו מצפים מהקהל לתמוך ולעודד גם ברגעים פחות טובים במשחק. לנבחרת בבית יש מחויבות לסמל, לדגל ולקהל. עם כל כך הרבה אוהדים לא צריך זריקות מוטיבציה ועידוד נוספות".

לגבי היריבה אמר המאמן: "אין נבחרת מושלמת וגם לנבחרת קרואטיה יש חולשות. לפני רוסיה אמרתי שהמוטו שלי זה לנצח גם בבית וגם בחוץ והאמירות תקפות גם היום. אנחנו לא מרכינים ראש בפני אף נבחרת, אנחנו צריכים לדבר פחות ולעבוד יותר על האלמנטים שאנחנו רוצים לראות במשחק של הנבחרת. אני מאמין בדבר אחד - ככל שנהיה יותר ביחד הנבחרת עוד תלך ותשתפר".

ואי אפשר גם בלי תירוצים. "ההכנה לא אופטילית כי הליגיונרים הגיעו רק ביום ראשון אחרי משחק ליגה, ודודו אוואט הגיע בכלל ביום שני. עם זה אנחנו משתדלים להגיע לאופטימליות. אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים ובמעט ימי האימון שהיו לנו, עשינו את המקסימום".

קשטן גם נשאל על המענקים שנסגרו עם שחקני הנבחרת: "לאורך כל הקריירה לא התערבתי בעניינים כספיים של השחקנים, ואני לא מתכוון להתחיל עכשיו". אז עלה יו"ר ההתאחדות הבא, אבי לוזון, לבמה והסביר: "במשך למעלה מעשור יש מענקים לכל שחקני נבחרת ישראל, זה לא המצאה שלנו, זה קיים בעולם, גם בקרואטיה ואנגליה. אם אנחנו רוצים להשתוות לאירופה אנחנו צריכים להתאים את עצמנו גם בקטע הזה. בסה"כ לא מדובר בכל כך הרבה כסף, אם נעפיל כל שחקן יקבל בין 20 ל-25 אלף דולר ברוטו, שמתוכם 50 אחוז חוזרים למדינת ישראל דרך מס הכנסה. ומי יודע אולי זה יהיה הקמפיין האחרון בו השחקנים יקבלו מענקים, אבל אני לא מוכן להתחייב לזה".

אוואט: "קרואטיה כרגע הכי טובה בבית"

נבחרת ישראל ערכה אתמול (שלישי) אימון לקראת המשחק מול הקרואטים כשלרשותו של קשטן עומד סגל מלא.

כל שחקני הנבחרת גזרו על עצמם שתיקה, למעט השוער דודו אוואט: "קרואטיה נבחרת מאוד טכנית, כרגע הכי טובה בבית, הם יגיעו עם הרבה מאוד ביטחון אחרי הניצחון על אנגליה, לכן אנו רוצים להגיע בשיא האיכות ולבצע את המשימה".

אוואט מודע ליכולות היריבה אבל אינו סבור כי ישראל קוטלת קנים: "לקרואטיה יש שחקנים פיזיים וטכניים, אבל לנו יש שחקנים עם יכולות טכניות לא פחות טובות משלהם. אני חושב שבבית אנחנו יכולים לנצח אותם, אבל כדי באמת להפתיע אנחנו צריכים לעשות משהו מעבר למשחק הרגיל שלנו".

לגבי המכות שלשום (שני) בין דייויד אבו לאביו של טל בן חיים, עמנואל, אמר השוער: "אין לנו קשר לזה וזה לא משפיע עלינו. אני באופן אישי שמעתי על זה רק הבוקר. אנחנו מרוכזים במטרה שלנו - קרואטיה".

"הגשם לא מטריד אותי, בארץ אולי לא רגילים לראות גשם, אבל אני רגיל מחו"ל. בכל זאת אני מקווה שלא ירד גשם כדי שהקהל יהנה ולא יעמוד עם מטריות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קרואטיה תחסר את שוערה הראשון

אחרי נבחרת ישראל, עלתה הנבחרת הקרואטית להתאמן, אלא שאחרי כחצי שעה הופסק האימון, שהתנהל באווירה קלילה, בגלל גשם זלעפות.

קרואטיה תתמודד מול ישראל כשבין קורותיה עומד השוער המחליף ודראן רוני. שוערה הראשון של נבחרת הדמקה, סטיפה פלטיקושה, אשר חלה שלשום (שני) בשפעת, לא הצטרף לסגל הקרואטי ועקב כך יחמיץ את ההתמודדות הצפויה היום (רביעי) מול נבחרת ישראל.

הקרואטים יחסרו גם את קשר סטאנדרט ליאז' מילאן רפאיץ' וכן את חלוץ ורדר ברמן איבן קלאסניץ' הפצועים. עקב כך, הזעיק מאמן הנבחרת סלאבן ביליץ' להרכב את חלוץ פארמה איגור בודאן, אשר השמועות באיטליה אומרות כי הוא מיועד לעבור למילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully