וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאמין גדול בשחקן הישראלי"

לי בוץ

13.11.2006 / 22:45

אבי לוזון משדר בטחון לקראת המשחק מול קרואטיה. בנבחרת של קשטן הכל רגוע. בניון בראיון באנגלית: "מקווה שישראל ואנגליה יעלו"

ברני ארדוב

נבחרת ישראל ערכה הערב (שני) שני אימונים לקראת המשחק החשוב ביום רביעי נגד קרואטיה, במסגרת מוקדמות יורו 2008. את אימון הערב סגר המאמן דרור קשטן לתקשורת, ייתכן מכיוון שהתכוון לתרגל את ההרכב שיפתח מול קרואטיה.

גם מחר (שלישי) תערוך הנבחרת אימון בדלתיים סגורות, וקשטן יערוך מסיבת עיתונאים. השחקנים הקרואטים ינחתו מחר בצהריים בשדה התעופה בן גוריון, ויתחילו את ההכנות שלהם למשחק.

כרגיל בזמן האחרון, כמו לפני כל משחק של הנבחרת, צצה לה פציעה ליוסי בניון, והוא בספק למשחק. "זה כבר הפך להרגל שאני מגיע פצוע לנבחרת, אולי אני צריך שיברכו אותי", אמר קשר ווסטהאם. "ערכתי אימונים קלים בבוקר ובערב. אני לא מבין ברפואה, אז לא ברור לי מה חומרת הפציעה, אבל אני מתכוון לשחק ביום רביעי ולא מאמין שהפציעה תמנע זאת ממני. אני חושב שלא צריך להתעסק יותר מדי בפציעה, אלא בהכנות למשחק, שכולם יגיעו מוכנים. האווירה מצוינת, הגעתי רק אתמול ועכשיו אשב ללמוד את קרואטיה ביומיים שנשארו לי". בניון גם התראיין לרשת סקיי האנגלית, ואמר באנגלית רהוטה: "אני בטוח שאנגליה תעלה ליורו, ואני מקווה שאנחנו נצטרף אליה".

גל אלברמן היה אחד מיני נציגים רבים שיש לבית"ר ירושלים בנבחרת של קשטן. "אין משמעות למספר השחקנים של בית"ר בסגל, כולם רוצים לשחק ולהצליח", אמר. "נראה קלטות של קרואטיה, ואנחנו כבר מודעים לעובדה שיהיה קשה מאוד. המשמעת תהיה חשובה, ולכן נצטרך להגיע מרוכזים ומוכנים במאה אחוז. אנחנו מקווים שיוסי יוכל לעזור ולתרום, כי הנוכחות שלו חיונית עבורנו".

יו"ר ההתאחדות הבא, אבי לוזון, נדבק קצת בציונות של דרור קשטן. "אני מאוד מאמין בשחקן הישראלי ובנבחרת הישראלית", אמר. "אני סמוך ובטוח שהנבחרת תעמוד במטרה שהציבה לעצמה, שזה תיקו במקרה הרע או, מה שכולנו רוצים - ניצחון. ברגע זה הכל שקט ושליו סביב הנבחרת".

אירוע לא נעים התרחש הערב (שני) בבית המלון "דן אכדיה" בהרצליה, בו לנה הנבחרת. בעוד שהשחקנים של קשטן שהו בחדר הווידיאו של המלון וצפו בקלטות של היריבה הקרואטית, התפתח עימות אלים בלובי בין עמנואל בן חיים, אביו של בלם בולטון טל, לבין סוכן השחקנים שהביא אותו לקבוצה האנגלית, דייויד אבו.

"האירוע לא השפיע ולא ישפיע על השחקנים לקראת המשחק", מסר גורם בכיר בנבחרת לוואלה! ספורט. "רוב השחקנים אפילו לא יודעים מה קרה. אנחנו לא יכולים לסגור את המלון מפני הציבור הרחב ולכן לא אחראים למתרחש בלובי. האירוע לא התרחש באזור בו נמצאים השחקנים". עמנואל בן חיים העדיף שלא להגיב על התקרית, בעוד שאת תגובתו של דייויד אבו לא ניתן היה להשיג.

את השחקנים ביקר במהלך האימון פצוע ממלחמת לבנון בשם אור בראון, שוחח עמם, וקיבל כמה תמונות למזכרת.

רוצים ניצחון, נסתפק בתיקו

באימון הבוקר של הנבחרת בניון ודוד אוואט ערכו אימוני שיחרור ועוד לפני כן פנו לספר על תחושותיהם.

בניון התייחס ליריבה: "אנחנו מאמינים בעצמנו, למרות שאנחנו יודעים שאנחנו משחקים מול קבוצה קשה ומצוינת, שניצחה את אנגליה 0:2 בצורה משכנעת. זו נבחרת עם מסורת באירופה ובמונדיאלים. יהיה לנו קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, במיוחד כשאנחנו משחקים באצטדיון ר"ג עם הקהל שלנו. אפשר לנצח".

על יניב קטן, שלא הוזמן, אמר בניון: "יניב הוא חבר טוב שלי, הוא תמיד חסר לי, אבל זו החלטה מקצועית של המאמן וצריך לקבל אותה".

בניון הוסיף: "מיליון אחוז שאני אנוח אחרי המשחק נגד קרואטיה. נגד צ'לסי בטוח שלא אשחק וכנראה שגם שבוע לאחר מכן, נגד שפילד יונייטד".

דודו אוואט, שאתמול עוד שיחק במדי דפורטיבו לה קורוניה נגד נאסטיק (0:0) בליגה הספרדית, אמר: "אני מרגיש טוב, קצת עייף אחרי ששיחקתי אתמול 90 דקות. לא בטוח עדיין שאפתח בהרכב. אני אתאמן טוב ואעבוד חזק ואחכה להחלטה של המאמן. תמיד טוב לשחק בבית מול הקהל שלנו. ההרגשה מדהימה לחכות ל-40 אלף צופים ולכל אלו שייצפו בנו בבית".

השוער הוסיף: "אנחנו תמיד שואפים לנצח, אבל צריך לדעת שגם תיקו זה לא רע. נבוא מרוכזים וננסה את העבודה ולהביא ניצחון".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל איצ'ה מנחם ומ"מ יו"ר ההתאחדות אבי לוזון נפגשו היום (שני) עם הקפטן בניון, וסיכמו על גובה המענקים שיקבלו השחקני במשחקים במסגרת מוקדמות יורו 2008.


עדכון ראשון: 13.11.2006, שעה 11:43
עדכון אחרון: 13.11.2006, שעה 22:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully