וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: קרית שמונה ניצחה 0:3 את מ.ס. אשדוד

אשדוד החמיצה בלי סוף, אבוחצירא (57), מריסאת (72) ורוצ'ט בשער נפלא (92) הענישו ושלחו את רן בן שמעון לחצי הגמר

שתי הקבוצות המפתיעות של המחזור האחרון בליגת העל, עירוני קרית שמונה, שהביסה את מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד, שגברה על הפועל תל אביב, נפגשו הערב (רביעי) למשחק רבע גמר גביע הטוטו, על הזכות להגיע לאצטדיון רמת גן.

כרגיל בגביע הטוטו, ההרכבים היו מלאים במחליפים, כשדווקא אלו של אשדוד נראו הרבה יותר טוב במחצית הראשונה ולמעשה ברוב שלבי המשחק. אלא שכידוע, מי שלא כובש- סופג והקבוצה של בן שמעון ניצלה את ההזדמנויות המועטות שהיו לה על מנת לחורר את הרשת של אופיר מרציאנו עם שלושה שערים נהדרים. שמעון אבוחצירא פתח את החגיגה בדקה ה-57 עם פריצה סוחפת, וואהל מריסאת הצעיר הפגין המון קור רוח וכבש את השני בצ'יפ קטן בדקה ה-72 ואדריאן רוצ'ט הנהדר השלים בתוספת הזמן עם הקפצה גאונית מעל השוער, שעמד מחוץ לשער. קרית שמונה ממשיכה בדהרה שלה, אשדוד תקווה להמשיך את התקופה הטובה בליגה במחזור הבא.

המשחק נפתח בקצב טוב, כששתי הקבוצות מגיעות להזדמנויות, אך לא מנצלות אותן. בדקה ה-26 אשדוד הגיעה למצב נהדר כשבעיטה של גדי קינדה נהדפה על ידי ניצן לקורה. המצבים המשיכו ליפול משני הצדדים, אולם שערים לא נפלו במחצית הראשונה.

אשדוד פתחה היטב גם את המחצית השנייה ובדקה ה-51 חריסטוב עבר את ניצן, אך ההגנה בלבן חילצה את הכדור. לא חלפו שתי דקות ומשה בן לולו הגיע שוב לבדו מול השוער, חלף על פניו, אך בעט חלש כדור שהתגלגל לכיוון הרשת. ניצן הספיק להגיע ולהדוף. אחרי אינספור החמצות של המארחת, דווקא קרית שמונה עלתה ליתרון. בדקה ה-57 קיבל שמעון אבוחצירא את הכדור בפינת הרחבה ושלח כדור חד ומדויק לפינה, 0:1 לקרית שמונה. בדקה ה-72 קרית שמונה סגרה את הסיפור באופן כמעט סופי. מריסאת קיבל כדור עומק נהדר והקפיץ באלגנטיות מול מרציאנו, 0:2 לקרית שמונה. עמוק בתוך תוספת הזמן אדיראן רוצ'ט, בהקפצה נפלאה מעל מרציאנו, שלח פנימה את השלישי. ניצחון ענק לקרית שמונה.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול (אורי מגבו, 16), ניר ביטון, אפה אמברוז, גדי קינדה (דוד רביבו, 54), חאתם עבד אלחמיד (רוג'רס קולה, 64), גיורגי חריסטוב (לואב כיאל, 80), עידן שריקי (משה בן לולו, 46).

הרכב עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי (אסעד עמאשה, 73), שיר צדק, איתן טיבי, ליאור לוי (סלאח חסארמה, 78), בני בן זקן, עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש (שלומי אזולאי, 69), שמעון אבוחצירא (רביד גזל, 62), וואהל מריסאת (דושאן מטוביץ', 76).

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully